Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
tolerance je 3%
pokud máš celkovou OK,ale i tak ti nesedí váha na jedné nápravě je to přestupek a podle toho s tebou budou zacházet,pokuta atd atd atd.pokuta ještě dobrý ale cena za váhu 6 000kč,za každou započatou tunu 7 000kč takže si vyber.a při vážení na tom nevydělává policie ale jiní.
pokud máš celkovou OK,ale i tak ti nesedí váha na jedné nápravě je to přestupek a podle toho s tebou budou zacházet,pokuta atd atd atd.pokuta ještě dobrý ale cena za váhu 6 000kč,za každou započatou tunu 7 000kč takže si vyber.a při vážení na tom nevydělává policie ale jiní.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Potřebují jenom vědět jak to je s přerušením pauzy kvůli nalodění na trajekt a vylodění.Slyšel jsem ze mám na nalodění pul hodiny a na vylodění taky pul hodiny je to tak?
Já to teda chápu tak,ze když např.budu v přístavu čekat na trajekt 3 hodiny pak se budu 30 minut nalodovat,1 hodiny třeba popluji a 30 minut zase vyloďovat,tak to teda znamená,ze jak se vylodim tak budu mít udelanou pěti hodinovou pauzu,dodelam si teda po vylodění ještě 4 hodiny a budu mít hotovou devitku a mužů pokračovat v jízdě. Chápu to teda správně? Díky za odpoved
Já to teda chápu tak,ze když např.budu v přístavu čekat na trajekt 3 hodiny pak se budu 30 minut nalodovat,1 hodiny třeba popluji a 30 minut zase vyloďovat,tak to teda znamená,ze jak se vylodim tak budu mít udelanou pěti hodinovou pauzu,dodelam si teda po vylodění ještě 4 hodiny a budu mít hotovou devitku a mužů pokračovat v jízdě. Chápu to teda správně? Díky za odpoved
Potřebují jenom vědět jak to je s přerušením pauzy kvůli nalodění na trajekt a vylodění.Slyšel jsem ze mám na nalodění pul hodiny a na vylodění taky pul hodiny je to tak?
Já to teda chápu tak,ze když např.budu v přístavu čekat na trajekt 3 hodiny pak se budu 30 minut nalodovat,1 hodiny třeba popluji a 30 minut zase vyloďovat,tak to teda znamená,ze jak se vylodim tak budu mít udelanou pěti hodinovou pauzu,dodelam si teda po vylodění ještě 4 hodiny a budu mít hotovou devitku a mužů pokračovat v jízdě. Chápu to teda správně? Díky za odpoved
Já to teda chápu tak,ze když např.budu v přístavu čekat na trajekt 3 hodiny pak se budu 30 minut nalodovat,1 hodiny třeba popluji a 30 minut zase vyloďovat,tak to teda znamená,ze jak se vylodim tak budu mít udelanou pěti hodinovou pauzu,dodelam si teda po vylodění ještě 4 hodiny a budu mít hotovou devitku a mužů pokračovat v jízdě. Chápu to teda správně? Díky za odpoved
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Pedro
Kdyz plujes trajektem, tak dobu odpocinku muzes prerusit max. 2x (nalodeni, vylodeni) a doba preruseni nesmi byt delsi jak 1 hodina. To preruseni se nepocita do odpocinku.
Takze tvuj priklad: 3h cekas v pristavu, 30 min. se budes nalodovat, 1 hodinu poplujes, pak 30 min. vylodovat. Pak musis udelat jeste 5 hodin odpocinku, abys mel "devitku".
Co se tyka lodi, musis mit k dispozici kajutu s luzkem! Pokud nemas, tak si nemuzes na lodi prepnout na odpocinek, ale musis mit pohotovost (preskrtnuty ctverecek).
Ve tvem pripade bych se divila, kdyby ti na hodinku plavby nekdo platil kajutu s luzkem. A uvedom si, ze se s odpocinkem musis vejit do 24h od prvni aktivity.
Ta hodina preruseni se muze delit jakkoliv (10min. nalodeni, 40min. vylodeni), Nemusi to byt presne hodina, muze byt mene, ale nesmi byt vic jak 1hod!!!
Priklad:
Pojedes do Svedska. Kdyz prijedes do pristavu, mas "vykon" do 12 hodin (je dobre si to pohlidat a nezacinat trinactou hodinu vykonu). Prepnes na kladivka, vyridis si vse potrebne k trajektu. Pak zacnes odpocinek (postylka bez lodicky!!!). Budes odpocivat 2hodiny, pripluje trajekt. 20minut se nalodujes. Na lodi prepnes opet na postylku, tentokrat pridas na digitachu symbol trajektu. Po 8hod. plavby pristavate. 20minut se vylodujes. Bohuzel pri vylodovani zjistis, ze v pristavu neni kde zastavit, abys dodelal odpocinek, tak pokracujes dal v jizde jeste dalsich 20 minut, abys nasel vhodne misto. Zaparkujes a dodelas jeste posledni hodinu odpocinku.
12h "vykonu"+2h odpocinek v pristavu= 14h
14h+20min(nalodeni)= 14h20min.
14h20min+8h plavby=22h20min.
22h20min+20min(vylodeni)=22h40min
22h40min+20min(jizda - hledas misto na parkovani)=23h
23h+1h(odpocinek)=24h!!!
Takze tvuj priklad: 3h cekas v pristavu, 30 min. se budes nalodovat, 1 hodinu poplujes, pak 30 min. vylodovat. Pak musis udelat jeste 5 hodin odpocinku, abys mel "devitku".
Co se tyka lodi, musis mit k dispozici kajutu s luzkem! Pokud nemas, tak si nemuzes na lodi prepnout na odpocinek, ale musis mit pohotovost (preskrtnuty ctverecek).
Ve tvem pripade bych se divila, kdyby ti na hodinku plavby nekdo platil kajutu s luzkem. A uvedom si, ze se s odpocinkem musis vejit do 24h od prvni aktivity.
Ta hodina preruseni se muze delit jakkoliv (10min. nalodeni, 40min. vylodeni), Nemusi to byt presne hodina, muze byt mene, ale nesmi byt vic jak 1hod!!!
Priklad:
Pojedes do Svedska. Kdyz prijedes do pristavu, mas "vykon" do 12 hodin (je dobre si to pohlidat a nezacinat trinactou hodinu vykonu). Prepnes na kladivka, vyridis si vse potrebne k trajektu. Pak zacnes odpocinek (postylka bez lodicky!!!). Budes odpocivat 2hodiny, pripluje trajekt. 20minut se nalodujes. Na lodi prepnes opet na postylku, tentokrat pridas na digitachu symbol trajektu. Po 8hod. plavby pristavate. 20minut se vylodujes. Bohuzel pri vylodovani zjistis, ze v pristavu neni kde zastavit, abys dodelal odpocinek, tak pokracujes dal v jizde jeste dalsich 20 minut, abys nasel vhodne misto. Zaparkujes a dodelas jeste posledni hodinu odpocinku.
12h "vykonu"+2h odpocinek v pristavu= 14h
14h+20min(nalodeni)= 14h20min.
14h20min+8h plavby=22h20min.
22h20min+20min(vylodeni)=22h40min
22h40min+20min(jizda - hledas misto na parkovani)=23h
23h+1h(odpocinek)=24h!!!
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Doplním vám taky, aby to bylo tedy kompletní.
Nárok na lůžko vzniká pro řidiče pokud plavba lodí trvá 4 hodiny.To mají stanovené lodní společnosti v jejich mezinárodních pravidlech. Může se stát, že lůžko bude i při kratším časovém úseku plavby, ale to už se řídí podle pravidel jednotlivých plavebních společností, které nejsou u všech stejné, avšak platí, že plavba 4h + je povinna lodní společnost přidělit lůžko pro řidiče.
Calais-Dover bez lůžka
Frederikshafen- Goteborg - lůžko
Trellebor -Sassnitz lůžko
Rostock - Gedser bez
atd
Časy plaveb jsou uvedeny u jednotlivých přeprav
Nárok na lůžko vzniká pro řidiče pokud plavba lodí trvá 4 hodiny.To mají stanovené lodní společnosti v jejich mezinárodních pravidlech. Může se stát, že lůžko bude i při kratším časovém úseku plavby, ale to už se řídí podle pravidel jednotlivých plavebních společností, které nejsou u všech stejné, avšak platí, že plavba 4h + je povinna lodní společnost přidělit lůžko pro řidiče.
Calais-Dover bez lůžka
Frederikshafen- Goteborg - lůžko
Trellebor -Sassnitz lůžko
Rostock - Gedser bez
atd
Časy plaveb jsou uvedeny u jednotlivých přeprav
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
I já přidám malou radou. Pokud pluješ z F do GB. Tak velmi velký pozor kde stojíš. Proč? No, aby ti nenalezli "čmoudi" a ty se pak nedivil při kontrole - jak Francouzké tak Anglické. Tedy najdou ti "čmoudy", mohlo by to být pro tebe zajímavé a nepříjemné následky. Tedy pozor kde stojíš.
Ono to platí všeobecně - aby ti nepokradli naftu atd.
Tož tak.
Ono to platí všeobecně - aby ti nepokradli naftu atd.
Tož tak.
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
- Bydliště: Ostrava
Pedro19
Po vylodění můžeš normálně pokračovat v jízdě a ve výkonu.
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host