Do těch 28 šasi to jistě počítají, ale na rozdíl od Dakarspeedu se tím nechlubí, protože při tom starej Macík musel obchcat sankce EU vůči Rusku.
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Chlapi Prometeon sú rebrandovane Pirelli Pista?
Re: Dakarská hospoda
Ano, přesně tak. Pro náklaďáky už vlastně pneumatiky Pirelli neexistujou, už existujou jenom Prometeony. No a tento rebranding stačil MM Technology k tomu, aby se pochlubili další inovací. Jak jsem tu už psal: kde jsou ty zlatý časy, kdy lhal jenom mentor.
Re: Dakarská hospoda
Dnes mi nefungují facebookové stránky například Macíka, Lopraise, Prokopa. Mnoho jiných funguje normálně.
Re: Dakarská hospoda
V pripade Macika to s propagaci nove znacky gum neni jen o zdurazneni nejake inovace jako takove, ale hlavne o propagaci noveho sponzora, dokonce hlavnihi sponzora, takze je musi chvalit a zminovat vsude.
Zajimave je ze loni Prometeony jely sponzorsky krome obou aut italtransu i team tibau ktery ma ted arnosta, ackoli realne jde o jinou posadku
Zajimave je ze loni Prometeony jely sponzorsky krome obou aut italtransu i team tibau ktery ma ted arnosta, ackoli realne jde o jinou posadku
Re: Dakarská hospoda
Ono je to asi fajn že majú za sponzora výrobcu gúm. Ak chcu rozširovať tím tak spotrebu pneu majú vyššiu takto ich isto majú lacnejšie
Re: Dakarská hospoda
Je pravda, že Loprais komunikoval ohledně možného pronájmu/prodeje s Macíky, kteří mu ovšem nechtěli poskytnout nejnovější specifikaci?
Re: Dakarská hospoda
Dalby: Jak znám Aleše, tak toto by určitě neudělal. To by raději nejel vůbec.
Samotné auto je jedna věc, ale musíte za ním taky vidět armádu mechaniků a náhradních dílů. Pokud třeba "EVO4" váží o 300kg méně než DeRooy, tak ten materiál taky někde chybí. Do médií se neřekne, že se potom po etapě několik hodin svařovala kabina. Zatím si auta od MM kupovali "gentleman" závodníci, kteří se limitům auta ani nepřiblíží. Jarda Valtr to jednou zkusil a pak raději auto skoro celé předělal. Při mentalitě Macíků si od nich kupovat/půjčovat auto při ambicích na bednu je nesmysl.
Samotné auto je jedna věc, ale musíte za ním taky vidět armádu mechaniků a náhradních dílů. Pokud třeba "EVO4" váží o 300kg méně než DeRooy, tak ten materiál taky někde chybí. Do médií se neřekne, že se potom po etapě několik hodin svařovala kabina. Zatím si auta od MM kupovali "gentleman" závodníci, kteří se limitům auta ani nepřiblíží. Jarda Valtr to jednou zkusil a pak raději auto skoro celé předělal. Při mentalitě Macíků si od nich kupovat/půjčovat auto při ambicích na bednu je nesmysl.
Re: Dakarská hospoda
Kde jsem to jen viděl zmínku o rozdílu 1000kg?
Re: Dakarská hospoda
MM je už viac menej továrenský tím. Sú schopní juniorovi prestavať za noc som zvedavý ako to ovládne brink najmä keď si chce robiť servis sám
Re: Dakarská hospoda
1000 kg je zjevně nesmysl, ale 300-400 kg je reálných. A jak píše Cursor86, i těch 300-400 kg někde bude chybět. Obávám se, že mladý Brink z toho nadšení nízkou hmotností rychle vystřízliví. Byznys MM Technology je postaven na klasickým fotrovství - synátor vítězí a hobíci to platí prostřednictvím koupě/pronájmu/servisu... Až dosud to takhle fungovalo docela dobře. Myslím, že ten krok s Brinkem nebyl od starýho Macíka příliš chytrý.
Re: Dakarská hospoda
Rozštípali to Bellina, Koolen, Šoltys i opakovaně...
Na druhou stranu. Problémy měli i vozy od de Rooye - urvané kabiny také proběhly.
Na druhou stranu. Problémy měli i vozy od de Rooye - urvané kabiny také proběhly.
Re: Dakarská hospoda
Macík má všechny trumfy na své straně. Na začátku správně pochopil, že Liazku si od něj ve světě nikdo nekoupí a Iveco má díky DeRooyovi dobré jméno. Zároveň DeRooy prošlápnul homologaci "čumáku", takže se narozdíl od jiných nikdo na nic neptal. Měl taky štěstí, že si DeRooy nestěžoval, protože co si budeme povídat, Macíkův čumák byl fake. Dokázal najít hobby jezdce, kteří mu dělají odbyt starých aut a dílů. Zároveň rozjel model, že auta se nepronajímají, protože s tím je víc práce a míň peněz. Auto na pronájem bude už z principu robustnější a míň "ostré" než vlastní. Macíky uváděná hmotnost 8760kg, je minimální hmotnost FIA, takže proč by uváděl na veřejnost něco jiného (na stránkách neříká, že je to skutečná hmotnost auta, jen že to říká FIA). Stejně tak parametry motoru
Aleš si podle videíí taky není jistý výkonem motoru u DeRooye a zkouší různé varianty výfuku.
Aleš si podle videíí taky není jistý výkonem motoru u DeRooye a zkouší různé varianty výfuku.
Re: Dakarská hospoda
Já myslím, že s Brinkem je to úplně jedno. Tohle prostředí se tak dynamicky mění, že na budování dlouhodobých vztahů tam není místo. Brink měl svoje auto, pak byl u MKR, odešel, pak měl auta od De Rooye, teď má od Macíků...
Za rok třeba vůbec nepojede, nebo pojedde s autem, nebo se dohodne s Buggyrou... Tohle nikdo neví, ani on sám.
Rozthodně, když nebude spokojený, tak to továrně MMT nijak neublíží. Najdou se další, kterým to fungovat bude.
Za rok třeba vůbec nepojede, nebo pojedde s autem, nebo se dohodne s Buggyrou... Tohle nikdo neví, ani on sám.
Rozthodně, když nebude spokojený, tak to továrně MMT nijak neublíží. Najdou se další, kterým to fungovat bude.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Souhlasím jen částečně. Že je to prostředí měnící se, nezpochybňuju. Že to Macíkům neublíží, si vůbec nejsem jist. Pokud se v plný nahotě ukáže, že ti zákazníci jsou bráni v podstatě jen jako kasičky, co sponzorujou závodění synátora, tak to může mít vliv minimálně na to, že oněch zákazníků ubyde.