Stránka 4 z 6

Napsal: úte říj 28, 2014 12:53 pm
od gugýto
Nevymýšlej píčjovny :wink:

Napsal: úte říj 28, 2014 9:46 pm
od pavel 815
Přesně tak,osobně bych všem dobrákům,co si rvou do halogenů bíly modrý apod...žárovky napodobující xenon rozbíjel světla kladivem,je to bomba,obzvlášť když mi jede takovej borec za prdelí a svítí do zrcátek...

Napsal: pon lis 03, 2014 5:04 pm
od Gepas
téda, vy jste drsní, ale klid a nohy v teplem nebo nasadím do dálkových 300W ledky a uvidíte... teda neuvidíte :lol: :lol: ledky jsou fakt blbost, ale ta do modra, ta by mi pasovala :lol:

Napsal: úte lis 04, 2014 6:17 pm
od gugýto
Vozím v kastlu kladivo.... 8)

Napsal: úte lis 04, 2014 7:57 pm
od casper4252
g.u.g.a - ty vozíš v kastlu kladivo :-D já vedle sedačky a místo topora navařenou kulatinu navlečenou v hadici. No a kdyby to nepomohlo u spolujezdce tři trubky a bednu s nářadím.
Jinak na oslňovače sem si dal na blatnik za kabinu dálkové a na nárazník auta mlhovky. Říkám tomu pracovní světla.

Napsal: sob lis 08, 2014 3:20 am
od TTNandy
Zdar!
K těm barvám žárovek atd.Když jsem byl malej(pravěk70tý leta) :D ,tak měl táta v dílně spoustu novejch žlutejch žárovek,včetně dvojvláknovejch do hlavních světel.V tý době byly už pár let zakázaný.Měli i větší výkon,byl v nich použitej jod-říkalo se jim jodovky-jedovky.Dodneška to maj povolený frantíci a rumuni snad.Pak přišel zákaz žlutejch mlhovek,táta je měl i na nákladáku,starý šoféři říkali že žlutý svítily líp,mně to tak taky připadalo.Ale je to jen optickej klam,bílý světlo proniká mlhou líp,akorát že oko nevnímá tolik barevnýho kontrastu,kterej mylně považuje za ůčinnější.Doložily to studie,tenkrát i za západních zemí.
S těma dnešníma hračičkama je to stejný,spousta diodovýho ,,jedu" do modra,ale opravdová účinnost kvalitního halogenovýho vlákna s bílým světlem je lepší.Zejména pro ty protijedoucí :D Diodový pozičky,parkovačky,žárovky do blikru.....to docela beru kvuli spotřebě a životnosti,ovšem zase se prozatím jeví dost poruchový,třeba proti vlhkosti která zejména u nákladáku může často proniknout do světel.
No a když potkám v noci magora,co má na tahači 60 i víc poziček s optickou diodou,nebo jako ted v pátek německýho magora s dvěma sadama 8mi diodovejch koncovejch světel na každý(!!!)straně návěsu,kop bych ho s chutí do prdele přátelé :D
TTN

no comment

Napsal: sob lis 08, 2014 5:36 pm
od martin440
kokot, kterej si dá laserový diody dopředu , nebo cokoliv jinýho a neověří si svítivost a jestli to oslňuje ...je u mě normální pračurák, diod zepředu i zezadu může být klidně i 100, ale musí svítit rozumnou intenzitou, případně musí mít dobře nastavenou ovládací jednotku, která řídí svit diod podle okolního světla .... lze potkat blba se čtyřma laserovkama a bolí tě oči dalších 5 minut a potkáš anglána co jich má 300+ na soupravě a je to bomba pohled..... je to v lidech a jestli nemaj v hlavě nasráno... :wink:

Napsal: sob lis 08, 2014 6:17 pm
od TP
No žluté H4 jsem v 90 letech běžně kupoval ve Francii.Tam na nich jezdila v té době většina aut.Měl jsem je na odtahovce a šlo snima do mlhy svítit dálkovejma.Za mlhy v té době super.

Napsal: ned lis 09, 2014 8:10 pm
od Kony15
vysvětlete pojem laserove diody...

Napsal: ned lis 09, 2014 8:41 pm
od TTNandy
:D Martin asi myslel ty optický diody s vysokou intenzitou světla,která směřuje v ůzkým soustředěným paprsku.Jako hlavně ty s tou jedovatě namodralou ledovou barvou.Průkopníky týhle třídy byly ty modrofialový co se už před deseti rokama objevily za předníma oknama-a objevujou dodnes.Proti tem současnejm to byl čajíček.
TTN

Napsal: ned lis 09, 2014 10:00 pm
od Gepas
já teda nevím, ale mě pozičky a ostatní čáčoviny moc nevadí... daleko horší jsou mlhovky v dešti nebo špatně seřízené přední světla... a taky diodový kříž za oknem je brutální zářivka...

Napsal: ned lis 09, 2014 10:05 pm
od martin440
TTNandy přesně :thumbud:

gepas není , pokud tam dáš přiměřenej odpor :wink:

Napsal: pon lis 17, 2014 12:44 pm
od Gepas
hola místní amatérští elektrikáři, potřebuju se napojit na drát od parkovaček (k pozičkám), jen ten drát nechci ani půlit, ani z něj škrabat izolaci, no žádnej velkej zásah, tak sem našel kabelovou rychlospojku, zkoušel někdo?

Obrázek

Napsal: pon lis 17, 2014 1:33 pm
od martin440
tyhle "udělátka fungujou " dokud jsou čerstvý a pružný... postupně se tam dostane voda a první zima je to vyhnilý.... jsou dvě možnosti
1 na mudlačku-zaletovat -silikon a min 3 krát stahovací bužírka
2- vodotěsná krabice ..rozvaděč
často i origo placatý káble na pozičky ..jako používá panav nebo benalu vyhnijou.... zajimavý je, že když je eletrika dělaná za tepla v letě, vydrží víc než když se to spojí za studena v nízký teplotě ( i když je to profi instalace)
.... prostě jak to není měkký a nesedí to tak to hnije ....

Napsal: pon lis 17, 2014 1:47 pm
od Gepas
tohle udělátko bude pod palubní deskou v kabině, takže by tam vlhkost (voda) být neměla, čili mám vyřešeno, děkuju :wink: ... teda pokud to budou mít v místním elektru...