Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Marko - samozřejmě konkrétně nic nevím, do aut nedělám, ale... Pokud Ti technika prochází takovou zátěží, uvidíš slabá místa, můžeš konstrukčně reagovat..Jen hloupej by to nepoužil.
Například u toho řidiče Uralu jsem viděl, jakou musel dělat kovářskou práci, aby mohl druhý den jezdit. Přitom je to náklaďák s úžasnou brodivostí a průchodností. Proto ten smutek za Tatrou.
Neviděl jsem tu něco takového dělat na KAMAZU. To znamená že v téhle fabrice funguje zpětná vazba jinak. Myslíš že nepoužijou nic z toho na co přijdou při závodech..? Že to konstruktéra nezajímá? Takovou zátěž nenasimuluješ a evidentně auta nešetřej. Naopak.
Na Sibiři když se Ti blbě rozsype náklaďák, může ti jít i o život..
Dělal to LIAZ, dělala to Tatra (Dakar nebyla jen reklama, brali to i jako test), ale kde ty časy jsou. Dnes jsou to akce "zájmových združení". Proti Kamazu jsou něco jako zahrádkáři. Jsou to borci, úžasné výsledky, smekám, ale je to jiná liga. To je jako dnešní Ferrari proti Williamsu.
Na druhou stranu je strašně důležité, co pro nás tihle chlapi tady v Rusku dělaj. Čeští všeumělové nevyhynuli a jsou stále vidět
Například u toho řidiče Uralu jsem viděl, jakou musel dělat kovářskou práci, aby mohl druhý den jezdit. Přitom je to náklaďák s úžasnou brodivostí a průchodností. Proto ten smutek za Tatrou.
Neviděl jsem tu něco takového dělat na KAMAZU. To znamená že v téhle fabrice funguje zpětná vazba jinak. Myslíš že nepoužijou nic z toho na co přijdou při závodech..? Že to konstruktéra nezajímá? Takovou zátěž nenasimuluješ a evidentně auta nešetřej. Naopak.
Na Sibiři když se Ti blbě rozsype náklaďák, může ti jít i o život..
Dělal to LIAZ, dělala to Tatra (Dakar nebyla jen reklama, brali to i jako test), ale kde ty časy jsou. Dnes jsou to akce "zájmových združení". Proti Kamazu jsou něco jako zahrádkáři. Jsou to borci, úžasné výsledky, smekám, ale je to jiná liga. To je jako dnešní Ferrari proti Williamsu.
Na druhou stranu je strašně důležité, co pro nás tihle chlapi tady v Rusku dělaj. Čeští všeumělové nevyhynuli a jsou stále vidět
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No, ta diskuse na to, co se kde uplatňuje ve výrobě, je obšírnější a tady bych se do ní nepouštěl.
Spíše mě zaujala neúnavná propagační činnost pana Felta, který na Novinky.cz vždy nejdříve, s bohatým fotografickým doprovodem rozebral jakýkoli výsledek Královny, a pak jen tak mimochodem shrnul ostatní Čechy, kteří se umístili celkově před ní... Překvapení žádné, i když prostě tyhle vztahy nepřebijete. I "amatér Zíta" byl objektivnější, že...
já považuji za pozitivum, že při Silk Wayi pan Felt a jeho kolega Malina alespoň nepublikoval účelově vymyšlené a vylhané bludy jako při Dakaru. třeba se časem proberem i k něčemu trošku víc...
Spíše mě zaujala neúnavná propagační činnost pana Felta, který na Novinky.cz vždy nejdříve, s bohatým fotografickým doprovodem rozebral jakýkoli výsledek Královny, a pak jen tak mimochodem shrnul ostatní Čechy, kteří se umístili celkově před ní... Překvapení žádné, i když prostě tyhle vztahy nepřebijete. I "amatér Zíta" byl objektivnější, že...
já považuji za pozitivum, že při Silk Wayi pan Felt a jeho kolega Malina alespoň nepublikoval účelově vymyšlené a vylhané bludy jako při Dakaru. třeba se časem proberem i k něčemu trošku víc...
Pane Wintr - pravda, svatá pravda. Ale my starší, zvyklí na mediální masáže, se umíme orientovat, že.. Je mi líto mladejch, protože dnešní media..
Je mi smutno, když kolikrát vidím, jak my Češi jdem proti sobě, ale to už máme genech. Píši Češi, i když mám z půlky Moravu v sobě, to abych třeba neurazil.
Máme skvělé techniky, závodníky a je až imbecilní taková nějaká řevnivost. Jen můj pocit?
Jak jsme my Čecho-Moravo-Slelezané mohli vůbec v centru Evropy přežít? Není to proti evoluci?
Je mi smutno, když kolikrát vidím, jak my Češi jdem proti sobě, ale to už máme genech. Píši Češi, i když mám z půlky Moravu v sobě, to abych třeba neurazil.
Máme skvělé techniky, závodníky a je až imbecilní taková nějaká řevnivost. Jen můj pocit?
Jak jsme my Čecho-Moravo-Slelezané mohli vůbec v centru Evropy přežít? Není to proti evoluci?
http://www.ceskatelevize.cz/sport/zive-vysilani/ Ja vrele dekuji za subektyvni komentar a jen si preji aby to tak bylo i na Dakaru 2014...!!! A neee jak s tim od BDP kde bylo slyset jen bdp a pak bdp soliter pak opet bdp a soliter...Tak me tak napada aby se s bdp opet nestaly soliteri... no bych se musel zblit DEKUJI VSEM CESKYM POSADKEM A NEJEN CESKYM ZA SUPER SPOR.SOU A S PRANIM DO DAKARU 2014 A I PRI NEM VIC UZPECHU...
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Beragam
ono je to trochu složitější, takže v rychlosti, Phoenix není určený pro ruský trh..., Tatra bohužel nemá vybudovanou servisní síť, to se mělo po spojení s DAFem změnit, ale ne v Rusku..., Rusko má na dovoz jakýchkoliv náklaďáků speciální clo (proč asi?)...
nevím, co přesně Kamaz uplatňuje z těchto soutěží do série, protože na tom autě je sériová snad jen kabina (stejně jako třeba na Liazech)..., to Tatry jsou v podstatě nejsériovější auta na startu těchto soutěží, celý podvozek, krom tlumičů, je serie..., vždyť hlavní konstruktér Tatry R. Smolka už nějaký ten dakarák postavil..., no je toho spousta, co se přeneslo do běžné výroby a věřím, že ještě přenese...
ono je to trochu složitější, takže v rychlosti, Phoenix není určený pro ruský trh..., Tatra bohužel nemá vybudovanou servisní síť, to se mělo po spojení s DAFem změnit, ale ne v Rusku..., Rusko má na dovoz jakýchkoliv náklaďáků speciální clo (proč asi?)...
nevím, co přesně Kamaz uplatňuje z těchto soutěží do série, protože na tom autě je sériová snad jen kabina (stejně jako třeba na Liazech)..., to Tatry jsou v podstatě nejsériovější auta na startu těchto soutěží, celý podvozek, krom tlumičů, je serie..., vždyť hlavní konstruktér Tatry R. Smolka už nějaký ten dakarák postavil..., no je toho spousta, co se přeneslo do běžné výroby a věřím, že ještě přenese...
Tod 2 - co já slyšel, tak i KAMAZ zde není úplně levný. Místní říkaj: "KAMAZ má výsledky na DAKARU, ale taky si to nechá zaplatit".
Objevuje se i tu Čínská produkce, ale to jsou trucky tak na jednu sezonu.. a pak je nechat v bažině.
Za polárním kruhem mne překvapila SCANdinávská produkce. Tahače cisteren i autobusy. Na těch panelkách jezděj neuvěřiteným fofrem a viditelně netrpěj.
Pokud tu mohou být na trhu opravdu hojně zastoupeni Švédi, proč né my? Kde děláme chybu? Jim clo nevadí..? A zrovna oni jsou přímá konkurence DAFU.
Já jen konstatuji stav. I místní si všímaj, že Tatra vyklidila pozice. Jen koukám a říkám co vidím. Nejsem expert na auta ani na obchod. Obchodně to možná děláme správně, ale trh se vyklidil a továrna bojuje o přežití.
V naší firmě to vidíme jinak. Nám tenhle trh ukradenej není a nejen nám.
Objevuje se i tu Čínská produkce, ale to jsou trucky tak na jednu sezonu.. a pak je nechat v bažině.
Za polárním kruhem mne překvapila SCANdinávská produkce. Tahače cisteren i autobusy. Na těch panelkách jezděj neuvěřiteným fofrem a viditelně netrpěj.
Pokud tu mohou být na trhu opravdu hojně zastoupeni Švédi, proč né my? Kde děláme chybu? Jim clo nevadí..? A zrovna oni jsou přímá konkurence DAFU.
Já jen konstatuji stav. I místní si všímaj, že Tatra vyklidila pozice. Jen koukám a říkám co vidím. Nejsem expert na auta ani na obchod. Obchodně to možná děláme správně, ale trh se vyklidil a továrna bojuje o přežití.
V naší firmě to vidíme jinak. Nám tenhle trh ukradenej není a nejen nám.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No, ať se vám povede cokoliv, na Felta je to prostě málo, protože jednak značka Loprais je opravdu silná a zavedená, jednak s ní Aleš umí dobře zacházet a používat ji a jednak novináři tu už dávno nejsou tací, kteří píšou o oboru (resp. jsou, někteří v časopisech), ale více tací, kteří jsou součástí některých zájmů a zájmových vlivů, felt je nejkřiklavějším příkladem, pak třeba ještě olšanský z Truckera, ten má své psaní vyloženě jako PR byznys. Nicméně je zajímavé, jak on sám změnil ze dne na den názor na Aleše. Ještě před rokem mu spílal a vyloženě psal, že Rusům nesahá jezdecky ani po kotníky nebo že svému strýci se jezdecky nemůže nikdy vyrovnat. Ještě před Dakarem veřejně kritizoval to, jak na Alešově tatře došlo k výměně znaku Tatra za znak 69. A po Dakaru? Rázem je to "bez diskuse netalentovanější český trucker, jehož jízda nabízí potěšení i pro oko" (to to jako předtím neplatilo? nechci s tím polemizovat, ono je to v podstatě pravda, ale proč to pravda předtím nebyla, pro něj?) a jeho vůz v tabulce výsledků, v tom strohém dokumentu, sám od sebe označuje jako Princezna 69 (což není žádné označení, ale jen chytrá Alešova PR hříčka, určená k propagaci vlastních drinků - opět nic proti tomu, ale má to noviář v nezávislém médiu používat?), zatímco Kolomý má Tatru 815. To mi hlava nebere. Nicméně když se v lednu v zákulisí provalilo, že Aleš pojede motor od MKR, byl to asi ten zlomový moment.Olšan pro MKR nějaké věci dělá i v rámci Truckera, tím pádem se i Aleš dostal na stranu kladně přivrácenou jeho zájmům...
Doufám, že věci od KM Racingu se vám líbily a myslím, že Martin zas v té týmové propagaci udělal velký krok vpřed. Ale některé věci nezlomíte. ČT je podobný případ, ač by správně vůbec neměla. Nova samozřejmě taky.
Doufám, že věci od KM Racingu se vám líbily a myslím, že Martin zas v té týmové propagaci udělal velký krok vpřed. Ale některé věci nezlomíte. ČT je podobný případ, ač by správně vůbec neměla. Nova samozřejmě taky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host