Stránka 23 z 26
Napsal: stř bře 20, 2013 6:17 pm
od Pavel Šebek
No nevím, mě se to zdá divný, beru, že tam nějakej odpor plachty sakra bude, ale 107km jako top speed, to jel málem i Lublin bez turba se skříní.
Co popisuje Lubo, tak tam určitě něco není v pořádku a může to bejt klidně banalita, ale klidně taky to špatný čerpadlo nebo klidně i snímač v pedálu plynu. Co jsem jezdil s tím 90T330, tak ten jel po městě v pohodě, a do 90km/h, řekl bych normálně a to i v soupravě, kde byla celková 4 300kg, ale větší rychlost horko těžko. Když se vyřešil ten EGR, tak to 140 pelášilo. Jinak kromě ložisek v diffu žádnej problém a to auto bylo pěkně doprasený, tak jsme ho dali trochu dohromady.
No ale k těm závadám, velký problém s výkonem jsem řešil na VW T4 111kW. Auto pozvolna přestalo jezdit, tak se vyměnila váha vzduchu, turbo, podtlaková regulace a auto pořád nechtělo, tak jsem vyndal egr a když jsem viděl tu malou dirku v nánosu karbonu, sání šlo ven.
Bylo lepší staré turbo rozmlátit palicí, než vyndavat motor.
Ale teď to sání
Na mém 2.0TDDi jsem měl sání taky dole a vypadalo to podobně, ale auto jelo celkem dobře.
Napsal: stř bře 20, 2013 9:23 pm
od Lubo
sanie je vyčistené - nebolo fakticky čo čistiť kedže bolo ok . Skúsil som odpojiť výfuk pred katalyzátorom či náhodou nie je zanesený katalyzátor .
Skúsim isť najprv po tom čo spôsobuje zvýšene otáčky na 1100 ot/min . Normálne by sa malí pohybovať okolo 800 ot/min
Napsal: čtv bře 21, 2013 6:53 pm
od Lubo
dnes ráno mi začal Transit blbnúť
začalo mi blikať dobíjanie len hneď po štarte . Čim viac pridám tým silnejšie svieti
. Budú to uhlíky pred koncom alebo ............ ? Či hádam Transit pred koncom
Napsal: čtv bře 21, 2013 10:10 pm
od Tom-Oaza
a tady se zacina naplnovat moje porekadlo
Fordem tam a vlakem zpatky
ale jinak to zmer to dobijeni a uvidis kolik to dava. pripadne udelas repas altiku
Tom-oaza
Napsal: čtv bře 21, 2013 11:49 pm
od netas
Napsal: ned bře 24, 2013 8:25 am
od kvonzi
Lubo: Ahoj,mám stejného Tranďáka co ty ,akorát na něm nemám spaní, r.v. 2003. Mě to jedene i těch 130-140-km/h když ho hodně přemlouváš,jinak celkem bezproblémově 110-120-km/h. Za to mi stabilně bere 13-14l na 100km. Tak možná nakonec buď rád že to máš takhle
Napsal: čtv bře 28, 2013 6:09 pm
od Lubo
No som rad že mi to berie len 10-11 L/100-km no ale zase mohlo by to byť viac žive .
No a dlho som nemal žiaden problem
ešte som neodstránil jedne poruchy a už mam ďalšiu . Stvrdol mi brzdoví pedál 2-3 x stlačím brzdoví pedal a je tvrdy jak fras .
Napsal: sob bře 30, 2013 9:56 am
od kvonzi
Nojo,je to Ford
Taky se mi objevil problém,začala se mi clkem dost ztrácet voda. Našel sem i místo ,kde to kape a lepší místo si to už snad ani nemohlo vybrat
Napsal: čtv dub 11, 2013 2:55 pm
od Lubo
dnes ako som šiel naložiť mi auto prestalo ťahať a blikala kontrolka žhavenia
po vypnutí a zapnutí motora zase všetko OK ........... som zúfali z toho čo by to mohlo byť ?
diagnostika : - vypisuje EGR ale ten je zaslepený takže to je logické
- hlavné rele PCM
- a nejakú chybu tempomatu - ten samozrejme nemam
poprosil by som niekoho o tel. kontakt kto by mal 7-8 pal. plachtovú dodávku . Idem do Mnichova a tomu auto vôbec neverím tak ak by bol niekto volný na prípadnú prekládku bol by som rad ak by mi poslal cez SZ spravu s tel. číslom pripadne sa ozval na môj tel +421908 987 342 . Samozrejme ak by niekto tak isto potreboval pomoc rad pomôžem . Idem trasou Košice-Poprad-Brno-Humpolec-J. Hradec-Č. Budějovice-Č. Krumlov-Volary-Strážný-Freiung-Aicha vorm wald-na A3- Deggendorf-na A92- München .
Napsal: čtv dub 11, 2013 7:12 pm
od Pavel Šebek
Zkus trochu pokrátit snímač polohy toho EGRu.
Napsal: úte dub 23, 2013 6:26 pm
od Lubo
tak Transit bol na prehliadke vo Forde a pre istotu aj v neznačkovom servise to trhanie spôsoboval zanesený balónik na ťahanie nafty a inak je auto vraj úplne OK . To že ide tak lenivo je spôsobene veľkou plachtou a bla bla
.No a že ma 1100 ot. na voľnobehu tak to nemám riešiť to ma každý 3 Ford TDDi
. Takže vymením spojku a hopsa na cestu zase ale s plnými nohavicami
Napsal: úte dub 23, 2013 10:40 pm
od JiRaY
No,tak ty otáčky opravdu normální nejsou
Ani u TDDi ani u jiného diesela se takhle vysoko nedrží... Mám TDDi a drží cca 850,900 pořád,ono se to blbě odhaduje na těch čárečkách,ale dá se říct 1 čárku pod 1000 ot.min.
Zanesený Balonek nafty? Pokud vím,tak balonek ve fordu vůbec není,balonek na přívodu mají francouzská auta,renault peugeot citroen,ale ford TDDi rozhodně ne,to ti tam někdo bastlil a pak to časem dělá problémy tyhle domácký opravy
Kromě toho,v tom balonku,pokud je z francouze jsou dva zpětný ventilky a ty můžou snižovat průtok nafty,potom to nejede,já bych ho vyhodil,a napojil to tak jak to má být,a pokud máš v pořádku naftový filtr tak už tam nemůže bejt problém s cukáním
Napsal: čtv dub 25, 2013 10:47 pm
od Pavel Šebek
Na ten balónek taky čumím, jak na ty otáčky, ale spojku jsem si teď dal taky.
Napsal: úte čer 11, 2013 11:26 pm
od Vario612
Zdravím klucí
,
Jelikož letošní rok můj Sprinter jde do světa a já chci pořídit něco mladšího tak se rozhoduji o MB Sprinter 316 CDI maxi ( do roku 2007 ) nebo Iveco Daily 35S18 maxi ( 07 rok ) . Jelikož je moje stará dobrá 2.9td bezproblémová a na ty roky prostě super auto tak bych chtěl něco abych stim neměl problémy a trápení.
Jak je to se spotřebou Sprinter vs Iveco ??
Ceny náhradních dílů Sprinter vs Iveco ??
Kvalita a spolehlivost Sprinter vs Iveco ??
Díyk za radu chlapci !
Napsal: stř čer 12, 2013 6:54 pm
od Pavel Šebek
Za mě IVECO.