To jo, zaujala mě ta pěkná vyprošťovací Astra pro kuvajtské hasiče ...
https://www.facebook.com/14288425240933 ... Yb5He8bDl/
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:15 pm
- Bydliště: Dubá
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
Ahoj všem, tady pro zajímavost jeden náma čerstvé přitaženy, je to 520, 6x2, full výbava, komplet mechy, přidány stabilizatory, bude se dodělavat asi hydraulika - pto už má, kabina maxispace - skříně na zadní stěně. Zatím to porovnávám se scanii 6x2, euro 5 R620 v8 a jsem docela nadšený
... kde ostatní jsou na laně, Magnum samohybný zustane...
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
tak snad ti to vydrží
dotáhl jsem 480 6x2 z NL a 460 6x2 z Finska, zatím to vypadá že nejspolehlivější je magnum 520 EEV 6x2 2011 skoro mega najeto a bez poruch, narozdíl od téček kde řeším furt něco elektrikou
dotáhl jsem 480 6x2 z NL a 460 6x2 z Finska, zatím to vypadá že nejspolehlivější je magnum 520 EEV 6x2 2011 skoro mega najeto a bez poruch, narozdíl od téček kde řeším furt něco elektrikou
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:15 pm
- Bydliště: Dubá
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
My máme 3ks renault T a ještě 3 staré magnumy, ale už jen jako náhradní vozy. Renaulty T jezdí bez sebemenších poruch - zaplať pánbůh, ale co hodně řeším na tomhle 3osem je to že nejde na mechach nastavit vyšší jízdní výška a držet ve vyšší rychlosti, alespoň 40km/hod. Scania bez problémů umí zvýšená i při 90. Protože taham hlubinu je tohle docela problém, v Renaultu s tím nic neumí, auto zvednu, potřebuju se rozjet z lesa, z koleje, z výjezdu na silnici a ten krám jen roztočil kola tak hned hurá a zaklekne do jízdní a opět visíme... úplně k ničemu celý auto na mechach spotřeba oproti scanii euro 5 r620 taky žádná hitparáda. Ale jinak pěkný tichý funkční auto. Jen si nemůžu pomoct, stará scania je prostě tak nějak víc ,,do ruky"!
Jinak tenhle kus jsme přitáhli z Estonska a scanii mám z norska. Pošli fotky
Jinak tenhle kus jsme přitáhli z Estonska a scanii mám z norska. Pošli fotky
... kde ostatní jsou na laně, Magnum samohybný zustane...
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
Tohle mě fakt pobavilo, úplně chápu tvoje rozčarování. Renault T je fajn, ale jak jde o ty mechy a výšku, je to prostě boj... Scania je v tomhle úplně jinde. Taky mám zkušenost, že stará Scania má prostě duši a je "do ruky," jak píšeš. Pošli fotky těch kousků, rád mrknu!
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:15 pm
- Bydliště: Dubá
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
Jinak edit: Renault už též umí jezdit vysoko na měchach, sice jen do 30km/h ale alespoň něco. Jen než jsme našli někoho kdo chce umět a umí tak to trvalo. Jinak na Renaultu už proběhla spousta funkčních úprav a auto se mi líbí čím dál víc, bohužel proběhla už výměna všech vstřikovacu, ale zase je teď spotřeba srovnatelná s R620 co mám souběžně s ní. Proběhl i chip, takže ikdyž to jelo slušně, jede to znatelně lépe. Ale myslím že když jsem scanii nabídl k prodeji, tak vzhledem k tomu že ji nikdo nechce ji asi dám péči a na jaře si ji vezmu zpet
... kde ostatní jsou na laně, Magnum samohybný zustane...
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
Taky provozuji Tečko 460 a dost dalo práce to rozpohybovat... Sice 350tis km najeto ale 10let stáří byla chyba to kupovat. Kabina na perech ,nevím zda je to výhoda ,ale o něco problému méně. Intarder byl rozhodující faktor a pak už se v tom jen vrtal elektrikář a kabelové svazky v rámu prošly revizí a bylo to peklo. Hnijí tam snad opravdu všechny konektory a piny k řj.. roury od chlazení intarderu u motoru sežrané od soli , za 25 tis k jsem to nechtěl kupovat a tak to tam šlo z 20letého stralise bez známky koroze.Pak ještě kabelový svazek v aut převodovce(snímač tlaku a otaček př) a repas doma robotiky převodovky ,manžety robotiky cena 7tis .. servis volvo nabídka 130tis kč poděkoval jsem a odvezl si víko převodovky domu.Už se blížilo finále a další závada byl unik vzduchu do převodovky, katastrofa je, že ovl.převodovky je wapco a poptával jsem těsnění skříně a nikde ,opakuji nikde v eu to nelze koupit.Jen celou robotiku za 130k,ZF je opravdu jinde!.Tak to spravil obyč silikon .... No a to je celá epizoda ,nuda to opravdu nebyla.ještě to píše jeden vstřik, udělám je všechny .Další tčko už asi ne!
Re: Řada C a T (nástupce Premium a Magnum) ...od 6/2013
Nazdar kluci nemá někdo kontakt na sníženou konzoli sedačky na Tčko ? Našel jsem na FB jednu českou výrobu za dobrou cenu, ale podle fotek nemá výdechy od bufíku, tak že trochu nedomyšlené.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti