Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

Kajaa
Příspěvky: 7
Registrován: sob lis 21, 2009 3:24 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

A je dost prace na raalu pro dodavky? Abych byl hodne vytizeny a nesedel treba 4 dny v kuse doma?
pát led 22, 2010 8:19 pm

naschval.23
Příspěvky: 30
Registrován: čtv kvě 14, 2009 11:12 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

eh.. na to se dá těžko odpovědět,asi jak pro koho, kdy a kam.Je to živel,musíš zkusit sám.Dá se vydělat,dá se taky velmi rychle skončit a lítá v tom hodně peněz.Ale s nějakou olitanou karou, sám a bez dostatečného cashflow je to podle mě jako skočit do divoké řeky v koženém kabátě.
stř úno 24, 2010 12:58 am

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

co sem tak kukal tak hokny je tam dost a litat by se určo dalo horší je spíš cena a hlavně splatnosti .. tahat z někoho prašule tři měsíce a třepat se jestli vubec bobánek ráčí zaplatit taky neni nic přijemného .. chce to hlavně rezervičku a spolehlive vozitko . ale i tak s dodávkou při dnešních cenách když lítaš jak chceš tak po odečtení nákladů , odvodů a po zdanění to není žadná řacha .. nehledě na konfort žití v dodávce a starosti s papírováním .. řekl bych že v dnešní době pokud není dobře placený kšeft tak konkretně na dodavce rozhodně výsledek neodpovídá vynaložeému úsilí .
stř úno 24, 2010 1:30 pm

Kiwiooo
Příspěvky: 27
Registrován: pon úno 16, 2009 6:45 pm

Příspěvek

Tak tak. Ty doby, kdy se na malych autech platilo tam i zpet jsou nenavratne pryc... Prace z Raalu je dobra jako dokladka, kdyz Ti zbude nejake volne misto-jinak je potreba mit dobry zaklad-a to jsou jenom zakaznici naprimo. Dal pocitej s tim, ze s ciziny se dostanes domu jedine pod cenou-importy jsou placeny hodne bidne. Sem tam narazis na nejakou expresku, ktera je zaplacena dobre. Pocitej ale s tim, ze budes mit co pul hodinu u ucha telefon, kde se Te bude zadavatel ptat jak jsi daleko..... A ze to po 8mi hodinach jizdy prestane bavit... :-)
pát úno 26, 2010 9:40 am

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

Kiwiooo : jo tak s tím telefonem u ucha u těch expresek maš recht že to dokaže to ježdení pěkně znechutit :-)
pon bře 01, 2010 4:26 pm

naschval.23
Příspěvky: 30
Registrován: čtv kvě 14, 2009 11:12 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Komfort ziti v dodafce neni treba- v dodavce se nekempuje ve stinu kamionu,ale stale nekam jede :P
Volat mi nekdo kazde pul hodiny, koncim se zivotem a to kdekoliv v evrope, treba na parkovisti! - ne ,to se vam fakt stalo?? :lol:


-Kiwioo + Spici kun , chlapi a vy cim jezdite? Dodavky nebo tezsi kary? Pac myslim ze s tim vydelkem to nejni tak zly, a nekdy ani s tim raalem to neni zly:wink: ,kdyz si vemu za co jezdi navesy, tak kolikrat cena za km je i stejna nebo k sobe nemaji daleko- a nepocitam rozdil v nakladech 8)
pon bře 01, 2010 11:57 pm

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

naschval.23
jo tak určo jezdíš vic s dodavkou než s vetším fárem ale tak nonstop nejedíš určo taky :-) a upřímne nejak si to neumím představit trempovat na tech sedačkách :-) ale nevim konkretne tohle jediné co se tyka ježdení sem nezažil tot jen muj nazor stejne tak jak sem psal s těma cenama z toho raalu a vlastně i od jiných burz tak to spiš jen co plošně slycham nebo občas zahlidnu za kolik se jezdí a od toho sem to tak nejak spočital že to asi na nejaký velký vývar nebude ale jak řikam jen nazor s dodavkou ani jako zamestnanec ani na soukr zkušenost nemám .. :wink: jenom s velkýma
úte bře 02, 2010 1:26 pm

naschval.23
Příspěvky: 30
Registrován: čtv kvě 14, 2009 11:12 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

A jezdis soukrome velkym? Jak to vychazi financne ? To by me zajimalo celkem,jestli ma cenu do toho jit.
No my mame uz dodavek vic, z jedne to opravdu neni zlaty dul,ale nejak se zacit musi zejo.

K tomu trempovani: nonstop v dodavce nikdo nejezdi, v dodavce je mensi komfort (ikdyz mame vychytavky jak to zprijemnit a na vybave nesetrime), ale ses rychle doma a ten cas co kamionak travi na benzinkach, lezis doma u televize.Pak zase samozrejme vylitnes, za 3-4 dny najezdis 5tis km a domu.Ale nerikam ze je to tak vsude, vim ze jsou kluci zavreni v dodavce i 14 dni - 3tydny v kuse (jestli nekecali :P ). Nekdy po novem roce mi rikal jeden chlapik v UK, cech , jezdi E-UK s navesem :"Jo tve ja jedu domu az v breznu" :roll: , tak nevim no ,asi je to o tom co komu vic sedi.

Kdyby tak sla kabina z kamionu narvat na dodavku , tak to by bylo idealni :sigh:
stř bře 03, 2010 12:14 am

Kiwiooo
Příspěvky: 27
Registrován: pon úno 16, 2009 6:45 pm

Příspěvek

Ja mam malou firmu-4auta, samozrejme musim jezdit taky-sedet v kanclu muzu vecer... :-) Transit skrin-nastavba Pony-zadny problem, navic neusis mit kolecka,Sprinter plachta taky se spackou a pak dve klasicke dodavky, tam je to uz horsi. Ale s temi se jezdi tak, ze vecer nakladas,jedes pres noc, rano skladas, pak se ceka do poledne,co dispecerka sezene, nalozis a frci se k skladat, vetsinou cz,SK,H,A. V cesku do toho skoci druhy ridic /pokud se jede okolo firmy/, jede to slozit a ceka na nalozeni druhy den. A tak porad dokolecka... :-)
stř bře 03, 2010 11:30 am

naschval.23
Příspěvky: 30
Registrován: čtv kvě 14, 2009 11:12 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Hm..takhle na kratko do tech 1000km to chce opravdu dobre ksefty na primo, s tim nemam moc dobre zkusenosti.Dostat dodavku zpatky treba z nemecka za rozumny peniz je docela problem, i ty expresy vetsinou nic moc.

My mame zatim jenom skrine, v kabine jsme to upravili tak ze se tam normalne vyspis jak v posteli, teda pokud nemas 2m :) ,
ale uz silham po nejake plachte se spackou, hlavne kvuli vetsi kapacite vzadu
stř bře 03, 2010 1:58 pm

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

ja ted momentalně ne .. před asi 7 rokama sem měl ale to je už uplně někde jinde oproti dnešku .. pak padla stabilka a ja sem na to hodil bobek a šel jezdit na kamionku no a od pul roku zpatky špekuluju a špekuluju že opět přikupim :D mam 2 přislibené kšeftiky za rozumny peníz a rozumne podminky ale ještě je to v řešení tak bych to chtěl do dvouch mesicu rozlousknout jinak s s tím jestli se to oplatí nebo jak to vynáší je to relativní .. ono hlavně zaleží jak se k tomu všemu stavíš a jak to pojmeš .. nekdo sere na auta , na udržbu , lije do nadrže za nejlacinějc ty největší splašky , jezdí na desetkrat protektorovaných gumách i na předku , líce přes kolca hlava nehlava a pak to i sype ( samosdřejmě do chvíle než se to začne všechno sypat a nastanou prusery) ja spiš preferuju protiklad tohoto a pak ten vývar zas takový není jak by si mohl někdo představovat . ale tak když se to vezme kolem a kolem tak pokud splaciš auto tak ti při dnešních cenách z toho celého kolotože vyleze asi tak třetina až čtvrtina z obratu všechno zaleží za kolik jezdíš , kolik objiždíš mýto , za jaké ceny jezdíš , kolik cpeš do auta popř jestli na tom někoho maš nebo jezdiš sam .... zbytek dopočítaš určo sám takže tak nějak to je v globále . jinak špekuloval sem aj nad tou dodávkou ale pak sem od toho upustil pač sem si nebyl jistý jestli by byla na to prace taky .. ono těch dodávkářu co si budem je dnes mraky takže konkurence vic než velká co sem tak sledoval a hlavně taky pořizovací náklady .. pokud chceš nějaké slušné vozítko tak je to celkem palba jak sem to sledoval takže to mě tak nějak odradilo :roll:
stř bře 03, 2010 5:13 pm

naschval.23
Příspěvky: 30
Registrován: čtv kvě 14, 2009 11:12 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

S tim pristupem absolutne souhlasim, podle me se to proste ani jinak delat neda, teda z dlouhodobeho hlediska.
A podle toho aj vypadaji ty ksefty potom, nekdo kdo furt jezdi nekam pozde (poruchy apod),si dobrou praci asi neudrzi.
-Spici kun- kam tak jezdis, nechces nekdy zkusit ty nemce? obcas neco poptavaji taky anglani nebo rakusaci , vis co myslim :wink:
sob bře 06, 2010 5:24 pm

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

naschval.23
no jestli myslíš kšefty přímo z ciziny tak určitě dobra myšlenka a dobrá praxe o tom žádná .. akorát chce to se domluvit což je pro mě problem .. :cry: teda na normalní urovni .. rukama nohama se domluvím všude a ingliš+germánsky taky trochu ale na dohadování o byznysu to fakt není :-( ale věř že sem o tom přemyšlel .. jen ta domluva no.. máš s tím nějakou zkušenost nebo víš jak to takhle chodí u zahraničních zadavatelů ? určo budu rad za každe info :wink:
ned bře 07, 2010 1:26 am

Kiwiooo
Příspěvky: 27
Registrován: pon úno 16, 2009 6:45 pm

Příspěvek

Sorry, ze se Vam do toho montuju, ale moje zkusenost je, ze se zahranicnimi firmami smerem na zapad od nas, nebyl temer ani v jednom pripade problem. Vse co se dohodlo /a bylo potvrzeno objednavkou, vetsinou sedelo-vcetne mnozstvi vahoveho,objemoveho, terminu a konecne uhrady v terminu... I kdyz v posledni dobe se naucili, zejmena Nemci z byvaleho Vychodniho Nemecka, taky sem tam nezaplatit. Ale na domluveni kseftu a podminek je potreba ovladat jazyk na cca prumerne urovni. A neni to zase az tak slozite-pouzivas porad stejnou zasobu slovicek.
ned bře 07, 2010 8:58 am

Žorž.FH12
Příspěvky: 1054
Registrován: stř črc 01, 2009 12:53 am

Příspěvek

Kiwiooo díík za reakci a s tím jazykem maš pravdu že použivaš vesměs stejna slova a vyrazy .. nevíš za kolik se tak bajvoko jezdí pod třeba skopčákama ? v tomhle moc přehled nemám teda jak se tam pohybujou ceny
ned bře 07, 2010 10:40 am

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host