Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Spíš jsem zlobil . Kolega je na dovolený, tak za něj zaskakuju a na mém autě je nějaký brigoš. S autem se nejede úplně nejhůř, ale jinak to žádná hitparáda není. Nejde s tím udržet rovná stopa, nástavba je zkroucená jak houska a když se to naloží do plna (i když rovnoměrně), tak jdou jen velmi těžce zavírat dveře a na tohle auto je vcelku naprd práce. Jezdí především velkosklady typu Tesco, Kauf, Ahold a podobný srágory, což mě extrémně nebaví. Ale občas i něco zajímavějšího typu JIPky, nebo velkoobchody chlastem atd. Taky je trochu problém těch 310 koníků...auto má natočeno 1,5 mil. a při celkový 26t, se fakt vleču. Nedávno jsem jel na JIPku do K.Varů a jak tam jsou ty objížďky, tak do jednoho kopce jsem se vlekl asi 25 za hodinu a za mnou byla šňůra málem až do Prahy a pak před Varama jsem to zase horko těžko brzdil z kopce. Halt už má nejlepší za sebou, ale práce ještě dokáže odvézt pořádný kus...nicméně se těším zpět na Actrose
Ahoj vsichni. Jsem novacek nejen na foru ,ale i na kamionu.Manzel jezdi 10 let a mne uz prestalo bavit jezdit jen jako spolujezdec,tak do toho jdu taky. Samozrejme mam jeste mokry ridicak na C+E a pristi tyden nastupuji k manzelovi do dvojky. Tak mi drzte palce,at nerozbiju auto nebo manzelstvi. A budu rada za kazdou dobrou radu ci zkusenost. Diky
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Jaká je v ČR tolerance přetížení? Já mám za to, že 4 procenta a kolega tvrdí, že dvě. A ještě doplňující otázka: když jezdím delší štreky a na konci vykládám mlíko a musím ho mít tedy na předku, abych pořád nešachoval s paletama při každé vykládce, prostě se nevlezu do max. zatížení přední nápravy. Vím, že to autu neprospívá, ale občas to prostě jinak nejde. Máte někdo zkušenost, jak se na to tváří příslušníci, když by mi navážili přetíženou přední nápravu, ale do max. celkové bych se vešel? Díky za odp., zatím mě vážili jen jednou, tak nemám mnoho zkušeností. DS
Tak ač jsem vážen nebyl, logika věci říká, že když s přetíženou jednou (a celková bude ok) narazíš na pana policajta, nechá si to vysvětlit a dál to nebude řešit. Narazíš-li na vola, bude se ti pořád nehledě na cokoliv ohánět před nosem tabulkama, kolik smíš mít a že máš víc.
Já to mam celkem na háku, váhu se snažím hlídat a co je přes, to prostě neberu, ať si vypraví další auto/otočím se dvakrát. Ale někteří kolegové pošťáci si s tím moc hlavu nelámou. Nedávno jel jeden nový kolega do stavebnin na svoz a v Ivecu Daily 60 přivezl 5 tunových palet.
Já to mam celkem na háku, váhu se snažím hlídat a co je přes, to prostě neberu, ať si vypraví další auto/otočím se dvakrát. Ale někteří kolegové pošťáci si s tím moc hlavu nelámou. Nedávno jel jeden nový kolega do stavebnin na svoz a v Ivecu Daily 60 přivezl 5 tunových palet.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů