Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
SKURAN
Příspěvky: 63
Registrován: pát lis 16, 2007 5:00 pm
Bydliště: Sosnová Č.L.

koupím

Příspěvek

Ahoj. Sháním Ifu W50 sklopku 4x4. Dík za info.
úte lis 11, 2008 8:55 am

lupen
Příspěvky: 16
Registrován: stř říj 10, 2007 9:18 pm

Příspěvek

Scháním ifu fek. kdyby nekdo o nejake vedel,hlavne ve slusnem stavu moc diky...
standal@cmail.cz nebo SZ
úte lis 11, 2008 12:17 pm

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

Jirka Novák píše:A nebylo by jednoduší vyndat motor a udělat to krásně a pohodlně? U W 50 vytáhnot motor není problém. Nyní stavím novou Ifu a mám ji odstrojenou a motor budu taky měnit , ale bez kabiny je to přímo saloní práce.
To by sice taky šlo, ale na to nemám technické prostředky. Tedy není čím tu kabinu zvednout.
IFA W50L
pát lis 14, 2008 8:17 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

S kabinou se nic nemusí dělat. Stačí vyndat chladič, přední příčku a nárazník, pak odpojit hadice a kabely a šrouby pod silentbloky a pak motor vytáhnout po rámu ven. V Německu měli i takový rám na kolečkách a ten navazoval rovnou na rám auta a na tento přípravek se motor vytáhnul a pak se s ním odjelo stranou. Byl to přípravek pro použití v dílně, na poli i na bojišti. Pomocí vysokozdvihu nebo paleťáku to bude hračka.
Volvo FL 614.
pát lis 14, 2008 8:51 pm

SKURAN
Příspěvky: 63
Registrován: pát lis 16, 2007 5:00 pm
Bydliště: Sosnová Č.L.

Příspěvek

Když nemáš,a to asi nemáš,zařízenou dílnu ,tak ze spodu to je rychlejší a méně pracné. Akorát potřebuješ jednoho nebo dva lidi k sobě. Je to těžké sundat a pak zase usadit zpět. Skoro nic ale nemusíš odpojovat. My to takhle dělali vícekrát ale zvaž to sám. Každopádně držím palce,ať se ti to zdaří bez úrazu! :P
pát lis 14, 2008 9:28 pm

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

Že to bude těžký je mi jasný. Se železem nějaký čas dělám.
IFA W50L
sob lis 15, 2008 8:40 pm

odborník
Příspěvky: 121
Registrován: ned říj 12, 2008 8:24 am
Bydliště: doma

Příspěvek

Zdravím všechny vyznavače vozidel IFA.
Mám doma IFA W50 a chci jí dát po opravě nový lak.Neví někdo z vás označení barvy?Mám hráškově zelenou a chtěl bych ji zachovat.
Díky všem.
technik
pon lis 17, 2008 8:30 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Také zdravím, bohužel kódy barev jsem nikde nesehnal a ani v dílenských příručkách nic není napsáno. Asi nejlepší řešení je vzít kus originálně nastříkaného dílu a nechat namíchat barvu. Já za pár týdnů budu stříkat novou kabinu a stále nejsem rozhodnutej jaký typ barvy použít. Tu mojí sklápěčku jsem stříkal v roce 1996 autobalem s jilkolínem a do dnes vypadá lak dobře a je odolný proti poškrábání větvema. Nové akrylátové barvy mají zase daleko lepší kryvost a spotřebuje se jí asi třetina oproti autobalu, ale nevím jak je to s odolností. Na jednom autě jsem pomocí airbrusch pistole dělal lokální opravy a zíral jsem na to jaká je kryvost dnešních moderních barev. Co používáte na auta - podělte se jaké máte zkušenosti.
Volvo FL 614.
pon lis 17, 2008 9:41 pm

Jan ANDRLE
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 22, 2008 11:03 pm

Příspěvek

Ahoj,potřeboval bych poradit jestli někdo nevíte jaký tlak v MPa dává čerpadlo na sklápění a čerpadlo na řízení u IFA agro sklápěč nebo valník.Díky
ned lis 23, 2008 10:02 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Čerpadlo na sklápění dává 16 Mpa při dobře nastaveném pojišťovacím ventilu a u serva asi tak 0,6 Mpa, tam je taky omezovací tlakový ventil.
Volvo FL 614.
pon lis 24, 2008 9:45 pm

zapatak
Příspěvky: 1
Registrován: pát lis 28, 2008 5:07 pm

Dotaz na umísťení čísla rámu na IFA W 50 4x4

Příspěvek

Nevíte někdo,kde to mám hledat?Obcházel jsem to a nic jsem nenašel.Je to rok 1980,třístrannej sklápěč.Děkuju za odpověď.
pát lis 28, 2008 9:23 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Číslo je vyražené v pravo na rámu v místě mezi držákem tlumiče a držákem karoserie zhruba tam kde končí zadní část čerpadla posilovače( u 4x4). Rozptyl může být velký a bejvá často zalakované a i slabě vyražené s číslama která nejsou v rovině. Prostě jak to tenkrát Kubánci na lince vyrazili.
Volvo FL 614.
pát lis 28, 2008 11:07 pm

odborník
Příspěvky: 121
Registrován: ned říj 12, 2008 8:24 am
Bydliště: doma

Příspěvek

ještě k té barvě na IFU našel jsem názvy barev na stránkách o trabantech,jsou tam německé názvy barev,ale nepřevedené do RAL
technik
pát pro 26, 2008 8:32 am

odborník
Příspěvky: 121
Registrován: ned říj 12, 2008 8:24 am
Bydliště: doma

Příspěvek

Jirka Novák píše:Také zdravím, bohužel kódy barev jsem nikde nesehnal a ani v dílenských příručkách nic není napsáno. Asi nejlepší řešení je vzít kus originálně nastříkaného dílu a nechat namíchat barvu. Já za pár týdnů budu stříkat novou kabinu a stále nejsem rozhodnutej jaký typ barvy použít. Tu mojí sklápěčku jsem stříkal v roce 1996 autobalem s jilkolínem a do dnes vypadá lak dobře a je odolný proti poškrábání větvema. Nové akrylátové barvy mají zase daleko lepší kryvost a spotřebuje se jí asi třetina oproti autobalu, ale nevím jak je to s odolností. Na jednom autě jsem pomocí airbrusch pistole dělal lokální opravy a zíral jsem na to jaká je kryvost dnešních moderních barev. Co používáte na auta - podělte se jaké máte zkušenosti.
Lakýrník mě řekl,že autobal není špatný,ale akrylát by měl být lepší.Co do tvrdosti i kryvosti.
Nitrokombinacím už odzvonilo.
technik
pát pro 26, 2008 8:37 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Foto mojí Ify W 50 La turbo z února 2008 v Německu u Rostocku :wink:

Obrázek
Volvo FL 614.
sob led 10, 2009 2:53 pm

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů