Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Jo v poho a prosimtě,jak tam ten beton dostanou,čerpaj to za to bednění ne,přes ten montážní vozík,domichávač přijede a lije to do čerpadla,který ten beton dopraví za bednění,nebo jak?
TATRA Forever
http://www.youtube.com/user/mrtom2C
http://www.youtube.com/user/mrtom2C
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
nevím jak tady ale já to viděl stříkat,hážou to do takové mašiny kde je šnek na beton ten to tlačí hadicí a na konci hadice je druhá hadice kde je pod tlakem voda která se tak roztřikuje a ovlažuje ten beton. je to něco jako strojové omýtání.
a tady jak vidno je to forma která popojíždí a určitě to tam jde pod nějakým tlakem a vybruje se to aby beton zatekl všude,pak to tak necháš než to vytuhne(vyschne) a pak zase posuneš bednění.
a tady jak vidno je to forma která popojíždí a určitě to tam jde pod nějakým tlakem a vybruje se to aby beton zatekl všude,pak to tak necháš než to vytuhne(vyschne) a pak zase posuneš bednění.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
to jak popisuje road,tak tak sa dělá první vrstva(primární ostění) dajů tam Ička a sít a stříkajů na to beton
Toto už sa dělá tá koncová úprava, v té formě sů otvory a tama to tam dostávajů pod tlakem z čerpadla, ty otvory pak uzavřů a dělajů další otvor vedle a pořád tak,je to beton který po 18 hodinách už je tuhý, takže forma zas popojede a furt dokola. Na nekterých fotkách idů vidět ty kolečka na boku,tak tama to plnili
Toto už sa dělá tá koncová úprava, v té formě sů otvory a tama to tam dostávajů pod tlakem z čerpadla, ty otvory pak uzavřů a dělajů další otvor vedle a pořád tak,je to beton který po 18 hodinách už je tuhý, takže forma zas popojede a furt dokola. Na nekterých fotkách idů vidět ty kolečka na boku,tak tama to plnili
Tak sem si zas udělal exkurzi do tunelu..
Probíhá betonování venkovních částí
Ty rozměry sů šílené, jak tam chlapi dávajů tů výztuž, tak na to sa použije 500m3 betonu a 2 čerpadla to dělajů celý den
Tvarovky u kraju cesty místo klasických vpustí, myslím dobrý nápad
Betonování spádové vrstvy, výška je 0,5m - projektant to tak vymyslel. A od toho čerstvého betonu až po to světlo u patníku bude další vrstva betonu
Takto si představuju světlo na konci tunelu
Probíhá betonování venkovních částí
Ty rozměry sů šílené, jak tam chlapi dávajů tů výztuž, tak na to sa použije 500m3 betonu a 2 čerpadla to dělajů celý den
Tvarovky u kraju cesty místo klasických vpustí, myslím dobrý nápad
Betonování spádové vrstvy, výška je 0,5m - projektant to tak vymyslel. A od toho čerstvého betonu až po to světlo u patníku bude další vrstva betonu
Takto si představuju světlo na konci tunelu
Když jsem jezdil s plynem a na tunely jsem jezdil taky! Do Blanky jak z Trojy, tak z Letný jsem se taky podíval! A když se stavěl na Pražským okruhu Cholupický tunel, tak jsem skládal dole i nahoře na Skansce a mi rovnou řekli ať jedu tunelem (ještě po štěrku), že to nebudu přece zbytečně objíždět!!!
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon pro 13, 2010 9:58 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Dneska sem byl zas na návštěvě tunelu Dobrovského v Brně. Uvedení do provozu, že srpen/září.
Větráky pod stropem a silnější osvětlení u výjezdů
Tady už sme v technologickém centru a podled na zavěšený mezistrop.
Napojení do technolog. centra a větrací prostup do tubusu. Automaticky otevírací.
Větráky které to vyženů do komínů, 2 na každý tubus, maximální výkon 200m3/s
Plno kabelů
Výjezd směrem do Žabovřesk a galerie. Ta lávka tam by měla byt zprovozněná nekdy v květnu.
Finišer na betonovačku
Na pár místách to trochu víc protěká
Větráky pod stropem a silnější osvětlení u výjezdů
Tady už sme v technologickém centru a podled na zavěšený mezistrop.
Napojení do technolog. centra a větrací prostup do tubusu. Automaticky otevírací.
Větráky které to vyženů do komínů, 2 na každý tubus, maximální výkon 200m3/s
Plno kabelů
Výjezd směrem do Žabovřesk a galerie. Ta lávka tam by měla byt zprovozněná nekdy v květnu.
Finišer na betonovačku
Na pár místách to trochu víc protěká
Dneska sem byl zas na návštěvě tunelu Dobrovského v Brně. Uvedení do provozu, že srpen/září.
Větráky pod stropem a silnější osvětlení u výjezdů
Tady už sme v technologickém centru a podled na zavěšený mezistrop.
Napojení do technolog. centra a větrací prostup do tubusu. Automaticky otevírací.
Větráky které to vyženů do komínů, 2 na každý tubus, maximální výkon 200m3/s
[URL="http://postimage.org/image/jdyoa014l/"]
Plno kabelů
Výjezd směrem do Žabovřesk a galerie. Ta lávka tam by měla byt zprovozněná nekdy v květnu.
Finišer na betonovačku
Na pár místách to trochu víc protěká
Větráky pod stropem a silnější osvětlení u výjezdů
Tady už sme v technologickém centru a podled na zavěšený mezistrop.
Napojení do technolog. centra a větrací prostup do tubusu. Automaticky otevírací.
Větráky které to vyženů do komínů, 2 na každý tubus, maximální výkon 200m3/s
[URL="http://postimage.org/image/jdyoa014l/"]
Plno kabelů
Výjezd směrem do Žabovřesk a galerie. Ta lávka tam by měla byt zprovozněná nekdy v květnu.
Finišer na betonovačku
Na pár místách to trochu víc protěká
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti