Stránka 18 z 21
Napsal: pát kvě 31, 2013 7:48 pm
od Pavel Šebek
To jezdilo na natural 95 a vůbec netušíme, proč se to stalo? Motor skoro novej, navíc po předchozích nezdarech s 16V a 2x WEBER 40 úplně seriovej, s origo vstřikováním, jednotkou, lambdou i váhou vzduchu, takže směs by měla bejt v pořádku.
Napsal: stř črc 03, 2013 10:52 pm
od Pavel Šebek
VW Motorsport
Napsal: pát črc 19, 2013 4:26 pm
od Lubo
tak naša Inca/Caddy 1,4 44-kw r.v. 2003
za pol roka čo ju mame sa zatiaľ drží
len káble zapaľovania , napínacia kladka drážkového remeňa , spojka - pri 220 000-km !!!! na Fiate odišla pri 300 000-km a pri Toyote som mal origo spojku na 380 000-km !!!! auto sa nedalo zamknúť - výmena ľavého zámku o týždeň neskôr odišla druha strana ale to som sa nasral a namontoval central na diaľkove . Prevodovka maximálna nepresnosť - trojku si zmýlim s jednotkou aspoň 2-3 krát za deň .
Som max. spokojný hlavne že to toči pri 95-km/h 3000ot/min . A spotreba je luxus 8-10 L na 100-km
. No holt je to VW
Napsal: stř pro 04, 2013 8:54 pm
od oldjan
Napsal: stř pro 04, 2013 9:05 pm
od oldjan
Napsal: sob pro 07, 2013 7:26 pm
od Pavel Šebek
No jinak už to nepůjde, ty nový motory jsou takový sráče, že na vrakáčích nepůjde koupit nic, nebo za nesmysl, nejvíc jsem zvědav na nové dvoulitry od BMW, myslím si, že hravě strčej do kapsy i dvoulitry od VW.
Jenomže propálenej blok mezi válci nebo ojetou rozetu rozvodů, frézovanou přímo do klikovky neopraví ani ten sebelepší mechanik...
Napsal: ned led 05, 2014 2:46 pm
od petanekoli
Napsal: ned led 05, 2014 6:59 pm
od oldjan
Prasklej výměník, závada u tohohle modelu vyjímečná, to majitelé s modelem T5 a motorem R5 by mohli vyprávět
. Největší pakárna je vypláchnout chladící okruh od zbytků oleje.
Napsal: ned led 05, 2014 7:36 pm
od Pavel Šebek
No a tuhle závadu u nás v jednom autorizovaném servise řeší nejdříve výměnou hlavy a až poté jdou na ten výměník
Napsal: ned led 05, 2014 9:46 pm
od pavel 815
Pavle jistota je jistota...
Napsal: ned led 05, 2014 9:53 pm
od Tom-Oaza
tak tak,musi mit praci na priste
Napsal: pon led 13, 2014 7:07 pm
od Pavel Šebek
Nesmrtelnej 2.0 8V - 85kW, jen tak, bezdůvodně...
Napsal: pon led 13, 2014 8:53 pm
od Tom-Oaza
jek bezduvodne, proste infarkt jak u lidi
Napsal: ned úno 01, 2015 6:53 pm
od Pavel Šebek
Napsal: ned úno 01, 2015 8:25 pm
od oldjan
Proboha co to tý chudince děláte