Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Bazilisak: Z pohledu provozovatele jakeho koli vozidla si myslim ze kdyz jsem vlozil penize a zaplatil dejme tomu za tatru, tak ta tatra by zase mnela se na ty provozovatele divat pohledem ze maji v tatre zajem, duveru, takze ji veri, a tim padem jim ma zajistit dostatek dilu, tak aby bylo mozno reseni jake koli opravy i v pripade havarie. A ne, aby v pripade havarie jsem potreboval kabinu, a prijdu do vyrobniho zavodu Tatra, pripadne dealerovi, a oni mne reknou ze jim linka na vyrobu kabin stoji!!! Takze kabiny nevyrabjeji!!! Co to je za jednani? Ja si myslim ze tak solidni vyrobce vozidel asi nepostupuje!!! Kdo investuje penize na nakup vozidla, ktere je nezajisteno vyrobou dostatkem dilu? Nikdo! Pripadne jenom par jedincu, kteri si mysli ze do budoucna se to mozna zlepsi!!! Ale aby mne stala pul roku nova tatra po havarii bez kabiny jenom proto ze vyrobce neni schopen ji vyrobit, tak asi bych se vysral ne celou novou tatru. Prave proto i jezdim klasiku, nakolik vse na ne dostanu kdy koli a kde koli!!! I v Rusku!!! Takze nemam zbytecne prestoje, a ztraty!!! Vinou nekoho komu se nechce delat!!!
stř črc 21, 2010 6:11 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Arktic : K tomu není co dodat , naprosto s Tebou souhlasím . Sám bych to lépe nenapsal , ale naprosto se s tím stotožnuju .
Ale , psal jsem , že bych jako servis měl pro takové případy kabinu na skladě . Víš proč ? Protože bych chtěl vyjít vstříc zákazníkovi tím , že mu kdykoli cokoli bleskurychle opravím !!! !!!
Jako servis bych ji měl proto , protože vím, že dostat ji z fabriky je někdy velký problém . To víme oba . Ale oba víme , že my to nezměníme . Můžeme přebrat na sebe maximálně to , že pokud budeme v roli servisu , předzásobíme se takovými kritickými díly . To , následně kladně ohodnotí náš zákazník, který si u nás koupí auto a bude ho u nás servisovat . V tomto duchu jsem to myslel . Jinak to , že linka stála , bylo nedostatkem zakázek , i z ruska , prostě "auta nešly" a nebylo možné nechat tam lidi , aby čekali , jestli náhodou někdo nekoupí kabinu ....
Kdyby na mě bylo , bylo by spousta věcí jinak , věř mi ...... ale na všechno jsem moc malý pán ..
stř črc 21, 2010 8:15 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Artic dobry napad stim vlaknem....Mam znameho stary tatrovak byl v surgutu v lenigradě............Ma to tam sjete cele....................Ale obavam se že by moooooooooc chvaly na tatry tu nepsal.................
stř črc 21, 2010 8:55 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Bazilisak: S tou kabinou, dnes je to tak, ze doba T-1 uz skoncila kdy jeden typ kabiny pasoval na vsechny podvozky, mimo tahacu se stredni kabinou. Dnes je tech typu a provedeni kabin " X ". Tak jak blbcu kteri s autem neumi jezdit. Nova kabina se cenou pohybuje na urovni 600 tisic a abych ja mnel na sklade " X " kabin v rezerve a cekal az nejaky blbec obrati tatru, nebo naboura, jen proto ze vyrobce neni schopen ji vyrobit. Co k tomu dodat?
čtv črc 22, 2010 7:18 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

New iveco: Tatra je auto jako kazde jine. Tak kdyz si vemu ze jsou lidi kteri furt na neco nadavaji, jak na Tatru, tak i na Iveco, MAN, Mercedes a pod. To neni chyba tech aut. Ja si myslim ze je to vinou tech lidi, kteri s tema auty neumi zachazet a v konecnem dusledku na ne nadavaji. Ja jsem s tatrou projezdil kus sveta, bez sebemensich problemu a obtizi,i kdyz byly momenty kdy dejme tomu jsem vozil vodku z Vladikavkazu do Moskvy s Tatra 815 NT 6x6 a naves BSS 12,5 m, 3 napravy, pera, kde se nakladalo po 40 i vice tun, a jak jsem jel nalozen smerem z Vladikavkazu, uz nedaleko hranic severni Asetie v Nalciku, tam se na mne povesili banditi, tak jsem s tou tatrou utikal pres tak nenormalni kopce, lesy, pohori Kavkazu, ze ta spojka dostala takovy zahul ze jsem ji spalil. Tam to jinak ani neslo. Za kazdou cenu jsem se musel dostat na vyjezdni GAI v Nalciku, coz se i povedlo. To jsou takove momenty zivota a smrti. Podivej jsem tady a zivej. Takze jsem spalil spojku, doplazil se s tatrou do Voroneze tam tenkrat v te dobe staveli slovaci panelaky. Pozemne Stavby Nitra. Tak jsem tam u kluku vzal novou lamelu spojky za nekolik flasek vodky, sam jsem si ji prohodil, a jel sem dal. S tema PVC auty typu Iveco, MAN, Mercedes a podobne, to by asi nebylo mozne takoveho vykonu.

Obrázek

To jsem mnel tatru jako tady ta na fotce T 815-2 NT akorat jsem ji mnel H to jest NTH.
Rusko je krajina neomezenych moznosti, take i v provozu, takze i u normalniho tahace se clovek potka s nenormalni situaci, a s tatrou mam moznosti k reseni dannych situaci, coz jine znacky tomu nedavaji moznost reseni. V CR je Extrem truck trial. V Rusku je Extrem Truck Provoz. A kdyz to tak srovnam, tak ty Mohelnice jsou materska skolka.
Je rozdil kdyz prijedes na otocku z CR do Ruska, a je rozdil kdyz v Rusku jezdis stabilne ve vnitro zemi. Dejme tomu jak jezdim ja. Je potreba penize!!! Tak jezdis a vozis, jak jsem vozil cigarety z jizniho Kazachstanu do Moskvy, pres kazachske pouste, kamarade to bys videl tzv. " Pariz-Moskva-Peking " a nepotrebujes ani special a staci obycejna Tatra.
Ja uz dale nebudu tady popisovat veci ktere sem nepatri, udelal jsem na to vlakno Tatra-Ural takze dale uz jenom tam.
čtv črc 22, 2010 8:09 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti