Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jirka Novak:

Tak urcite! Protoze ten system EU je celkove postaven na sizeni a odrbavani! Co nafta neni zadnou vynjimkou ani v Nemecku! Tak ta ekologie s nima cvici! Ja bych jim pral at s nima zarajtuje poradne, poradny mrezy tak -35 a aspon 3 mesice v jednom kusu, mozna by dostali konecne rozum! :lol:
úte úno 07, 2012 7:10 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Servisno vozidlo Peugeot francouzke vyroby, nenastartovalo! Takze dnes do prace nejedu!

Obrázek

A to je venku -10. Ale to uz bych rekl ze to ani tak neni zimou, nebo naftou, ale jeho technickym stavem! S tim autem byly potize od sameho zacatku, uz pred odjezdem na Ukrajinu. V Uzgorodu zustal bez spojky, urvalo se spojkove lanko, co se dalo vymenit, pak slaba baterka delal obtize z rannim startovanim, takze 2x se roztahoval, a jak byly silne mrazy a vitr, tak Peugeot pro jistotu bezel durch 5 dnu v jednom kusu.
Dneska nenaskocil, slaba baterka! Roztahnout nejde, nakolik pred dojezdem domu zase vypadla ta spojka, takze uz se dojelo bez spojky.
Jinak po ceste na Ukrajine, to auto se v tech mrazech chovalo velice zvlastne, pridavalo si otacky motoru jak se mu chtelo, tak jel jak chtel. Hlavne ze nechcipal.
úte úno 07, 2012 7:29 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Mám Korejské Sorento a startuje na jedničku, bez jediného problému jezdí a to se mu někteří vysmívají že je to Korejec. Ale kdo umí tak umí a jiný čumí a to jsou nyní v mrazech řidiči Evropských aut.
Volvo FL 614.
úte úno 07, 2012 8:55 am

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

Hm hm, tak to bude Evropa za chvíli totálně paralyzovaná.... :wink: .
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
úte úno 07, 2012 9:51 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jirka Novak:

Tak ten Peugeot neni moje auto. A jedna se o vuz, ktery slouzi jako zasobovaci vozidlo, pripadne vozidlo k vyjezdu a reseni drobnych, malych pruch a zavad na vozech. Ma najeto neco kolem 170.000 km, a na GTB s tim jezdil jak to vypada, kde kdo, co odpovida i jeho stavu.
úte úno 07, 2012 9:51 am

Uživatelský avatar
miro263
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 08, 2011 2:44 pm
Bydliště: BA

Příspěvek

Ked som behal s Aviou , tak som daval do nafty petrojel. Este tie atitivacne sajrajty neboli bohvieako v predaji a nemal som problem. Naroziel od kamosa co vozil nabytok a on potreboval tak 2km na tyci.

Jedninny problem som mal jedinne ked mi niekto dal do nadrze sklenu vatu. Trubky zatahane a sitko tiez.

Na druhej strane raz som mal problem s osobakom pri -6C Natankoval som na Slovnaftke v P.Biskupiciach. Rano som vydymil snad celu Vrakunu ( 1tka a plny plyn, smrt v ociach a dymova clona zamnou) pokial som sa dostal na pumpu a dotankoval normalnu naftu.

Na druhom osobaku som mal problem, ze mi nafta netiekla od nadrze k cerpadlu. ked som to rozhadzal tak som mal lad v nadrzi ktory upchal privod.
úte úno 07, 2012 10:22 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

miro263:

Tak ja mam aviu odstavenu, lebo neni na nu cas, mam ine surnejsie a vaznejsie veci na starosti, ako sa zaoberat s aviou, aj ked na furgona je stabilna robota, ale neda sa nic robit, stoji. Zatial co sa cez zimu startoval to bolo pri -10 mrazoch tak bez problemu. Teraz od vianoc stoji, inac bol na dielni vymena brzd a hlavneho brzdoveho valca, a tak isto sa menili zhavice. Lebo bola s nim srande ked tu v Koprivnici este ked som ho mal pod bytovkou a to nebola este ziadna zima, a uz zacinal robit diskoteku a chytal az na 5-y krat! Tak sa vymenili zhavice a potom uz startoval bez debaty. Teraz po tej dlhej odstavke som ho este pri tychto mrazoch co su teraz, este nestartoval, ale stoji na GTB tak neni ziaden problem ho strcit do dielne nech sa rozmrazi! :lol:

Ja co som mal oktaviu 1,9 TDi tak ta v zime startovala bez debaty, a vtedy akurat tiez bola taka fajna zima, okolo -30 a nebol s nou ziaden problem.
A tak ja radcej drzim tie male auta a pickupy redcej na benzine, uz len koli Ukrajine a Rusku. Co minuleho roku sa mne v Jekaterinburgu stalo ze zamrzla aj benzinova felicia! Ako sa potom zistilo, tak ja som tankoval u benziniek Gazpromneft kde sa distribuje benzin vyrobeny z plynovych kondenzatov tzv. gazolin do ktoreho sa iba da prisada na zvysenie oktanoveho cisla. A tak sa stalo ze zrazenim sa vody v systeme felicia zamrzla aj ked bola benzinova. Co ja osobne som videl take nieco prvy krat v zivote aby zamrzol benzinak!
V Rusku sa oplati tankovat iba na pumpach LUK OIL, co na Ukrajine az tak nie. Na Ukrajine radcej OKKO, WOG a okolo Kieva SHELL.
úte úno 07, 2012 10:41 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Velkej Manitou take nadava! Rika jak sme se potkaly v Kieve ze jel na ukrajinskou naftu tak bez problemu to jeho ML-ko jelo, a prijel domu natankoval slovenskou naftu a uz 2 dni nemuze mercedesa nastatrovat! Akorat co jsem s nim domluvil po telefonu!

Obrázek
úte úno 07, 2012 10:58 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jeste tady mam cinske trakturky Dong Feng na Ukrajine!

Obrázek Obrázek Obrázek

Montazni sady traktoru, palety.

Obrázek Obrázek Obrázek

a prislusenstvi.

Obrázek Obrázek
úte úno 07, 2012 3:39 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jirka Novák : ano , i já se směju !!!!!!!! Ale Ty se vysmíváš . Sorento nesorento , korejec nekorejec . Připustíš , že kdybys měl takovou naftu jako já v jeřábu, že by Ti sorento nejelo ? Nebo snad jelo ? A to se jedná o naftu dle certifkátu do - 25 °C a takhle dopadla v - 18°C !!!!!!!!!!
ObrázekObrázek
úte úno 07, 2012 4:35 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Přidávám Vif a to dvojnásobek dávky a proto startuju bez problémů a předcijenom 2,5 Crdi s 8,5 litry oleje si žádá své oproti 1,9 atd. Jinak po mém výzkumu okolo nafty jsem zjistil že čistá nafta bez biosrágory vydrží daleko více než ta se 7% biosrágory. Takže za problémy zamrzání může i Brusel a ekoteroristi se svojí řepkovou srágorou, která rychle tuhne a to ovlivní bod tuhnutí nafty.
Volvo FL 614.
úte úno 07, 2012 4:50 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Já tankuji u benziny vervu za nekřesťanskou cenu 28,80 a zatím jezdím i při -26. Ovšem vyskytl se jiný problém, zradila baterie zn. Bosch, taky za nekřesťankou cenu a to byla stará dva roky a dva měsíce. :roll:

Jinak systém vstřikování comonnrail je nejnáchylnější na houstnoucí naftu. Na vysokotlaké liště bývá snímač tlaku a pokud tlak z nějakého důvodu klesne nebo není dosažen, ř.j. motoru odstaví vstřikování a motor zhasne nebo nejde nastartovat. Takže stačí hustší nafta , trochu zanesenější filtr a je vymalováno. Tady pomůže jenom teplo. Paradoxně zamrzá nejvíc zánovních aut a pak ty co na to kašlou a co tankují bůhví kde. A pak nejedou ty co jim umřela baterie.
Ostatní pojede, dokud bude mít alespoň trochu nafty, sice se sníženým výkonem, ale pojede.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
úte úno 07, 2012 8:18 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já se nyní musel smát, když jsem na foru v D. se dočetl jak jeden má zamrzlýho zánovního osobního Medvěda a pro nový filtr na naftu jel druhým autem a to Ladou Nivou. Ta jediná široko daleko fungovala a to mu ještě prodali v MB špatný filtr za šílený peníze a on nepasoval. Proto musel jet podruhé pro jiný a v mezičase je vyprodali a tak cválal dál k dalšímu prodejci. Takže konstatoval že Ruské auto ho zachránilo a že MB se zbaví a nikdy více tuto značku. Problém s naftou je nyní všude a myslím že za tím stojí ty biosrágory. Ale od -25 mrzne i čistá nafta bez biosrágory a to je Aral Ultimate.
Volvo FL 614.
úte úno 07, 2012 10:32 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já jel na olej PP 90 10 litrů do prázdný nádrže :D jelo to pomaleji a toho smradu.. ale dojel sem k pumpě..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte úno 07, 2012 10:33 pm

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

Oldjan - jak může jít motor nenastartovat, resp. jak řídící jednotka vyhodnotí špatný tlak, když motor neběží? :shock: Když ten tlak vytváří vysokotkaké / ká čerpadla, poháněná mechanicky motorem?
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
úte úno 07, 2012 10:43 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti