Co popisuje Lubo, tak tam určitě něco není v pořádku a může to bejt klidně banalita, ale klidně taky to špatný čerpadlo nebo klidně i snímač v pedálu plynu. Co jsem jezdil s tím 90T330, tak ten jel po městě v pohodě, a do 90km/h, řekl bych normálně a to i v soupravě, kde byla celková 4 300kg, ale větší rychlost horko těžko. Když se vyřešil ten EGR, tak to 140 pelášilo. Jinak kromě ložisek v diffu žádnej problém a to auto bylo pěkně doprasený, tak jsme ho dali trochu dohromady.


No ale k těm závadám, velký problém s výkonem jsem řešil na VW T4 111kW. Auto pozvolna přestalo jezdit, tak se vyměnila váha vzduchu, turbo, podtlaková regulace a auto pořád nechtělo, tak jsem vyndal egr a když jsem viděl tu malou dirku v nánosu karbonu, sání šlo ven.



Bylo lepší staré turbo rozmlátit palicí, než vyndavat motor.
Ale teď to sání








Na mém 2.0TDDi jsem měl sání taky dole a vypadalo to podobně, ale auto jelo celkem dobře.