Stránka 16 z 18

Re: Jozin

Napsal: ned dub 30, 2017 12:57 pm
od Pavel Šebek
Nic na tom není a přitom se mi to auto líbí.

Re: Jozin

Napsal: ned dub 30, 2017 3:50 pm
od jozin
Actros?Jj fajn autko,na bydleni parada a ani se to nejak nesralo.

Re: Jozin

Napsal: ned dub 30, 2017 3:57 pm
od Pavel Šebek
Myslím ta barevná kombinace i ty TGX se mi líbily. Ještě hliníkový kola a zaplastovat boky

Re: Jozin

Napsal: ned dub 30, 2017 9:01 pm
od martin440
jozin píše:
ned dub 30, 2017 11:46 am
hm
Obrázek,hodne davna minulost..Nekde jsem ji nasel v mobilu.
jjj na bydlení perfekt ... až na tu motorizaci a převody , ale dalo se na to zvyknout .... jedno z nej aut , pokud nechceš "bejt IN" a mlátit se po ramenou že máš 500+ pod prdelí :mrgreen: :D :D

Re: Jozin

Napsal: ned dub 30, 2017 9:30 pm
od jozin
martin-proto pisu na bydleni super.Ze to do kopce nejelo nepodstatne uplne jako celek ok.Famozni intarder,rovna podlaha,vyhled jak z busu...Za me osobne,prijemne auto.

Re: Jozin

Napsal: úte kvě 02, 2017 10:51 pm
od JiRaY
Já nevím chlapi,jestli to nebude tím,že člověk má tendenci na věci dávno minulé vzpomínat už jen v dobrém a to zlý zapomínat :D
Já takovýho akšrota mám,s menší kabinou,výbava sociál,a 410 e5 motor,ergonomicky je to fajn,jenom nastavení volantu by sneslo větší rozsah,pro mě je moc naplocho,menší kabina ,ani socvýbava mi rozhodně nevadí,ale ten motor je tragédie a to beze srandy...

Nemusím,a ani na to nemám ambice bejt nejrychlejší na silnici,ale zase nemusím být nutně ten nejpomalejší,kterej právě s tímhle autem jsem :-)
Zkrátka to nejede,nejede a ještě jednou nejede,bojí se to kopce,v kopci kde jede volvo 50,iveco 45,scania a man 40,a renault 35,tak tam já mám v dobrém rozmaru tak 30km/h.

Ten rozdíl v rychlosti a tahavosti je fakt velkej,je to o neustálým kvaltování,držet pod krkem,jakmile polevím,o dva kvalty dolů a už jsem v háji,což se samozřejmě dost mizerně odráží i na spotřebě. Zpřevodování mi příjde fajn,řazení taky dobrý,brzdy krásně ostrý,visí to tedy jen na tom motoru. Kolegova 410EEV jede jen o fous lépe,a druhý kolega má 480 e5,s tou se občas svezu,ano,tam už to drží krok dejme tomu s tím renaultem 440,ale i přesto rozhodně patří k těm pomalejším a zdechlejším autům co jde na našich silnicích potkat,kdyby si tam nalepil 440,tak se nad tím nikdo nepozastaví...

Jak řekl Pavel Šebek : Je smutný,že u mercedesa,ty koně znamenaj opravdu jen těch pár písmenek na dveřích,protože FH480 jelo jak šlak,kdežto Actros480 s bídou drží krok s FH 420 :-)

Re: Jozin

Napsal: sob kvě 06, 2017 7:12 am
od jozin
Obrázek

Obrázek
Mensi ukazka naseho ZOO,pes je Bruno,kocky Johny a Sinddy,dalsi dve feny sedi v kotcu nasrane :D

Re: Jozin

Napsal: sob kvě 13, 2017 10:09 pm
od JiRaY
Pardon za OT,ale ještě se pochlubím s fotkou,jak Akšrot leze do Kbelského kopce v Praze,cca 21tun za zády :)


Obrázek

Re: Jozin

Napsal: sob kvě 13, 2017 11:45 pm
od martin440
JiRaY... a ještě se potí :roll: :D :D :mrgreen:

Re: Jozin

Napsal: ned kvě 14, 2017 9:11 am
od JakubS
...a pod kopcem jsi měl ještě natankováno do plna ne? :lol:

Re: Jozin

Napsal: ned kvě 14, 2017 7:11 pm
od martin440
JakubS píše:
ned kvě 14, 2017 9:11 am
...a pod kopcem jsi měl ještě natankováno do plna ne? :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Obrázek

Re: Jozin

Napsal: pon kvě 15, 2017 12:09 pm
od JiRaY
Tahle teplota je už právě v pořádku,když jsem ho dostal,tak lezl do stovky,pak se vyměnily termostaty,novej antifreeze a beze změny.
Tak nakonec musely oba chladiče ven a venku je vyčistit,byl tam nános prachu a sajrajtu :)

Teď už chodí jen lehce přes 90st.C v tahu ,ze 4 Akšrotů co máme na firmě,tenhle nejvíc topí.

Auto celkově až tak bezproblémový není,objevují se problémy s únikem vzduchu,odcházejí různé vzduchové ventily,kazí se automat,který často řadí nelogicky,v kabině dost rezonují a vržou plasty,rachotí šuplata pod postelí,vibruje a drnčí sedačka spolujezdce,klepou se stažená okýnka která hlasitě mlátí o rám dveří,hnije kabina nad čelním sklem,a lemy dveří...
Samozřejmě není to nové auto,rok 2009 ,jsem několikátý řidič z mnoha a najeto kolem 550 000km na rozvážce v ČR

Takže za mě Akšrot MP2/MP3 není vyloženě špatný auto,jako řidič mám pohodlí,skvěle brzdí,i celkem hezky vypadá,ale zabíjí to motor,na dnešní dobu tragicky netahavej,a myslím že patřil k brzdám provozu i v době kdy ty auta byly novinka...
Proto jsem chtěl uvést svoje zkušenosti s těmi auty,v kontrastu s tím jak je tu kolegové přede mnou hrozně chválili,já bohužel chválit nemůžu,je to slušné auto ale s mizerným motorem :wink:

Re: Jozin

Napsal: pon kvě 15, 2017 1:34 pm
od Matúš Sabo
oco mal 7 rokov MP2, 410 ponikov a telignet bez spojky, najhoršia kombinácia aka mohla byť, pomale radenie telignetu v manualnom režime a v kopcoch sa ledva plazil. V MB servise v Prešove mu hovorili že neni problem chipnuť na 480 koní ale s firmy neprichadzala žiadna odozva. Na jazdne vlastnosti sa nemohol šťažovať. Teraz ma 3 roky Sralisa Hi-roada, 460 konikov, automat, prevody v naprave do rychla. Tam sa to obratilo vozenie ako na drevenom voze ale z križovatky nebol problem vyštartovať z hrebajúcicmi gumami.

Re: Jozin

Napsal: pon kvě 15, 2017 2:14 pm
od mikac
A co to může být za vadu, že ty motory netahají ? díval jsem se na youtube a i 4 válce i 6 nebo 8 válce jsou do V a né v řadě, že by to bylo tím ? nevím co to má za smysl.

Re: Jozin

Napsal: pon kvě 15, 2017 3:36 pm
od Pavel Šebek
To není vada ale vlastnost, stejně tak jako že motory Volvo jedou líp, než ty ostatní. V současný generaci už jsou řadovky a zdá se mi, že to jede docela dobře, ale těžko porovnávat, je to 4x4 a ostatní auta, co tu máme, tak jsou Tatry a těm ujedu. Nicméně V8 Tatra je asi ještě větší tupec než ten Mercedes.