Stránka 2 z 4
Napsal: sob říj 09, 2010 3:23 pm
od gugýto
hmmm..tož... Ale já su malý pán v tomto kam avču servisovat.,zkoušel jsem to dotáhnout,ale bez šance
Napsal: ned říj 17, 2010 4:46 pm
od gugýto
A jaký olej si nalil do té převodovky?
Napsal: čtv říj 21, 2010 8:20 pm
od rami
Upraveno - Uplnou kravinu jsem pred tim napsal
Napsal: pát říj 22, 2010 8:05 pm
od martin_100
Děkuju jel sem s tim minulej tejden a už to nesvítilo asi si s tim na dílnách poradili.
Ale bylo to 277
Napsal: pát říj 22, 2010 9:27 pm
od rami
Aha,a to je uz E4 ??
Napsal: ned říj 31, 2010 10:11 am
od gugýto
Tákže. 135 km tisíc. A na zadní nápravě už druhý gufero v háji dubovým. První bylo u hrušky diferenciálu a druhý je u levýho kola. a chčije to fest.po neděli servis
Ahoj, tak tenhle kod tam nemám. Je tam 272 a pak 281.
Napsal: úte lis 23, 2010 3:34 pm
od tomycar
Ahoj, tak tenhle kod tam nemám. Je tam 272 a pak 281.
Do té převodovky jsem dal převodový olej GEAR SYNTO 75W/90
Napsal: úte lis 23, 2010 3:35 pm
od tomycar
a je to super studené i teplé.
Napsal: úte lis 23, 2010 11:24 pm
od rami
Prave jsem ten kod take nenasel...
Napsal: pon pro 20, 2010 7:43 pm
od Tomik
to tomycar to je tvoje avča?vzadu na kontíku na sněhu bylo napsáno tom
Napsal: čtv dub 19, 2012 8:03 pm
od Aleš 400
Avia D75 180K
Napsal: stř čer 27, 2012 7:52 pm
od tomycar
Zdravím, najeto 105 000km a začla kapat hadice modrý vlnovec od spodní výstup chladiče s motorem. Vyměněno a dobré, ale ta demontáž a montáž neskutečná. Strkáte ruce co nedál vedle motoru a povolujete a utahujete spony. Hrozné. Jinak auto zatím super.
Napsal: ned črc 01, 2012 12:09 pm
od Bagi
Napsal: ned črc 01, 2012 9:09 pm
od Tomik
a co nato jít od spoda? to by se musel sundat kryt motoru co?
Tomik
Napsal: ned črc 01, 2012 9:21 pm
od martin440