Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Zrovna jsme se o tom bavili, trať možná bude docela technická, celková délka speciálek nic moc. gerardovi před 3 týdny tahali ze zad titanovou destičku a asi prot nejede, na dakaru prý má ale zcela jistě startovat. Ono být zapocený s ránou na zádech, která se hojí, v takovém prostředí...asi je to rozumné. Echter prý snad bude mít speciál, né sériják, tak uvidíme.
Je fajn, že Echter jede, alespoň bude startovní pole trošku pestřejší. Nějak ale nepovažuji Echtera za toho správného "honícího psa" na Kamazy, přestože je to bezesporu výborný jezdec a věřím, že ani technika nebude pozadu. Docela se ale těším na Pep Vilu, líbilo se mi, už jak jezdil s Mercedesem.
Pro J. Vintra: Na stránkách LTT je uveden Karginov s vozem Kamaz 4326-9, správně by asi mělo být 4911.
Na stránkách CDT by si autor mohl svůj článek po sobě alespoň přečíst, jsme za něj určitě všichni rádi, nemám ve zvyku se vyjadřovat k pravopisu, ale těch chyb je tam už opravdu hodně.
Pro J. Vintra: Na stránkách LTT je uveden Karginov s vozem Kamaz 4326-9, správně by asi mělo být 4911.
Na stránkách CDT by si autor mohl svůj článek po sobě alespoň přečíst, jsme za něj určitě všichni rádi, nemám ve zvyku se vyjadřovat k pravopisu, ale těch chyb je tam už opravdu hodně.

-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No právě, je to věc označování - ono kromě toho ruského fanouška nemáme oficiální bericht o tom, kdo s čím pojede. Podle toho, co psal, tak Nikolajev s Čaginovým 4326, Karginov s Cumminsem 4326-9 a mladý Mardějev s 4911 - pokud jsem četl dobře. Jakmile uvidím fotky z přejímek, rád upravím podle skutečnosti. Čili spoléhám v tomto na neoficiální zprávu a na realitu si musím počkat. Jinak k pilotům - myslím, že Vila bude opravdu dobrý, ale správný honící pes na kamazy je Gerard a nebo Stacey. Echter je pro mě pilot kalibru jako u Karla Lopraise - testovací jezdec, který hodně cítí s autem a není takový střelec, zato je precizní.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
A pak druhá věc - oni oba modely označují 4326-9, už od roku 2008, co vůbec představili variant kit. Jenže pak ty vozy někde měly označení 4326 a 4326-9 se vžívá v souvislosti s tím autem s posunutou kabinou, jak měl loni Nikolajev a letos bude mít Čagin, bez ohledu na použití motoru (dříve byl typ 49251 s motorem Cummins a 49252 s motorem JAMZ, te´d se to asi neodlišuje.) Čili čert aby se v tom vyznal, takže jsem si udělal úzus, že typ variant kit s motorem JAMZ a ve verzi do Dakaru 2010 označuji jako 4326, typ s posunutou kabinou á la loni Nikolajev, letos Čagin (ovšem pozor, Čagin tu kabinu má nižší), bez ohledu na motor, označuji jako 4326-9. Asi to není úplně přesné, ale vyloženě nepřesné taky ne. Laskavý čtenář nechť mi promine, ale nějak se to snažím rozlišit...
Já jsem vycházel jenom z toho, co je uvedeno na stránkách Kamaz Master, jinak bych se sám do této diskuse ani nepouštěl:
http://www.kamazmaster.ru/press-center/ ... s_370.html
Třeba nám k tomu Ilja ještě něco napíše.
http://www.kamazmaster.ru/press-center/ ... s_370.html
Třeba nám k tomu Ilja ještě něco napíše.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Motor JAMZ like a rally Kamaz
Continental Tyres
maximum speed of 170 km / h
Continental Tyres
maximum speed of 170 km / h
les camions Dakar: http://www.facebook.com/Camiones.DAKAR
Technical characteristics MAZ-5309RR
Engine - В-280.5-14 turbodiesel, V8
Working volume, l 17.2
Maximum power, hp at rpm 775/2100
Strength ZF-Sachs
Gearbox ZF
Transfer Case ZF-Steyr
Tyres Continental 14.00R20
Ground clearance, mm 340
Fuel tank capacity, l 900
Maximum speed, km / h 170
Length, mm 7140
Height, mm 3550
Width, mm 2550
Wheelbase, mm 4300
Track, mm 2070
Engine - В-280.5-14 turbodiesel, V8
Working volume, l 17.2
Maximum power, hp at rpm 775/2100
Strength ZF-Sachs
Gearbox ZF
Transfer Case ZF-Steyr
Tyres Continental 14.00R20
Ground clearance, mm 340
Fuel tank capacity, l 900
Maximum speed, km / h 170
Length, mm 7140
Height, mm 3550
Width, mm 2550
Wheelbase, mm 4300
Track, mm 2070
les camions Dakar: http://www.facebook.com/Camiones.DAKAR
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Takže Aleš po první etapě pátej se čtyřminutovou ztrátou. Kompletní výsledky jsou zde http://www.silkwayrally.com/us/SILK-WAY ... erall.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host