Stránka 4 z 11

Napsal: úte lis 30, 2010 7:43 pm
od mara1113
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pát led 28, 2011 6:42 pm
od oldjan
Máte někdo poznatky o spolehlivosti M-6stky, nebo trpí nějakými bolestmi, které dokáží znepříjemnit život. Mám zálusk na jednu skříňovou, má najeto 55tis km. Předpokládám, že díly které byly použity při modernizaci, se dají v běžně použít z avie. Nebo se mýlím?

Napsal: pát led 28, 2011 8:14 pm
od mara1113
...jjjj,většina dílů shodných s A31T,běžně k dostání....zatím sem neměl větší problém...kdo se stará-jede:-),furt jich je inzerováno dost na prodej přímo k práci,takže si myslim ,že takovej prúser ta modernizace není....aspon ne u mýho auta....ozvi se pak, jestli ste to koupili,zatim sem se bavil jen s jedním člověkem kdo ji má,zajímá mě to....

Napsal: čtv bře 17, 2011 5:40 pm
od Melda
Švagrova M6.Také bývalá skříňovka.
Obrázek Obrázek

Napsal: ned dub 10, 2011 10:17 pm
od tkaco254
co je na tom pravdy ze m6stka ma zmenseny prevodovy pomer v napravovych redukciach koli znizeniu otacok kardanov

Napsal: ned dub 10, 2011 10:29 pm
od tkaco254
to by potom bol dost velky problem zohnat ozubenia do redukcii.Uz do m2jky je problem zohnat nieco do motora a prevodovky

Napsal: pon dub 11, 2011 6:24 am
od mara1113
....ty nápravový poměry jsou u všech typů stejný,mám manuály ke všem modifikacím a je to beze změny.....

m6xm2

Napsal: stř dub 27, 2011 3:54 pm
od yirka
zdravím všechny prosím vás hlavní rozdíly mezi m6 a m2,prodávající má na m6 kulatý světla je to teda m6 nebo m2,díky

m6xm2

Napsal: stř dub 27, 2011 5:35 pm
od yirka
motor a převodovka jsou jasný ,jde mi spíš o to jestli to není nějaká slátanina všeho dohromady a případně jak to poznat,díky

Napsal: stř dub 27, 2011 7:07 pm
od mara1113
.............máš k dispozici jenom fotky nebo se na to mužeš osobně podívat..????.........(piš kdyžtak do os.pošty)........

Napsal: čtv dub 28, 2011 7:48 pm
od avia4
na m6 se dodavali oboji,nejdriv ovalna pak kulata bylo to v dobe kdy byl podle predpisů pozadavek na regulaci uhlu nastaveni svetel z kabiny dle zatizeni vozu

Napsal: pon črc 04, 2011 3:06 pm
od Mykesh
Mno mam ted jednu M6 jako pracovni vuz, prvni poznatky jsou asi takovy:
a) zatocis = nezaradis
b) Na nekterych kruhacich neni problem si couvnout
c) Zpatecku jen na zelvu jinak hrozi prorazeni chladice vrtuli a rozlamani vrtule atd...

No kazda modernizace ma svoje pro i proti....

http://mykesh01.rajce.idnes.cz/Praga_V3 ... z_prace...

Napsal: pon črc 04, 2011 6:01 pm
od avia4
k tomu krouceni motoru,koukni jake jsou silentbloky na motoru,ze zacatku se davali oba z avie a kvuli tomu krouceni se pak montoval jeden z avie a druhy z pv3s,

Napsal: úte črc 05, 2011 2:09 pm
od Mykesh
jj oni tam jsou uplne jiny drzaky, takze to budeme brzo cely predelavat, on uz i ten motor je krapet vydechlej, takze nas ceka GO a kompletni uprava ;)

Napsal: čtv črc 28, 2011 2:43 pm
od Mykesh
male videjko s nasi firemni hymnou a obema M6

http://www.youtube.com/watch?v=utQKbpsIZtk