Stránka 23 z 25

Napsal: pát led 24, 2014 10:40 am
od Tomik
nevim přesně rami to ví.děla se to nějak přes pedal plynu

Napsal: sob led 25, 2014 6:59 pm
od Lubo
teóriu som už zvládol zajtra zbehnem k AVII si to vyskúšať :wink:

Napsal: ned úno 09, 2014 11:22 pm
od Lubo
Nejak sa mi Avča nechce hriať . Po 20-km je teplota 60 a fuka len vlažný vzduch . Termostat je nový .Zajtra pôjdem kúpiť ešte jeden . Vraj je to bežne že z 5 termostatov fungujú tak 3 :wall: Ach jaj zlate dodavky :-)

Napsal: úte úno 11, 2014 8:32 pm
od Tomik
lepší než aby to vařilo.pokavad to není ohřátý na provozní teplotu nesmíš mít teplej chladič

Napsal: sob srp 02, 2014 9:53 pm
od makk
ahoj Lubo tu tvoju aviu poznam s PK, kupil si ju?

Napsal: stř srp 20, 2014 2:24 pm
od Milan Černý
poprosil bych Vás o zkušenosti, nějaké celkové shrnutí a seznam nejčastějších poruch a finanční náročnosti . Uvažuji totiž , že bych do firmy vzal Avii od kamaráda z roku 2005. Díky moc Milda PV

Napsal: sob srp 30, 2014 11:05 pm
od Lubo
makk : auto som kupoval v Pezinku no po asi pol roku som ju predal kedže som si nejak nevedel zvyknúť na dodržiavanie AETERu :-) no jednoducho som dodavkar . No dodnes ľutujem že som ju predal :-( Bol to môj sen ktorý som si splnil no neužil som si ho :-( . Takže ak budem mať volne financie tak Avia príde do vozového parku zase . No zatiaľ ostávam pri dodávkach a najnovšie bude aj montážna plošina .

Milan Černý : ja som na svojej menil len termostat a raz mi vyskočila hadica k vstrek. čerpadlu . Inak super auto . Motor som mal Cummins E3 ISBe

Napsal: sob zář 20, 2014 4:55 pm
od gugýto
Udělal jsi chybu jako prase

Napsal: pon zář 22, 2014 2:35 pm
od Lubo
g.u.g.a ja viem ja viem :-( Najhoršie na tom je že nájsť Aviu D s cumminsom je dosť problém a ak aj sú tak všetko prevažne D75 . D90-120 sú aspoň na SK strašne malo :-( .

Napsal: pon zář 22, 2014 6:41 pm
od gugýto
právě kůli tomu motoru jsem ti to napsal.

Napsal: ned led 18, 2015 6:56 pm
od adkgb
Zdarec,
chtěl bych se zeptat jestli někdo má D120?měnil jsme gufero v zadním náboji.po opravě a nějakých 3000km to začalo znovu téct.Bylo mě řečeno že to je slabost D120 a už to bude dělat furt,máte s tím zkušenost někdo? díky

Napsal: ned led 18, 2015 9:30 pm
od kime
adkgb
mám D100. Na jedný straně 2x měněno a na druhý straně 3x. Co to vyjelo ze servisu,tak do 3dnů to zase protejkalo. A to auto má najeto 100 000km. Bylo mi doporučeno koupit český gufero za 700kč místo originálního za 1500 a udělat si to sám. Zaplácat to červeným silikonem na motor a nechat to den zaschnout,nastrojit a pak x let jezdit bez problémů. Až bude čas,tak se do toho pustím. Kotouče a disky mám totálně zechcaný a už mi pár lidí v koloně připomělo,že mi hoří auto :D

Napsal: úte led 20, 2015 5:25 pm
od adkgb
JJ taky se s tím setkávám že jedu a dolu z kopce mi "hoří"auto,ale naštěstí vozím lehčí náklady a dolu mohelničák mi to ubrzdí motorovka,ale jak jedu plnej,tak to dýmý dobře.jak to budeš dělat dej vědět,jsem zvědavý na výsledek zda to pomůže

Napsal: ned led 25, 2015 3:11 pm
od gugýto
Chčije mi to taky. Pořád

Napsal: pát dub 03, 2015 8:12 am
od Luďa
ze včerejška

Obrázek Obrázek Obrázek