Stránka 9 z 15

Napsal: sob dub 21, 2012 12:03 am
od Lubo
Tomik tie Avie D s 85-kw motorom su celkom dosť ....teda aspoň tu na SK .

napr. http://www.autobazar.eu/sk/daewoo-avia- ... 04891.html

http://www.autobazar.eu/sk/daewoo-avia- ... 99739.html

Dnes som sa rozprával z jedným čo ma pravé tu D-radu s motorom 85-kw najazdené niečo cez 600 000-km . On ju ma od 520 000-km no a za tých 80 000-km s ňou zatiaľ nemal vážnejší problém . Spotreba dlhodobo 14 litre na 100-km na trase Košice(SK)-Budapešť(H)-Ulm(D) . Som celkom prekvapený že to tak pekne jazdi .

Talašůůůů

Napsal: sob dub 21, 2012 12:03 am
od martin440
Ty budeš aviatic ???? šatník na kolečkách???? nebo co totok :?: :?: :?: :?:

Napsal: sob dub 21, 2012 12:08 am
od talaš.m
Já budu srdcem pořád tatrovák, na to vem jed ale proběhly trošku změny a člověk je tvor přizpůsobivý :wink:
Moju tatru mám pořád ale ta druhá zmizela do světa a místo ní nastupuje menší stroj, tak se vyptávám a sonduju :driver:

Napsal: sob dub 21, 2012 12:15 am
od martin440
ahááá , juž chápem....no at se daří a dejwůůů šlape :wink:

Napsal: sob dub 21, 2012 12:16 am
od talaš.m
Díky a budu informovat o aktuálním průběhu dění 8)

Napsal: sob dub 21, 2012 6:19 pm
od TTNandy
:D Talaš...
Můj letitý kamoš z vojny a kolega v dopravním podnikání....má jí ještě páč by jí nikdo nekoupil.... :D Na co pozor,slabá stránka?MOTOR,MOTOR a taky ještě MOTOOOOORRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
TTN

Napsal: sob dub 21, 2012 9:40 pm
od davadrak
No a hlavně pevný nervy :lol:

Napsal: úte dub 24, 2012 8:13 pm
od talaš.m
Čím to že na 75ce jde k..vsky těžko servo?
Údajně byl měněný monoblok. Svisláky zadřené nejsou, když to zvednu tak i při vypnutém motoru jde točit krásně.
Mám podezření na čerpadlo na kompresoru.
Při jízdě nebo zvýšených otáčkách to jde jakžtakž ale na volnoběh na místě to prostě neutočíš.....

Napsal: úte dub 24, 2012 8:20 pm
od Lubo
no mne na Citroene Jumper niečo podobne robil nejaký obtokový ventil .
Na voľnobehu to išlo uplne bez serva a od tých 1500 ot. išlo uplne normálne

Napsal: úte dub 24, 2012 8:21 pm
od Arktik
Michale!

Cim to je? Nezvyk! :lol: A 15 a A 30 to byly avie bez serva, lidi na nich jezdili a nejak si nestezovali! A ty ted si stezujes! :lol: Takze ty uz mas avii, tak hod sem foto at se nato dilo podivame! :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte dub 24, 2012 8:39 pm
od talaš.m
Já ne, otec si pořídil nový kus, fotky budou, neboj ale nemám teď moc času a hlavně náladu to fotit :oops:
Jinak obtokový ventil... v tom čerpadle byla prasklá pružina na zpětném ventilu ale po výměně nic nepomohlo.
Jestli je tam nějaký obtokáč to netuším

Napsal: úte dub 24, 2012 9:29 pm
od Tomik
v nádobce se servokapalinou je pod plastíkem filtr,není ucpaný?
má tam bejt červená kapalina do serva
nemáš volný řemeny?
když někdo měnil ten monoblok,tak se mohla dostat do trubek nějáká nečistota a něco se třeba přicpalo

Napsal: úte dub 24, 2012 9:34 pm
od Arktik
Michale.

Tak dnes pro tatru nejak psenka nekvitne! Tak hold, musi se delat s tim na co je prace! V dnesni dobe si toho clovek moc nevybere. Prace neni a ta co je tak je placena mizerne, tak si myslim ze ta kontejnerova avie je rozumnejsi reseni nez tatra.

Napsal: úte dub 24, 2012 10:00 pm
od talaš.m
Jj já to samozřejmě vím :wink:
Jinak filtr je druhý, olej taky, prohnané tlakem to je, tož ti nevím :think:

Napsal: úte dub 24, 2012 10:05 pm
od Tomik
jako na A31T bylo servo podstatně lehčí na A75 mi to jde víc ztuha ale na místě to plně naložený ukroutím. proč byla měněná ta převodka řízení?