Stránka 8 z 10

Napsal: pon zář 10, 2012 9:22 pm
od Štolfa V.
Kolega který to má si na přehřívání nestěžuje, ale možná záleží jak je ta přestavba provedená. Tady ten motor s chladičem který jsem viděl má klasický ARCH
Ty stránky se asi inovují takže dneska už tam jsou i grafy : http://www.worktech.cz/fotky/kroutici-moment.jpg

Napsal: pon zář 10, 2012 11:21 pm
od filip 90
Přesně tak závisí jak se to udělá. To přehřívání jsem slyšel hlavně od lidí co to používaj v soupravě.

Napsal: úte zář 11, 2012 2:54 pm
od Karel334
Hm jak může mít pod 200kw bez chladiče když výrobce udával 208 kw bez turba.Asi jim nešel vytáhnout řetízek od čudla když se to zrovna brzdilo.Dle toho grafu jsou s chladičem na výkonu původního motoru.

Napsal: úte zář 11, 2012 3:04 pm
od Flendrs
Taky mě to zarazilo, ale nevíš jak je to měřený.
Jestli je čistý výkon motoru bez dalších agregátů( vrtule, alternátor),
nebo měřeno až na kolech...

Napsal: úte zář 11, 2012 3:08 pm
od Karel334
dle mého je dolní čára starej motor a ta horní turbo.Chladič nerozhoduje.rozdíl tam je markantní a to zákazníka zajímá tečka.

Napsal: úte zář 11, 2012 7:13 pm
od bazilisak
Flendrs : na kolech ? No , tak to určitě ne . Výkon na brzdě se měří, když je ventilátor na 100% , což je až 25 kw (dle provedení). Takže pokud jedeš a nesepne se Ti ventilátor, máš až těch 25 kw navíc, to je ale jen do doby, než pustí do nohy termostatický ventil olej a následně jednotka pustí proud do ventilu...

Napsal: úte úno 19, 2013 7:32 pm
od petafondik
Zdravím Vás.Mám takový dotaz kolik vám tlači turbo na tatře.Dal jsem tam turbo z liazky ale to mi nedávalo téměř žádny tlak tak jsem tam dal dneska tatrovácky ale vysledek
není o moc lepší.

Napsal: úte úno 19, 2013 7:43 pm
od martin440
pokud jsi to zkoušel na místě tak se nediv... :D když z toho v zátahu dostaneš 0,8-1 tak budeš geroj :wink:

Napsal: úte úno 19, 2013 7:59 pm
od petafondik
Zkoušel jsem to v tahu na velkej kvalt aby to mělo zatěž. Vím že naprazdno to neda tlak.

Napsal: pon bře 25, 2013 8:50 pm
od besttracker
Zdravim
Chci se zeptat, vešel by do klasickéj tatry T2 rv90 (kde je klasicky atmosférický 10V), motor 8V s turbem z Euro2-ky? Jestli je to scifi předělat?

Napsal: pon bře 25, 2013 8:58 pm
od pavel 815
Při dnešních cenách ojetin se ti to nemůže vyplatit,je lepší koupit celou E2jku...

Napsal: pon bře 25, 2013 10:24 pm
od filip 90
Nevešel. Na V8 je nahoře nasazenej mezichladič, takže bys musel předělat motorovej tunel. Pak už se tam samozřejmě vejde. :D

Napsal: úte bře 26, 2013 6:48 am
od Karel334
vyplatí se to když podvozek je libovej.ta kabina není zas tak velká překážka.když seženeš dobrej motor do 5O tis kč což je asi ta scifi.Problém je taky převod kdy původní motor je více otáčkový a tak tu E2 motor budeš stále při 85 km moc točit.

Napsal: ned bře 31, 2013 5:11 pm
od lupen
Tak když už je tu toto téma , tak se zeptám . Kdo umí tyto přestavby nejlépe (životnost , výkon) a jestli má někdo zkušenosti za kolik se dá celá přestavba udělat? Děkuji za odpověď

Napsal: čtv lis 06, 2014 11:50 pm
od česan
..chlapáci..poptávám neboli rozhazuji sítě na výfukový poturbí k turbu...potrebuji pravou, levou trubku a sběrnou vlaštovku..kdyby to někomu leželo někde doma..hoďte info...díky Wink