Jo,jo. Myslel jsem, že Tě vzaly ty pevné radary. Tak to bylo o kousek dál. Pokud si to představuju, jak to tam vypadá, tak to bylo někde před tim velkým oboustranným parkovištěm, ani nevím, jak se jmenuje. Kde ten radar měli? V nějakém zálivu u telefonu, co tam jsou? Ale to by sis snad všiml....
Máš pravdu, policie v jednotlivých zemích pracuje samostatně. Koukal jsem na počet těch radarů, ale to se mně nepovedlo zjistit. Jen jsem zjistil, že zakázali používat laserové pistole v Porýní - Falcku, že proměřovaly. Zajímavé, že se k tomu vyjádřili Sasíci a jim prý laserové pistole neproměřují, tak je mohou používat. Jo a ještě na mě vyskočilo, že v Porýní - Falci se měří na 120 místech, ale v tom jsou i města a je to z května 2024. A radary neustále přibývají. Chce to nějakou appku, v dobré appce se i pojízdný radar objeví během 10minut (moje zkušenost i dříve), a to značně vylepšuje situaci.. Sice se to nesmí, ale když policajta nepustíš do kabiny, než to shodíš z obrazovky... Musíš se zamykat..... A telefon mít tak, aby to neviděli ani z busu, když Tě předjíždějí.....
Jinak v D jsou tolerance rychlosti u radarů s fotem 3 km/3 %, pokud Tě měří policajt z auta za jízdy srovnáním rychlosti, tak je to 5 km/5 %, a kontrola rychlosti z tachografu je 6 %. Pokud Tě měří z auta s necejchovaným tachometrem tak je tolerance 20 %. Němečtí řidiči náklaďáků tvrdí, že do 87 km/hod. je to na volné dálnici bezpečné. Pokud je tam nějaké omezení, tak jen +5 km/hod.
Samozřejmě, když tě změří, tak Ti odečtou jen ty tolerance, které jsem uvedl výše. Ale to mám jen z doslechu zaručit to nemohu.
A ještě jedna taková věc. Policajti mohou měřit až 75 - 200 m za cedulí začátek obce nebo omezená rychlost. V každé zemi to je jinak. Většinou 150 - 200 m.
Tady to je v originále, netřeba to překládat:
https://bussgeldkatalog.geblitzt.de/bus ... QIQAvD_BwE
A tady máš tolerance měření v něktrých zemích v Evropě:
https://www-adac-de.translate.goog/verk ... _tr_pto=sc