Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Filipe, přesně tak, dneska mi taky volala jedna firma, že jim nejede (Arktik bude mít radost) DAF, tak jsem jim poradil co mají dělat a když to narotovali, tak nemohli dát kabinu dolů, takže nepodceňovat :wink:

Arktik: a jak se to zjistilo, že to byl problém v řídící elektronice? To jsi zjistil ty?
BES - běs
pon úno 06, 2012 9:56 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

pele81:

Sak ja ti ani nehovorim ze ta v pripadnych reklamaciach budem jebat! Ty s tym nemas nic! Tam su na slovo vzaty odbornici a zodpovedny ludia! Tak si ich poddame! Co ineho!
A ty co si napisal tak vseobecne co aj chapem, ale co sa tyka mna, tak ja beriem tatru rovno z dielne, a ja neviem kdo ako odjebal robotu, a idem niekam na kraj sveta! Tak posluchas tak je vsetko dobre, a urobis "X" km a naraz je to na picu!
A ty rozpravas o nachystani si auta na cestu! O akom nachystani? Ved je to auto v zaruke, niekto zan zodpoveda, tak nech si zaisti riesenie, co tak aj bolo zrobene. Isla pojazdna dielna zo mnou! Aj ked ja niesom kokot, ale nebudem riesit tie moderne chujoviny ze sofer je na vine! Takze vsetko podla platnych predpisov a pokynov, na maximalnej urovni profesionality.
A tu ti budu vypisovat chujoviny! To je udeeska za 105 tisic EU ne za par korun co za tie peniaze si ich kupim cely mech! A objednavatel tiez neni kokot!
Co sa tuka ojebovania tam medzi vami, tak je to vasa vec, a co sa tyka ojebat mna, tak vec druha! Karty ja rozdavam! Takze uvidime ci budete mat robotu alebo nie! Ale to uz by som musel mat poriadne dobru naladu, ale fakt priadne dobru!!! Inac ta druha UDS ide do Tisovca! Ja nemam titul ing. ale nepodvadzam, nesalim, neojebavam, a uz ak hej, tak ne tak detinsky!
pon úno 06, 2012 9:58 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavel Sebek:

Ja elektrice a elektronice nerozumim ani u tater! Byl tam jeden mistr ktery rekl neco takoveho ze je to problem elektroniky nebo elektornickeho rizeni motoru ze u Renault je to nemoc.
Jinak nafta sla proudem celym systemem. A neslo to nastartovat ani roztazenim co jsem se divil!
pon úno 06, 2012 10:02 pm

Karel334
Příspěvky: 1606
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

To Šebek.Premko z reportáže je 400 e2 jednoduchej strojek motor klasika.Chytá na drc žádná elektronika.
pon úno 06, 2012 10:04 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Arktik: tak roztažením jsi sám psal, že to nešlo, protože se to smýkalo, ale stejně se divím, že to bylo elektronikou, mělo by to chytnout aspoň na volnoběh, jestli se nafta dostala až do CR zasobníku a vstřikovací lišty.
BES - běs
pon úno 06, 2012 10:05 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ja tem PVC nerozumim, nejak mne nejsou po chuti, tak to ani nejak neresim. Kdyz to premium je tak jednoduchy, pak mne nejde do hlavy proc nenastartovalo kdyz nafta sla normalne az na trysky! A nafta byla cista, tepla jeste byla v kotelne na hotelu dokdy zameni filtry, zamenili vsechny filtry, dali se i nove baterky a stejne hovno! Jebali se tim Reanultem a nic! Tahali a nevim ce vsechno!
To znamena ze je to takovy supr vuz del europske normy! Jen at se sere, a my vydelame na servisu, a kdyz je auto v prdeli tak se vysereme my na nej! Ciste typycky europsky system. Kdyby nebyl Renault z Francie tak bych rekl original cesky system!
pon úno 06, 2012 10:09 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Můj učitel na Automobily měl takovou jednoduchou poučku - spalovací motor nefunguje ze dvou příčin . buď je palivo, ale není ho jak zapálit, a nebo je čím zapálit ale není co. Málokdy je to obojí. Takže jestli nafta tekla proudem u toho píčuse, i od trubek vstřiků, a přesto to nechtělo chytit tak bych to viděl na poruchu třeba 3 vstřiků - no a na tři už to nechytne.. Čert ví, mohlo třeba dávat málo čerpadlo, takže nafta sice tekla a stříkala, ale vstřiky to neotevřelo.. Ale mě se to kecá, já sem automechanik a tak bych postupoval systematicky a odborně protože vim, jak který systém funguje a co to smí nebo nesmí dělat . 8)
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon úno 06, 2012 10:12 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jako Kosospíčenec Spermium považuju jednoznačně za nejhorší tahač, o tom žádná, dva měsíce jsem s ním taky jezdil a jednou ho měl na výměně oleje a od té doby nejel a nešla motorovka, tak volám zpátky do servisu a tam že je to vyloučený, že oni by s tím něco a že to musí do rencku do prahy, tak jsem sklopil kabinu a šel po tom, co oni dělali a u olejových filtrů našel rozpojený štekr, tak jsem ho zapojil a renek jel jako před tím.

A odvzdušnili jste tu vstřikovací rampu?
BES - běs
pon úno 06, 2012 10:16 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Filipe, na tom prémku je common rail, takže podávací čerpadlo natlakuje rampu a otvírání vstřiků probíhá elektromagneticky.
BES - běs
pon úno 06, 2012 10:21 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já předpokládám, že jo, to snad nebudou takový pitomci, ale problém mohl bejt, že díky sračkové naftě s vodou došlo ke zhoršení stavu čerpadla nebo čerpadel - nevim co tam je za systém zrovna u tohoto křápu, no a tak nafta cákat mohla, ale studenej motor potřebuje opravdu kvalitní rozprašek, mě taky v létě motor chytal a v zimě byl problém, protože vstřiky měly z půlky jen po jedný dírce v provozu.. Další problém mohl bejt, že jak to táhli tak jestli byly vybitý aku tak třeba ani neotevřel el-mag ventil a auto tak nedostalo ani kapku nafty do vstřiků.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon úno 06, 2012 10:24 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Můžete tu nadávat na PVCčka jak chcete ale jedno mi nevymluvíte. Jak to psal už Koudy, je to o tom jak se kdo o auto stará. Já jsem jezdil na sever, jezdil jsem tam jak s Magnumem AE420 - E2- systém čerpadlo vstřik tak s Dafy- E3 430 a 480 systém vysokotlakého vstřikování. NIKDY jsm tam neměl problém se zamrznutím nafty,neměl jsem problém se startem.Je fakt že jsme dávali do nafty přísady (ona ta nafta v Polsku taky nebyla nic moc) Taky je pravda že srovnávat třeba Švédsko s Ukrajinou co se kvality nafty týká je mírně řečeno nesmysl ale bavíme se tu o tom co je lepší. Ono když budu čumět na teploměr a vidím kolik je mrazu tak tam ty aditiva narvu - víc aditiv motoru neuškodí - a mám klid než abych pak běhal okolo auta a sháněl někoho kdo mi pomůže. Chci tím říct že takové mrazy nejsou jen na východě, ony jsou i na severu, jsou i na opačném konci zeměkoule (spousta z nás sleduje třeba Trucky na ledě, to po čem tam jezdí není cukr ale led a na ten je potřeba mráz kterého tam mají taky dost). A vždycky je to o tom co mě překvapí a jestli se nechám překvapit. Nějak nechápu výstřel o výkonech v zimě. To jako že PVC auta v létě jezdí a v zimě ne? Možná by nebylo na škodu se podívat do okolního světa ale to bych se opakoval.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon úno 06, 2012 10:26 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Mne u tatry take mrzla nafta, a verte nebo ne, ani jsem si neoblikal monterky, ani jsem nenadaval, a v klidu v pohode jsem vse vyresil a bez debat jel za nejakych 15-20 minut jel dal a za hodinku uz jsem si ani nevzpomel na nejaky problem s naftou! :lol:

A mne resit PVC nema smysl nakolik ja s nima nejezdim a ani nebudu jezdit! A kdo jezdi tak at se sere! :lol:
pon úno 06, 2012 10:33 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No ono spíš tu šlo o to, že dokud se nic nestane tak je jedno čim jedeš.. Ale když bych si měl vybrat, tak radši pojedu pomalou a smradlavou T 148 i jako TIR nebo MKD.. A to jen proto, že vim, že dojedu i kdybych tam měl dát čistej benzin a zahustit ho olejem z hranolků z občerstvení u silnice.. Jak říkal dnes jeden chlápek - že dělal na podzim od tmy do tmy, a já na to že já i v květnu od tmy do tmy na stavbě s bagrem - on se zamyslel a povídá - no on ten svět je nějakej zmatenej.. Takže je otázkou, co se vůbec v dnešní době za každou cenu vozí ze zemí kde je taková zima a špatné palivo, proč to nepočká na jaro.. že by plné regály v Tescu nebo OBI???
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon úno 06, 2012 10:40 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zrovna jsem se vrátil z Německýho fora a tam snad půlka Německa běduje nad zamrzlýma autama. A že prý nafta dříve zamrzala při -25 a nyní při -18. Ať si jdou stěžovat do Bruselu na ty biostágory co cpou do nafty, nyní až 7% :twisted: . To jsou nejdříve samý eko a teď koukaj že nejedou.
Volvo FL 614.
pon úno 06, 2012 11:03 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kdo zná ty fígle starejch dědků tak mu nezamrzlo nic.. Benzinek jakožto vztekle hořící kapalina dělá v naftě divy a parafín nemá šanci. Podmínkou je aplikace do vlažné nafty, nejlíp ještě než mrzne a pak hned u pumpy po natankování.. jo a netankovat o pump Neznámý a Lacina s.r.o.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon úno 06, 2012 11:54 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů