Stránka 10 z 10

....

Napsal: pon led 02, 2012 8:45 pm
od Spyker
a jako proč, taky jsem ho splašíl za 7tis. jak v jablonci tak za 7+ nějakou stovku tady u nás.... jsem ho důkladně zjuknul a snad starý lopatky poznám.... tlačí dost, jen si pěkně popískává a olej neháže.... tak nevidím v tom problém...

Napsal: úte led 24, 2012 5:00 pm
od tomas 148
Peter G. máš foto tý 10v turbo,v okolí Chebu to auto nikdo neměl,nebo byl tajnej a nepískal si.

Napsal: stř bře 14, 2012 10:17 pm
od peter gasparovic
Tomas - Tatra stoji na cisticke vod ( pri vyjazde z Chebu za vyjaduktom kukaj nalavo) s cedulou a paskou exekucne zabaveno :roll:

Napsal: stř bře 14, 2012 10:27 pm
od tomas 148
Hej,kukněm.

Napsal: stř bře 14, 2012 10:32 pm
od TeSi
Peter, ještě tam stále stojí :shock:? Protože dražba byla předminulý čtvrtek, tak to si asi kupující dává na čas :wink:. Jinak, mezi námi, byla to docela paštika (koroze), ale jádro špatný bejt nemuselo...

Napsal: stř bře 14, 2012 10:39 pm
od peter gasparovic
Tesi - JJ stoji, ten co ju kupil ,tak kupil i zadlzenu firmu ale akosi toho pana teraz nemozu najst. Nieje toho boha co by to vsetko prevzal a zaplatil.... :roll: :lol: Pastika to teda bola,bola polozena 2krat na pravu stranu a rovnana bagrom... :roll: No a motoricky, hmmm jeden clen fora by to nazval, ze to bola pleskacka :lol: :lol:
Posli mi prosim cez SZ kde si ju na drazbe nasiel , dik

Napsal: pon dub 28, 2014 9:59 pm
od Pavel Přenosil
Ahoj všem,měl bych dotaz ohledně motoru 10v.Jedná se mi o výměnu 10v bez turba za 10v turbo,provozovaný v jeřábu AD20T,za kterým tahám 16 tunový přívěs s ročním nájezdem cca 10 000km.Jaké máte zkušenosti s motory od Křístka či Chovance,bude vhodný pro tuto soupravu,uchladí se atd.Děkuji za každou radu a zkušenosti

Napsal: pon dub 28, 2014 10:12 pm
od Karel334
To nedělej dej tam 12ku bez turba.ve volnoběhu při práci jeřábem to nebude dělat dobrotu můj názor.

Napsal: pon dub 28, 2014 11:04 pm
od Pavel Přenosil
Také mě to napadlo, ale asi se zvýší spotřeba více než výkon, hlavně při jeřábování.na cestě toho výkonu moc nepřibude.Nuže uvidíme co další názory.

Napsal: úte dub 29, 2014 6:03 am
od Drak
S nájezdem 10.000 km ročně jsou vyhozený peníze i ta 12V. Ta investice se ti nemůže nijak a nikdy vrátit.

Napsal: úte dub 29, 2014 9:07 pm
od lubossss
Vyndej si vstřikovací čerpadlo a trysky a odvez je ke Křistkovi , vysvětli mu v jakém režimu motor pracuje a ON TI POMŮŽE I BEZ TURBA, klapeš celý den na volnoběh to turbo zalepíš nevyhořenou naftou a karbonem za první šichtu :(

Napsal: úte dub 29, 2014 9:28 pm
od Pavel Přenosil
Pokud by to šlo i bez turba, jsem pro. Jde mi o to, že mám práci po celém středočeském kraji, na vleku si vozím materiál (nejeřábuju na zakázku), jeřáb používám k výkonu povolání v energetice a potřebuji zrychlit přesuny. Ve stávajícím stavu přejet Brdské kopce nebo okolí Slap je na hodně dlouho a chudák motor.
Další variantou je, že kvůli práci v Praze budeme muset vyměnit celý podvozek za E V. kvůli zónám a je otázkou, co tomu bude říkat turbo tam.

Napsal: úte dub 29, 2014 10:49 pm
od Karel334
nikdy jsem neviděl že jakýkoliv jeřáb jede v kalupu.vůbec by mě netrápilo že se sunu, je to prostě jeřáb a má své tempo!Hlavně že dojede z bodu A do bodu B

Napsal: čtv lis 06, 2014 11:48 pm
od česan
..chlapáci..poptávám neboli rozhazuji sítě na výfukový poturbí k turbu...potrebuji pravou, levou trubku a sběrnou vlaštovku..kdyby to někomu leželo někde doma..hoďte info...díky Wink

Re: Motory 10V TURBO a EURO1

Napsal: ned črc 12, 2020 3:12 pm
od frantisek1
niejaké sočasné info z provozu EURO 1 a 2 TATER a za kolik může být motor a kde nějaké mohou být?