Stránka 18 z 21

Napsal: pát kvě 31, 2013 7:48 pm
od Pavel Šebek
To jezdilo na natural 95 a vůbec netušíme, proč se to stalo? Motor skoro novej, navíc po předchozích nezdarech s 16V a 2x WEBER 40 úplně seriovej, s origo vstřikováním, jednotkou, lambdou i váhou vzduchu, takže směs by měla bejt v pořádku.

Napsal: stř črc 03, 2013 10:52 pm
od Pavel Šebek
VW Motorsport


Obrázek

Napsal: pát črc 19, 2013 4:26 pm
od Lubo
tak naša Inca/Caddy 1,4 44-kw r.v. 2003 :-) za pol roka čo ju mame sa zatiaľ drží :-D len káble zapaľovania , napínacia kladka drážkového remeňa , spojka - pri 220 000-km !!!! na Fiate odišla pri 300 000-km a pri Toyote som mal origo spojku na 380 000-km !!!! auto sa nedalo zamknúť - výmena ľavého zámku o týždeň neskôr odišla druha strana ale to som sa nasral a namontoval central na diaľkove . Prevodovka maximálna nepresnosť - trojku si zmýlim s jednotkou aspoň 2-3 krát za deň . :-) Som max. spokojný hlavne že to toči pri 95-km/h 3000ot/min . A spotreba je luxus 8-10 L na 100-km :-) . No holt je to VW :roll:

Napsal: stř pro 04, 2013 8:54 pm
od oldjan
Nějak to tu umřelo. Tak pár foteček z opravy motoru.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř pro 04, 2013 9:05 pm
od oldjan
Když docházejí motory na vrakovištích, je nutno oprášit staré řemeslo a občas ještě něco opravit.


Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob pro 07, 2013 7:26 pm
od Pavel Šebek
No jinak už to nepůjde, ty nový motory jsou takový sráče, že na vrakáčích nepůjde koupit nic, nebo za nesmysl, nejvíc jsem zvědav na nové dvoulitry od BMW, myslím si, že hravě strčej do kapsy i dvoulitry od VW.

Jenomže propálenej blok mezi válci nebo ojetou rozetu rozvodů, frézovanou přímo do klikovky neopraví ani ten sebelepší mechanik...

Napsal: ned led 05, 2014 2:46 pm
od petanekoli
Obrázek

Obrázek
Das auto,teda docela zklamání,mam ho téměř od nového,8let najeto poctivejch 190tis km,pravidelný výměny všech náplní,fakt se k tomu chováme s manželkou velmi slušně a ta černá vazelína co mam na prstě,tak tu jsem vylovil z expansky místo vody,vypadá to bna prdlej olej chladič,tak na valník a hurá na servis,no uvidíme řekl slepej. :think:

Napsal: ned led 05, 2014 6:59 pm
od oldjan
Prasklej výměník, závada u tohohle modelu vyjímečná, to majitelé s modelem T5 a motorem R5 by mohli vyprávět :D. Největší pakárna je vypláchnout chladící okruh od zbytků oleje.

Napsal: ned led 05, 2014 7:36 pm
od Pavel Šebek
No a tuhle závadu u nás v jednom autorizovaném servise řeší nejdříve výměnou hlavy a až poté jdou na ten výměník :)

Napsal: ned led 05, 2014 9:46 pm
od pavel 815
Pavle jistota je jistota... :lol:

Napsal: ned led 05, 2014 9:53 pm
od Tom-Oaza
tak tak,musi mit praci na priste :lol:

Napsal: pon led 13, 2014 7:07 pm
od Pavel Šebek
Nesmrtelnej 2.0 8V - 85kW, jen tak, bezdůvodně...


Obrázek

Napsal: pon led 13, 2014 8:53 pm
od Tom-Oaza
jek bezduvodne, proste infarkt jak u lidi :lol:

Napsal: ned úno 01, 2015 6:53 pm
od Pavel Šebek
Legendárník držák Transporter T5, sice už ne takovej držák jako T4, ale je to VW, takže jednoduché opravy a hlavně za facku...


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: ned úno 01, 2015 8:25 pm
od oldjan
Proboha co to tý chudince děláte :shock: :)