Stránka 3 z 6

Napsal: stř led 04, 2017 6:16 pm
od vašek
máš se ale načekat Drivere :D


dneska je to spíš o tom mít 20-30-50 aut, některé vydělá víc, jiné míň, ale v průměru i pár tisíc čistého z auta za měsíc x 20-30-50 aut ti už hodí slušný zisk

Napsal: stř led 04, 2017 7:14 pm
od DriverBrno
to Vašek, kdo si počká ten se dočká, já mám času dost:) jen toto mně neživí, třeba teď nejezdím, je zima a nechce se:) Ale vážně já sám "hovno v trávě" nic nezměním,
ale už jsem toho zažil v podnikání dost a když bylo něco zhnilého časem se to projevilo. Teoreticky firma s 50 auty, jakmile to dojde do bodu zlomu vyhlásí bankrot velice rychle
a nebude to z důvodu druhotné platební neschopnosti, ale čistě z důvodů že neumí počítat. Zavedl bych v dopravě povinné audity a ne žádné pojištění finanční způsobilosti.
Prostě ty ceny jsou irelevantní, to jim nemůže dlouho vycházet.

Napsal: stř led 04, 2017 7:36 pm
od Venca R
tenhle styl provozu vrak-flotil
Kdo má flotilu vraků?
to jim nemůže dlouho vycházet
. Vychází jim to už hodně dlouho. Kolikrát už se předpovídal krach CS cargu, Nicotransu???

Napsal: stř led 04, 2017 8:43 pm
od Tom-Oaza
flotila vraku? staci kouknout na prepravky :-) vid tonyy :-)

Napsal: stř led 04, 2017 8:52 pm
od Venca R
To máš vlastně recht :-)

Napsal: stř led 04, 2017 8:56 pm
od Tom-Oaza
no jo a z toho co plati se neda ani park poradne obnovit bohuzel

Napsal: čtv led 05, 2017 9:42 am
od DriverBrno
stačí zajít na plac PPL, z tama by to mohli tahat hned na vrakáč, divím se že některé auta vůbec projdou TK, olej chčije odevšad

Napsal: čtv led 05, 2017 10:27 am
od M.Z.
Já jednou mezi Olmíkem a Mohelnicí dojel Sprinter PPL, zaujal mě už z dálky, neboť jsem při jízdě za ním viděl na řidiče :lol:
To auto bylo jak rohlík, regulérně dělal 4 stopy, ojebaný a zrezlý ze všech stran, takový dopravce, to je reklamička za všechny prachy.

Napsal: čtv led 05, 2017 10:36 am
od tonyy
tom oaza

njn bohuzel mas pravdu..
a kdyz mi byla recena cena za kterou jsou ochotni dorpavci jezdit tak se uz ani nedivim..

Napsal: čtv led 05, 2017 12:34 pm
od DriverBrno
dopravce je ochoten za to jezdit, pokud do toho ten řidič sedne za těch podmínek. Teď už jen aby Vietnamci nakoupili
12 -ti tuny a je vymalováno.

Napsal: čtv led 05, 2017 1:37 pm
od vašek
snad každý sní svůj sen o tom že jednou bude líp, že přikoupí další novější auta, přidá šoférům, prostě že bude dobře, a to většinu drží při podnikání i když to teď třeba stojí za houby.......

Napsal: čtv led 05, 2017 1:49 pm
od tonyy
vasek

nevim jak ostatni ale ja posledni dobou vaham zda ty auta neprodat...
jo sem maly hrac s myma 6ks 7.5-12tun ale ridice sehnat je nadlidsky ukol(a to platim vcas a myslim slusne) Ale auto stejne stoji na place a neni kdo by s nim jel

ceny nic moc..(jo nektere vyjezdi vic,druhe mene) ale boj o kazdou korunu,servis,provoz...

když jsem měl 2 auta a jezdil sám s tatkem tez sem si rikal prikoupime, vemem cloveka bude lip..(a myslim ze je spis hur)

i kdyz bych rad klukum co jsou spolehlivy pridal,koupil lepsi a novejsi auta..ale situace je holt jaka je..

Napsal: čtv led 05, 2017 2:04 pm
od vašek
je to furt dokola, sinusoida, jednou si dole, jednou nahoře.....

Napsal: čtv led 05, 2017 5:19 pm
od ATW service
tonny: A jak je to na jižní Moravě?
Tady na západě chtí řidiči min. 1200,- čistá ruka za 7-8h rozvážky. Tedy chtěli by víc, ale...

Napsal: čtv led 05, 2017 5:49 pm
od DriverBrno
to ATW: tady v JM taky tak, ale po rozvážce je ještě svoz, takže se dělá 10-12 hod