Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Hrajou všichni stejně. Akorát my se dozvídáme jen útržky informací. Takže bych byl v klidu.
Filip Nikl
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Jak si sám MM sypal popel na hlavu, tak za ohnutou spojovačku a rozvidlení může řidič. Většinou je to při doskoku s vytočenými koly. Bohužel Rába není Sisu, ale Macíci se snaží čarovat. To samé platí o brzdách. Včera zaznělo, že brzdy jsou vyřešené Znám jak se chovají jejich brzdy ... a nechci vědět jak hrozné musely být ty předtím.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Jj taky to tak vidím
A když mu dá díl třeba Valtr, tak je to vlastně v pohodě ne ?
A když mu dá díl třeba Valtr, tak je to vlastně v pohodě ne ?
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
filip 90:
Ok, tak tedy můžeme jen šoupat nohama. Ale přijde mi pokrytecké, na jednu stranu řvát jak ostatní podvádí a u našich barev to podvádění ještě chválit.
Ale to je jen věc názoru, beru že někomu tento přístup přijde zcela normální.....
Ok, tak tedy můžeme jen šoupat nohama. Ale přijde mi pokrytecké, na jednu stranu řvát jak ostatní podvádí a u našich barev to podvádění ještě chválit.
Ale to je jen věc názoru, beru že někomu tento přístup přijde zcela normální.....
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Aleš minutku po minutce ztrácí,
Huzink jede asi naplno, má pěkné časy.
Huzink jede asi naplno, má pěkné časy.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
WP6 je čekačka,
Karginov zase před Višňou
Teď se mi to zdá kouslé. Už ne.
Karginov zase před Višňou
Teď se mi to zdá kouslé. Už ne.
Naposledy upravil(a) Smil dne ned led 10, 2021 10:58 am, celkem upraveno 2 x.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
To pokrytecké samozřejmě je, takže to taky nedělám. Situace je jaká je, musí se bojovat.
Je to na nějakou delší debatu o tom co je vlastně správně a Fair Play. To, že holt mi někde pres car hodí něco do příkopu, je porušení pravidel, protože je někde napsáno, že během maratonské etapy nesmí zasahovat nikdo z teamu, kromě posádky. To znamená, že to není Fair Play.
Kamaz tam má 4 závodní auta a když půjde do tuhého, tak obětují jednu posádku a jedno auto tam rozmontují a použíjí díly na zbylé tři. Nepřítomnost asistenčního kamionu je tak vlastně zanedbatelná. O tom se v pravidlech nehovoří, nebo je to povoleno, takže je to zcela v pořádku a Fairové.
Ale mě to zase trochu smrdí týmovou režií a vlastně taky trochu tím, že smysl těch pravidel obchází taky. Akorát mají dost prostředků na cestu, která není pravidly zakázána.
Takže?
Je to na nějakou delší debatu o tom co je vlastně správně a Fair Play. To, že holt mi někde pres car hodí něco do příkopu, je porušení pravidel, protože je někde napsáno, že během maratonské etapy nesmí zasahovat nikdo z teamu, kromě posádky. To znamená, že to není Fair Play.
Kamaz tam má 4 závodní auta a když půjde do tuhého, tak obětují jednu posádku a jedno auto tam rozmontují a použíjí díly na zbylé tři. Nepřítomnost asistenčního kamionu je tak vlastně zanedbatelná. O tom se v pravidlech nehovoří, nebo je to povoleno, takže je to zcela v pořádku a Fairové.
Ale mě to zase trochu smrdí týmovou režií a vlastně taky trochu tím, že smysl těch pravidel obchází taky. Akorát mají dost prostředků na cestu, která není pravidly zakázána.
Takže?
Filip Nikl
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Ano a jsme zase u toho, on snad někdo někomu brání (Macíkovi, Lopraisovi......) mít v závodě těch aut víc a jet podobnou strategii jako Kamaz? Asi ne....
Je to opět jen hlavně o těch financích a částečně o neochotě se dohodnout na nějaké spolupráci (třeba právě na té společné rychlé asistenci....).
A pak s tímto přístupem (díly mi doveze novinářské auto, najdu je když zastavím na čůrání u cesty.....) jsou celkem poškozeni ty, kteří si do závodu nějakou tu asistenci pořídí (za nemalé peníze).
Ano, jeden ekonomicky silný tým bude mít vždycky navrh a pro ostatní to mže být flustrující - to chápu. A samozřejmě se ostatní budou snažit najít cestičky jak si trošku pomoct, ale pak musím být zticha i v tom případě, že se mi zdá, že i ten velký silný tým si nějak pomůže.
Je to opět jen hlavně o těch financích a částečně o neochotě se dohodnout na nějaké spolupráci (třeba právě na té společné rychlé asistenci....).
A pak s tímto přístupem (díly mi doveze novinářské auto, najdu je když zastavím na čůrání u cesty.....) jsou celkem poškozeni ty, kteří si do závodu nějakou tu asistenci pořídí (za nemalé peníze).
Ano, jeden ekonomicky silný tým bude mít vždycky navrh a pro ostatní to mže být flustrující - to chápu. A samozřejmě se ostatní budou snažit najít cestičky jak si trošku pomoct, ale pak musím být zticha i v tom případě, že se mi zdá, že i ten velký silný tým si nějak pomůže.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Prosím vás ...neblbněte furt s tou "neschopností se domluvit" .... zkuste se trochu vžít do reality, každý má jiná auta, tím pádem jiné díly...na rapid asistenci jde naložit taky jen omezený počet kg ... atd atd.... tohle se tady rozebíralo nesčetněkrát... Buďme rádi, že tady máme víc soukromých týmů, který jsou schopni jet takhle vepředu, respektujeme jejich cestu, kterou si platí sami (prostřednictvím svých sponzorů nebo dokonce svých firem) ... tyhle debaty jsou fakt k ničemu...fandětě a přejte štěstí našim.... bez toho štěstí to prostě nejde
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
No ono se to snadno řekne - "A to jim někdo brání?" Realizuje se to o dost hůř. Jak říkal včera Macík starší v živáku - koukni on pán má nějakou velkou firmu, jestli jo, tak ať mi sponzoruje druhé auto do závodu. Já ho doma mám.
Prakticky to je nerealizovatelné. Za prvé každý si to jede tvrdě po svém a ty lidi se nedomluví. Bylo to tu a nefungovalo to.
Za druhé technicky to taky nejde. Každý jednou s něčím jiným. Já se nebavím o tom, že někdo někomu VEZE díly. Já se bavím o obětování auta. Tedy posílám do závodu kompletní posádku, kde vím, že je připravená nedojet. Ne, že přijedu do bivaku a 3 hodiny čekám na nějakého přetíženého loudala až nebo jestli vůbec dojede. Ne prostě tu mám hned teď další 100% závodní auto, kde si vezmu, co je potřeba s tím že tam zůstane a zítra nestartuje.
To je jaksi tak obrovská nákladová položka, že to nikoho nenapadlo ani při tvoření těch pravidel. Nemá na to nikdo. Ani DeRooy, ani MAZ.
Prakticky to je nerealizovatelné. Za prvé každý si to jede tvrdě po svém a ty lidi se nedomluví. Bylo to tu a nefungovalo to.
Za druhé technicky to taky nejde. Každý jednou s něčím jiným. Já se nebavím o tom, že někdo někomu VEZE díly. Já se bavím o obětování auta. Tedy posílám do závodu kompletní posádku, kde vím, že je připravená nedojet. Ne, že přijedu do bivaku a 3 hodiny čekám na nějakého přetíženého loudala až nebo jestli vůbec dojede. Ne prostě tu mám hned teď další 100% závodní auto, kde si vezmu, co je potřeba s tím že tam zůstane a zítra nestartuje.
To je jaksi tak obrovská nákladová položka, že to nikoho nenapadlo ani při tvoření těch pravidel. Nemá na to nikdo. Ani DeRooy, ani MAZ.
Filip Nikl
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Podle me jeste mohl macik.v klidu dojet zpet na start a vzit si z liazky novou spojovacku, pokud vim tak asistence nemuzou na trat, ale.na startu jeste servis povoleny je.
K te kanibalizaci v maratonske etape bezne dochazi, ukamionu to asi neni tak caste, ale pamatuju si ze nejakemu tovarnimu motorkari odesel motor a tak si ho pujcil od nejakeho domlaceneho batuzkare.
K te kanibalizaci v maratonske etape bezne dochazi, ukamionu to asi neni tak caste, ale pamatuju si ze nejakemu tovarnimu motorkari odesel motor a tak si ho pujcil od nejakeho domlaceneho batuzkare.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Rekl bych ze se to tady snad resi kazdy rok. U nas je to skoro nerealizivatelne. Mozna prvni to dotahl letos nejdal Ales, ostatni pokud jim jeli dva kamiony, tak stejne zadna tymova rezie neexistovala, protoze si to plati sami. Vsichni vali plnej kotel dokud to jede.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Sotva začala druhá půlka a téma jak na konci Dakaru. Rusáci a jejich "my taktik" o 4 Kamazech neskončí, dokud nevyschne zdroj peněz:lol: Kdyby pravidla (což se snad nikdy nestane) omezil počet posádek týmu na dva trucky, hned by to bylo vyrovnanější pro soukromníky.
Re: Dakar 2021 průběh druhé poloviny
Filip 90 to napsal moc dobře
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů