Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
motor 1.9 Tdi (66kW)
Tak jsem dneska neodjel ráno jak jsem chtěl....s potkaným motorem se toho moc nenajede (rozvoďák stojí a je prakticky bez zubů prej). A jelikož má Octavia najeto přes 260.000km, sešlo se pár názorů, zda rovnou nekoupit jinej motor. Kdybyste náhodou někdo o nějaký 1.9 TDI (nejslabší, tipuju 66 nebo 68kw, rok 2003) věděli, dejte vědět. Ale muselo by to být v zaručeným stavu, na doklad (je to firemní vozidlo), a samozřejmě vysoce levně ...tak kdyby náááááhodou...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Servisku mám v Jičíně v kanclu a doklady jsem nechal na dílně u auta. Ale zjistím to později. Jak to tak vypadá, tak se měnily rozvody jen jednou, ještě v dobách, kdy se to dávalo do aut. servisu. A jak je vidět, tak se to už pak...ehm...mno....nestihlo. A psal jsem, že nevím ty kW přesně...ale jak říkáte, tedy 66kW.
(Kdy se měl měnit? Po 120.000 km? Jestli ano, tak jsem přetáhnul 20.000km)
(Kdy se měl měnit? Po 120.000 km? Jestli ano, tak jsem přetáhnul 20.000km)
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
myslím, že jo , alespoň to tak pěkně cvaká jako diesel co má půl mega natočeno
nám jednou spadnul rozvoďák u Fiata Punto, manželka mi volala, že to najednou nějak zaklepalo a nejede to... já k tomu dojel a první co jsem já vůl udělal vzal za klíček a startoval...kupodivu nic. pak otevřel kapotu, dal ten plastový dekl na stranu a ejhle řemen dole...říkám to je v prdeli, motor v hajzlu. Po výměně rozvoďáku to kupodivu chytlo, ale jenom studený, teplý už to natočit nešlo, ale za studena cvrnk chytlo hned. Tak jsem to dal v prosinci do bazaru, po pravdě jsem řekl, že je nový rozvoďák, teplý to blbě chytá, zřejmě chtějí poštelovat ventily..... a v lednu byl prodanej puntík.
abych nebyl OT dodám foto naší berušky 1,6 MPi
nám jednou spadnul rozvoďák u Fiata Punto, manželka mi volala, že to najednou nějak zaklepalo a nejede to... já k tomu dojel a první co jsem já vůl udělal vzal za klíček a startoval...kupodivu nic. pak otevřel kapotu, dal ten plastový dekl na stranu a ejhle řemen dole...říkám to je v prdeli, motor v hajzlu. Po výměně rozvoďáku to kupodivu chytlo, ale jenom studený, teplý už to natočit nešlo, ale za studena cvrnk chytlo hned. Tak jsem to dal v prosinci do bazaru, po pravdě jsem řekl, že je nový rozvoďák, teplý to blbě chytá, zřejmě chtějí poštelovat ventily..... a v lednu byl prodanej puntík.
abych nebyl OT dodám foto naší berušky 1,6 MPi
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Davide spravit, do jinýho motoru nevidíš. Cenovka v neznačkovým servisu nepřesáhne 30.000,- (podle rozsahu potkání) a máš jistotu, co v autě je. povětšinou se ohne jeden dva ventily, to se vymění, přeguferkujou se dříky, srovná plocha a tradá do provozu. Šikovnej mechanik nemá za den co dělat. Na vrakovištích pořídíš tak akorát vydechlou krysu, nemáš jak ověřit reálný stav km. Jinak rozvody se mění do r.v. 2001 po 90.000 km a po r.v. 2001 po 120.000 km.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host