Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
Sousedi měli E 516 B a ten měl motor LIAZ Turbo. Lidi co s nima někdy jezdili a nevěděli to si mysleli že je někde zadřený ložisko ale ono si zatím pěkně pískalo turbo byl to fakt krásnej zvuk. Někdo známej tam říkal že prej to byl motor MS 641 ale to se mi nezdá byly vůbec takový motory??
A taky se říká že když k nám přijely kdysi sekat kombajny ze SSSR tak se prej hltily jak sme měli hustý obilí.
Mějte se
A taky se říká že když k nám přijely kdysi sekat kombajny ze SSSR tak se prej hltily jak sme měli hustý obilí.
Mějte se
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Já mám prospekt k motoru MŠ 640F a ten je turbo a do zemních strojů a agregátůVojta píše:Sousedi měli E 516 B a ten měl motor LIAZ Turbo. Lidi co s nima někdy jezdili a nevěděli to si mysleli že je někde zadřený ložisko ale ono si zatím pěkně pískalo turbo byl to fakt krásnej zvuk. Někdo známej tam říkal že prej to byl motor MS 641 ale to se mi nezdá byly vůbec takový motory??
A taky se říká že když k nám přijely kdysi sekat kombajny ze SSSR tak se prej hltily jak sme měli hustý obilí.
Mějte se
Jestli mohu, pár poznámek. Foto na začátku je žací mačkat typ E 303, výrobce Fortschritt, tato značka se změnila na MDW (modré kombajny) a po několika nezdařilých pokusech o oživení ji koupila firma CASE IH a některé modely, které jsou potomky známých E 512 a dalších jsou stále ve výroním programu v červené barvě.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř lis 22, 2006 10:02 am
Fortchritti,když budu mluvit jen o kombajnech,jsou podle mého kombajny s velkým K.U nás v JZD mají E516 téměř třicet let a až teď s ní byl problém(vana).Jinak celou tu dobu pracovala jen s malými obtížemi.Na dnešní poměry jsou samozřejmě nepřijatelný,když se vyvíjí stále lepší technika,ale pochybuju že třeba takovej john deere sts pošlape zhruba třicet let bez větší poruchy.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř lis 22, 2006 10:02 am
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř lis 22, 2006 10:02 am
Tak to si nemyslím.Fastrac je možná rychlej,ale na tah do pole se podle mého tolik nehodí.Jasně,na senáže a siláže super stroj.Na silnici nepřekonatelnej,ale na těžší práce bych řekla,že ho xerion strčí hravě do kapsy.To je můj pouze teoretický názor,má s tím někdo zkušenosti?riderstan píše:No jo xerion....což o to mašina je to hezká...typ s otáčecí kabinou je na oko taky hezký, ale ruku na srdce, pochybuju že si to v republice někdo koupí....to raději fastraca....
To je pravda.V preprave je v rychlostou porovnateny s kamionmi a svojim vyuzitim nie iba v preprave je to asi naviac vyuzitelny stroj v podniku. Dost druzstiev ho vyuziva na sejbu,kde je potreba zapnut niekedy aj viac ako 4 hydraulickych rozdelovacov...Iva Havlová píše:Tak to si nemyslím.Fastrac je možná rychlej,ale na tah do pole se podle mého tolik nehodí.Jasně,na senáže a siláže super stroj.Na silnici nepřekonatelnej,ale na těžší práce bych řekla,že ho xerion strčí hravě do kapsy.To je můj pouze teoretický názor,má s tím někdo zkušenosti?riderstan píše:No jo xerion....což o to mašina je to hezká...typ s otáčecí kabinou je na oko taky hezký, ale ruku na srdce, pochybuju že si to v republice někdo koupí....to raději fastraca....
Tazke polne prace urcite nie je az taka vhodna alternativa,urcite taky John Deere serie 8020/8030 ho prekona,ale urcenie zasa tento traktor nebude mat take vyuzitie v preprave.
Kazdy Xerion ma cez 300 koni (boli tipy ktore mali pod 300,ale tomu je uz rada rokov) Urcite Fastraca a Xeriona by som neporovnaval,tieto stroje su kazdy inej kategorie,aj ked trosku k sebe maju.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti