miro263:
Tak ja mam aviu odstavenu, lebo neni na nu cas, mam ine surnejsie a vaznejsie veci na starosti, ako sa zaoberat s aviou, aj ked na furgona je stabilna robota, ale neda sa nic robit, stoji. Zatial co sa cez zimu startoval to bolo pri -10 mrazoch tak bez problemu. Teraz od vianoc stoji, inac bol na dielni vymena brzd a hlavneho brzdoveho valca, a tak isto sa menili zhavice. Lebo bola s nim srande ked tu v Koprivnici este ked som ho mal pod bytovkou a to nebola este ziadna zima, a uz zacinal robit diskoteku a chytal az na 5-y krat! Tak sa vymenili zhavice a potom uz startoval bez debaty. Teraz po tej dlhej odstavke som ho este pri tychto mrazoch co su teraz, este nestartoval, ale stoji na GTB tak neni ziaden problem ho strcit do dielne nech sa rozmrazi!
Ja co som mal oktaviu 1,9 TDi tak ta v zime startovala bez debaty, a vtedy akurat tiez bola taka fajna zima, okolo -30 a nebol s nou ziaden problem.
A tak ja radcej drzim tie male auta a pickupy redcej na benzine, uz len koli Ukrajine a Rusku. Co minuleho roku sa mne v Jekaterinburgu stalo ze zamrzla aj benzinova felicia! Ako sa potom zistilo, tak ja som tankoval u benziniek Gazpromneft kde sa distribuje benzin vyrobeny z plynovych kondenzatov tzv. gazolin do ktoreho sa iba da prisada na zvysenie oktanoveho cisla. A tak sa stalo ze zrazenim sa vody v systeme felicia zamrzla aj ked bola benzinova. Co ja osobne som videl take nieco prvy krat v zivote aby zamrzol benzinak!
V Rusku sa oplati tankovat iba na pumpach LUK OIL, co na Ukrajine az tak nie. Na Ukrajine radcej OKKO, WOG a okolo Kieva SHELL.