Odpovíme ATW Servis na příspěvek. O balíčku jsme hovořili při posledním našem příspěvku, známá to věc, takže nic co bychom nezmínili a také netvrdili. Někteří ho nechtějí že je drahej. On totiž výměnný X díl, Reman nebo jak to všichni nazývají není v dobré kondici, k úplnému vyčištění má daleko, tudíž následdný cyklus jízdy už nebude takový jako s novým, to nám respektive Vám ukáže druhý jízdní cyklus s DPF s centrálních linek výrobců vozidel. Nebo od nás, kdy mají filtry parametr protitlaku, jako nový originál. To je ten zásadní rozdíl.
Nevím proč Vás otázka odpadu zajímá, ale rád odpovím, je to naše běžná věc. Jelikož jsme smluvně vázáni u společností jako je Volvo Truck, Renault Truck, Iveco, Komatsu, Zeppelin-Caterpillar atd. musíme splnit i požadavky na recyklaci nebezpečného odpadu. A.S.A. přistaví 4 větší kontejnery a my je plníme odpadem z našich filtračních odsávacích jednotek na každé technologii, kterou čistíme DPF a katalyzátory a až jsou kontejnery plné, tak nám A.S.A. opět přiveze prázdné a ty plné si odveze a provede zničení odpadu recyklaci. Předpokládám, že tak při 2000°C ve spalovně spálí tento odstraněný popel, saze atd., který v plynné podobě bez rizik vypustí do ovzduší. A my to zaplatíme.
A keramiku s poškozením vykupuje Safina. Buď jsou filtry DPF aktivní a mají hodnotu s obsahem drahých kovů, nebo je to hluchá bezcenná keramika. Výrobci vozidel a strojů co u nás čistí si nechávají poškozené filtry vracet, zde nevím kam jdou.
Jinak kdo rozumí trochu DPF filtru, jak funguje a jak je hardwarově stavěn, tak ví, že se nedá obejít jeho ucpání. Jen provozní cyklus to ovlivní na kratší nájezd a nebo delší nájezd kilometrů. Globálně se bavme u všech vozidel o 3 letech provozu. Je jasné že silné motory jako mají trucky a busy si z určitým protitlakem poradí, ale co ten protitlak dělá ze spotřebou a výkonem. Ucpeme si výfuk a ono to žere a jede stejně? To přece jako Vy automobilový odborníci, co žijou s vozidlem celý dny nechcete tvrdit, že to tak je. Kdo je chytrej řeší to včas a vydělává, kdo ne, stahuje mu to kaťata. Počty jsou jednoduché a řídící jednotka, neboli čená skříňka nelže viz. obrázek.
![Obrázek](https://s17.postimg.org/lif1gcj8b/Diagnostika_Stralis_2.jpg)