Stránka 13 z 17

Napsal: pon srp 13, 2012 9:20 pm
od lev3871
Ked si povedal ze si to cucne 20 L tak kaslu na to . ja som povodne chcel iba 7.5 tonku uz kvoli spotrebe a poistkam ale naco mi bude auto ktore sice uvezie 5 ton ale na papiru treba 3 tony .U nas vazia na kazdom rohu .ja som uvazoval aj nad kontejnerem ale je to o cene a z hr by bolo super ale na to nemam .tento midlum by bol za 9 tisic eur ale odradza ma kopu veci takze kaslem na to a ta teplota motora tomu nechapem ziadna stupnica ziadne cervene pole iba ciarky . Aj tak vam moc dakujem za ochotu poradit .

Napsal: pon srp 13, 2012 9:21 pm
od lev3871
gonzalez mas u mna frankovku moze byt ?

Napsal: pon srp 13, 2012 9:24 pm
od TeSi
Pokud to nikomu z zúčastněných nevadí, pochlub se, kde byla "pravda", samotného by mě to zajímalo.

Napsal: úte srp 14, 2012 4:00 pm
od Truckpeter
lev3871 - jestli je to auto 210 tak to ani nemůže být euro 3, nýbrž euro2, protože motory Euro3 byly v midlumech od roku 2002 a měli označení Dci a výkon 150, 180, 220 a 270 koní. Jinak můj odhad toho auta je 10t, 12 t to nebude, to by mělo už dva schody. klasický podvozek s tonáží 7,5t má užitečné zatížení bez nástavby cca 4 t, takže auto s nástavbou a ještě k tomu sklopkou nemůže mít užitečné zatížení 4,6 tuny, pokud jde o vlek, midlum 7,5t má povolenou celkovou hmotnost pro soupravu 18 tun.

Napsal: úte srp 14, 2012 4:35 pm
od lev3871
Dakujem za vysvetlenie aj tak nechapem ako moze mat auto z celkovou hmotnostou 7500 kg povolenu celkovu hmotnost supravy 18 ton a v TP je pisane 17 200 kg .Inak tiez si myslim ze to bude bud 9 alebo 10 tuna

Napsal: úte srp 14, 2012 5:39 pm
od JiRaY
Nevím nakolik spotřebu dokáže ovlivnit ten provoz po stavbách,ale už jen kvůli výkonu a velikosti toho motoru je jasné že bude jezdit kolem 18-20 litrů a v téhle kategorii,a nosnosti asi ani nic úspornějšího neseženeš,leda bys šel do nějakého auta s výkonem motoru kolem 160-170 koní a čtyřválce,pak je spotřeba logicky nižší :wink:

Ten teploměr může být dost dobře takto i z výroby,například náš starý DAF ATi měl taky budík teploty bez čísel,jen stupnice,tak to mám i v Transitu,jen poslední čárka je červená :wink:

Napsal: úte srp 14, 2012 5:57 pm
od lev3871
No vidiš ale tam neni cervena carka ani jedna vsetky su biele a ked to bolo zohriate bolo to na druhej ciarke .Keby som vedel kolko to bolo stupnou hmm celkovo tam bolo tak 6 ciarok ale to si typujem zasa tak presne si to nepametam

Napsal: úte srp 14, 2012 6:09 pm
od lukasV
Skor by som tipoval ze z coho je to pozvarane a ci to prejde vobec nasou kontrolou originality ked to je este na nemeckych znackach.

Napsal: úte srp 14, 2012 8:04 pm
od lev3871
Kontrolu originality to ma uz za sebou dokonca aj Stk aj overenie tachografu a ma slovenske spz

Napsal: stř zář 05, 2012 6:25 pm
od Multi
konečne to vyzerá solídne a nie ako cirkus, na predchodzej stránke niekto už dával fotky tohoto auta, ale osobne si myslím že bez toho príšerneho olepenia reflexkami to vyzerá decentnejšie
Obrázek Obrázek Obrázek
http://www.truckpartner.cz/detail.php?car=26130562

Napsal: stř zář 05, 2012 7:01 pm
od gonzales
jenže kdo koupí tohle auto, tak asi propláče víkend.... podle fotek co jsem měl možnost vidět, svítila aktivní porucha scr systému - dosti nákladná oprava a nějaký borec rozebral palubní štít a kontrolku sprostě přelepil černou izolačkou a myslel si, že nikdo nic nepozná.... a takových prasáren na tom autě bylo více 8)

Napsal: pát zář 07, 2012 10:07 pm
od Zundapp
Zdar, potřeboval bych poradit, tohle svítí kámošovy na Midlumu a od tý doby co to svítí, tak nejdou měchy, jestli někdo poradí, budu rád, díkes :lol:

Obrázek

Napsal: sob lis 10, 2012 10:12 pm
od Matthew \8/
klucí mám otázečku, na midlumu ted nevim rok vyroby ale je to ten starsi ... je tam zapalovač + zasuvka ... vedle zasuvky je napsano 12V to znamena ze ten zapalovač je 24v ? nebo se mýlím ? Děkujiii :wink:

Napsal: ned lis 11, 2012 9:19 am
od bazén
Zapalovač je 24V a zásuvka má menší průměr je 12V.

Napsal: ned lis 11, 2012 12:16 pm
od Matthew \8/
aha dekuju :wink: