Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
zátky ti mohu poslat na dobírku a k tomu oleji,máš pravdu gufero pomuže ale nikdo neví na jak dlouho osvědčený mám toto.když máš venku převodovku tak na tebe kouká hlavní hřídel a v ní zátka zajištěná segerovkou.segerovku tam nech a udělej po jejím obvodu housenku cočkem,tohle je první místo kudy se muže dostat olej do sestupu protože středem hřídele se tlačí olej k jehlovým ložiskum po kterých běhají ozubená kola.druhá uprava spočívá ve vyvrtání ještě jedny díry přímo pod guferem aby olej který se protlačí přes gufero nešel do sestupu.asi toto popisuji blbě ale až budeš chtít pošlu ti foto jak to má vypadat.ALE FUNGUJE TO.čus
koukam, že jsi narazil na inzerát...
na tuhle tatru jsem se byl před 14ti dny podívat. Už jsem měl vyjednanej leasing. Tak jsme s mechanikem vyrazili 240 km. Když jsme jí viděli, tak jsme se otočili a jeli domu. Bylo poznat, že je z kamenolomu a že jí někdo otočil vzhůru nohama... Kdyby ste viděli tu kabinu... normálně kladívkem vyklepaní, rozbrusem broušená a zakytovaná. Pošlu foto. Jo a mimochodem, ani jí nenastartovali. Jen cvakal starter a radit jim s pootočením kardanu nemělo cenu... Takže jsem všechno stornoval a jel domu. Takový výlet na 500 km Jinak původně na fotkach vypadala krásně. Ale byla to spatlanina. Korbu to mělo snad ze 148ky s nově udělaným čelem - doma udělaný z neuvěřitelně slabýho plíšku. Za 717 000 ,- hrozná zlodějina...
Ten hasičák tam je prý jako "automatický zhášecí systém motoru" . Prý se to nikdy nedělalo, takže to je nějaký bastl... pošlu nějakou fotečku
na tuhle tatru jsem se byl před 14ti dny podívat. Už jsem měl vyjednanej leasing. Tak jsme s mechanikem vyrazili 240 km. Když jsme jí viděli, tak jsme se otočili a jeli domu. Bylo poznat, že je z kamenolomu a že jí někdo otočil vzhůru nohama... Kdyby ste viděli tu kabinu... normálně kladívkem vyklepaní, rozbrusem broušená a zakytovaná. Pošlu foto. Jo a mimochodem, ani jí nenastartovali. Jen cvakal starter a radit jim s pootočením kardanu nemělo cenu... Takže jsem všechno stornoval a jel domu. Takový výlet na 500 km Jinak původně na fotkach vypadala krásně. Ale byla to spatlanina. Korbu to mělo snad ze 148ky s nově udělaným čelem - doma udělaný z neuvěřitelně slabýho plíšku. Za 717 000 ,- hrozná zlodějina...
Ten hasičák tam je prý jako "automatický zhášecí systém motoru" . Prý se to nikdy nedělalo, takže to je nějaký bastl... pošlu nějakou fotečku
Rummi: tak to jsem nevěděl, že se tohle používá v tunelech
talas.m: tahle byla neskutečně odhoněná, jediný co se mi na ní líbilo byl rám, ten byl jak funglovej a motor taky nevypadal zle, ale zbytek... Já už shánim tak 2 měsíce nějaký auto a pořád nic. Chci spíš Euro 1, ale to se nedá sehnat. Teď mam dojednaný auto, který je sice z roku 88, ale komplet se rozebírá, nová korba, go kabiny, výměna motoru za Euro1 s turbo po go. A za cenu 600 000,- to docela jde, jsem na to zvědavej.
talas.m: tahle byla neskutečně odhoněná, jediný co se mi na ní líbilo byl rám, ten byl jak funglovej a motor taky nevypadal zle, ale zbytek... Já už shánim tak 2 měsíce nějaký auto a pořád nic. Chci spíš Euro 1, ale to se nedá sehnat. Teď mam dojednaný auto, který je sice z roku 88, ale komplet se rozebírá, nová korba, go kabiny, výměna motoru za Euro1 s turbo po go. A za cenu 600 000,- to docela jde, jsem na to zvědavej.
s tou tatrou je to rozumné si ji nechat přejít v nějaké opravně ovšem je jich hromada co to jen přestříknou a pryč s tím a nejlíp už se neozývej. s tou eu1 je to strašně zle, není jich(to je svátek když nějakou potkáš) a když už nějakou najdeš tak je to tento případ. soukromník ti dobrou tatru neprodá a od velké firmy je vydojená. navíc co tak sonduju po stavbách tak tyto typy nebyly nějak moc vydařené a dát za ni mega to už radši pošetřím na eu2.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti