Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Motor M634 - zajímavý problém
Zdravím všechny, jdu si pro radu. Pořídili jsme hasičského RTHP přestavěného na MTS s motorem M634. Jelikož motor nebyl úplně OK, rozhodli jsme se ho vyměnit. "Nový" motor jsme prověřili v chodu, pak nastala demontáž z vozu a po pár základních drobnostech (přetěsnění vany, filtry, atd,...) montáž do cisterny. Čerpadlo zůstalo původní bez našeho zásahu, jen jsme nechali udělat vstřiky. Problém: motor startuje krásně, má pěkný chod, následně pravděpodobně přestane pálit jeden válec, motor se začne chvět . . . Po odfouknutí vzduchu na 8atm se chod opět uklidní . . . Po čase se však situace opakuje a tak dokola. Než začneme všechno rozebírat. Neměl by někdo tip na co se zaměřit? Díky, Honza
Re: Motor M634 - zajímavý problém
To nemá s pálením válců nic společného. Je to povyjetý čep vloženého rozvodového kola. čep natlouct zpět a z vnitřní strany od kliky zavařit. Litina s ocelí vařit nejde, ale svárem se udělá na čepu hlava, která se o litinu opře a čep už pak nevyjíždí, pak důkladně seřídit kuželová ložiska toho vloženého rozvodového kola a čeká vás další milion kilometrů. 
Re: Motor M634 - zajímavý problém
Dá se povyjetý čep nějak odhalit, než to začneme opět celé rozebírat?
Re: Motor M634 - zajímavý problém
Už jste ho odhalili, čím větší odpor klade kompresor před odfouknutím tím víc se vychýlí vložené kolo (má šikmé zuby a někdy i drhnou o blok i hliníková prsa) a tím později dává vstřikovací čerpadlo dávku , jestli mi nevěříš najdi si nějakého hodně starého automechanika z ČSAO po celém Česku, před třiceti roky tento problém řešil snad každý kdo měl v jakékoli stroji motor Liaz. Prostě konstrukční chyba
Re: Motor M634 - zajímavý problém
Na tohle je tu téma motory. Zde zamykám a později smažu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti
