Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Scháním ifu fek. kdyby nekdo o nejake vedel,hlavne ve slusnem stavu moc diky...
standal@cmail.cz nebo SZ
standal@cmail.cz nebo SZ
To by sice taky šlo, ale na to nemám technické prostředky. Tedy není čím tu kabinu zvednout.Jirka Novák píše:A nebylo by jednoduší vyndat motor a udělat to krásně a pohodlně? U W 50 vytáhnot motor není problém. Nyní stavím novou Ifu a mám ji odstrojenou a motor budu taky měnit , ale bez kabiny je to přímo saloní práce.
IFA W50L
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
S kabinou se nic nemusí dělat. Stačí vyndat chladič, přední příčku a nárazník, pak odpojit hadice a kabely a šrouby pod silentbloky a pak motor vytáhnout po rámu ven. V Německu měli i takový rám na kolečkách a ten navazoval rovnou na rám auta a na tento přípravek se motor vytáhnul a pak se s ním odjelo stranou. Byl to přípravek pro použití v dílně, na poli i na bojišti. Pomocí vysokozdvihu nebo paleťáku to bude hračka.
Volvo FL 614.
Když nemáš,a to asi nemáš,zařízenou dílnu ,tak ze spodu to je rychlejší a méně pracné. Akorát potřebuješ jednoho nebo dva lidi k sobě. Je to těžké sundat a pak zase usadit zpět. Skoro nic ale nemusíš odpojovat. My to takhle dělali vícekrát ale zvaž to sám. Každopádně držím palce,ať se ti to zdaří bez úrazu! ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Také zdravím, bohužel kódy barev jsem nikde nesehnal a ani v dílenských příručkách nic není napsáno. Asi nejlepší řešení je vzít kus originálně nastříkaného dílu a nechat namíchat barvu. Já za pár týdnů budu stříkat novou kabinu a stále nejsem rozhodnutej jaký typ barvy použít. Tu mojí sklápěčku jsem stříkal v roce 1996 autobalem s jilkolínem a do dnes vypadá lak dobře a je odolný proti poškrábání větvema. Nové akrylátové barvy mají zase daleko lepší kryvost a spotřebuje se jí asi třetina oproti autobalu, ale nevím jak je to s odolností. Na jednom autě jsem pomocí airbrusch pistole dělal lokální opravy a zíral jsem na to jaká je kryvost dnešních moderních barev. Co používáte na auta - podělte se jaké máte zkušenosti.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob lis 22, 2008 11:03 pm
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dotaz na umísťení čísla rámu na IFA W 50 4x4
Nevíte někdo,kde to mám hledat?Obcházel jsem to a nic jsem nenašel.Je to rok 1980,třístrannej sklápěč.Děkuju za odpověď.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Číslo je vyražené v pravo na rámu v místě mezi držákem tlumiče a držákem karoserie zhruba tam kde končí zadní část čerpadla posilovače( u 4x4). Rozptyl může být velký a bejvá často zalakované a i slabě vyražené s číslama která nejsou v rovině. Prostě jak to tenkrát Kubánci na lince vyrazili.
Volvo FL 614.
Lakýrník mě řekl,že autobal není špatný,ale akrylát by měl být lepší.Co do tvrdosti i kryvosti.Jirka Novák píše:Také zdravím, bohužel kódy barev jsem nikde nesehnal a ani v dílenských příručkách nic není napsáno. Asi nejlepší řešení je vzít kus originálně nastříkaného dílu a nechat namíchat barvu. Já za pár týdnů budu stříkat novou kabinu a stále nejsem rozhodnutej jaký typ barvy použít. Tu mojí sklápěčku jsem stříkal v roce 1996 autobalem s jilkolínem a do dnes vypadá lak dobře a je odolný proti poškrábání větvema. Nové akrylátové barvy mají zase daleko lepší kryvost a spotřebuje se jí asi třetina oproti autobalu, ale nevím jak je to s odolností. Na jednom autě jsem pomocí airbrusch pistole dělal lokální opravy a zíral jsem na to jaká je kryvost dnešních moderních barev. Co používáte na auta - podělte se jaké máte zkušenosti.
Nitrokombinacím už odzvonilo.
technik
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů