Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Zrovna jsme se o tom bavili, trať možná bude docela technická, celková délka speciálek nic moc. gerardovi před 3 týdny tahali ze zad titanovou destičku a asi prot nejede, na dakaru prý má ale zcela jistě startovat. Ono být zapocený s ránou na zádech, která se hojí, v takovém prostředí...asi je to rozumné. Echter prý snad bude mít speciál, né sériják, tak uvidíme.
čtv zář 02, 2010 11:20 pm

nero
Příspěvky: 3991
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Je fajn, že Echter jede, alespoň bude startovní pole trošku pestřejší. Nějak ale nepovažuji Echtera za toho správného "honícího psa" na Kamazy, přestože je to bezesporu výborný jezdec a věřím, že ani technika nebude pozadu. Docela se ale těším na Pep Vilu, líbilo se mi, už jak jezdil s Mercedesem.

Pro J. Vintra: Na stránkách LTT je uveden Karginov s vozem Kamaz 4326-9, správně by asi mělo být 4911.

Na stránkách CDT by si autor mohl svůj článek po sobě alespoň přečíst, jsme za něj určitě všichni rádi, nemám ve zvyku se vyjadřovat k pravopisu, ale těch chyb je tam už opravdu hodně. :wink:
čtv zář 02, 2010 11:40 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

No právě, je to věc označování - ono kromě toho ruského fanouška nemáme oficiální bericht o tom, kdo s čím pojede. Podle toho, co psal, tak Nikolajev s Čaginovým 4326, Karginov s Cumminsem 4326-9 a mladý Mardějev s 4911 - pokud jsem četl dobře. Jakmile uvidím fotky z přejímek, rád upravím podle skutečnosti. Čili spoléhám v tomto na neoficiální zprávu a na realitu si musím počkat. Jinak k pilotům - myslím, že Vila bude opravdu dobrý, ale správný honící pes na kamazy je Gerard a nebo Stacey. Echter je pro mě pilot kalibru jako u Karla Lopraise - testovací jezdec, který hodně cítí s autem a není takový střelec, zato je precizní.
pát zář 03, 2010 9:25 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

A pak druhá věc - oni oba modely označují 4326-9, už od roku 2008, co vůbec představili variant kit. Jenže pak ty vozy někde měly označení 4326 a 4326-9 se vžívá v souvislosti s tím autem s posunutou kabinou, jak měl loni Nikolajev a letos bude mít Čagin, bez ohledu na použití motoru (dříve byl typ 49251 s motorem Cummins a 49252 s motorem JAMZ, te´d se to asi neodlišuje.) Čili čert aby se v tom vyznal, takže jsem si udělal úzus, že typ variant kit s motorem JAMZ a ve verzi do Dakaru 2010 označuji jako 4326, typ s posunutou kabinou á la loni Nikolajev, letos Čagin (ovšem pozor, Čagin tu kabinu má nižší), bez ohledu na motor, označuji jako 4326-9. Asi to není úplně přesné, ale vyloženě nepřesné taky ne. Laskavý čtenář nechť mi promine, ale nějak se to snažím rozlišit...
pát zář 03, 2010 9:51 am

nero
Příspěvky: 3991
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Já jsem vycházel jenom z toho, co je uvedeno na stránkách Kamaz Master, jinak bych se sám do této diskuse ani nepouštěl:
http://www.kamazmaster.ru/press-center/ ... s_370.html
Třeba nám k tomu Ilja ještě něco napíše.
pát zář 03, 2010 10:27 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

No vida, tak tady už je první změna...tohle je věrohodnější.
pát zář 03, 2010 10:42 am

filip 90
Příspěvky: 6431
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No ono hlaně to je všechno takový zamotaný. Protože i 4911 se stále vyvíjej a momentálně jsou to uplně jíný auta než když se s nima eště jezdil dakar.
pát zář 03, 2010 10:55 am

Uživatelský avatar
dakar91
Příspěvky: 97
Registrován: čtv črc 15, 2010 6:15 am
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

September 3 presented the team MAZ

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
sob zář 04, 2010 11:10 am

Uživatelský avatar
Závozník
Semex
Příspěvky: 302
Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Tak ten MAZ je super, budu mu fandit, aby dojel druhý za Loprisem :D . Doufám že májí v plánu jet někdy aj Dakar.
sob zář 04, 2010 3:46 pm

Pavel M.
Příspěvky: 729
Registrován: úte led 23, 2007 12:04 pm
Bydliště: Pce

Příspěvek

Tak to teda čučím, moc pěkný :shock: .
Nějaká technická data by nebyla?
sob zář 04, 2010 9:11 pm

Uživatelský avatar
dakar91
Příspěvky: 97
Registrován: čtv črc 15, 2010 6:15 am
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Motor JAMZ like a rally Kamaz
Continental Tyres
maximum speed of 170 km / h
ned zář 05, 2010 10:40 am

tra
Příspěvky: 1045
Registrován: čtv dub 24, 2008 6:35 pm
Bydliště: Chrudim

Příspěvek

Tak při prvním startu je asi potřeba počítat s "dětskými" nemoci u nového auta, koncepce ale nevypadá špatně (mají dobrý vzor) a mohlo by to být dobré. Na těchto pneu už někdo jezdí ?
ned zář 05, 2010 2:52 pm

Uživatelský avatar
dakar91
Příspěvky: 97
Registrován: čtv črc 15, 2010 6:15 am
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Obrázek
ned zář 05, 2010 5:15 pm

Uživatelský avatar
dakar91
Příspěvky: 97
Registrován: čtv črc 15, 2010 6:15 am
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Technical characteristics MAZ-5309RR

Engine - В-280.5-14 turbodiesel, V8
Working volume, l 17.2
Maximum power, hp at rpm 775/2100
Strength ZF-Sachs
Gearbox ZF
Transfer Case ZF-Steyr
Tyres Continental 14.00R20
Ground clearance, mm 340
Fuel tank capacity, l 900
Maximum speed, km / h 170
Length, mm 7140
Height, mm 3550
Width, mm 2550
Wheelbase, mm 4300
Track, mm 2070
stř zář 08, 2010 3:55 am

spida
Příspěvky: 1642
Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Takže Aleš po první etapě pátej se čtyřminutovou ztrátou. Kompletní výsledky jsou zde http://www.silkwayrally.com/us/SILK-WAY ... erall.html
sob zář 11, 2010 2:24 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host