Stránka 52 z 54
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: pát zář 21, 2018 7:31 am
od Hynek
Stavěl to IPEX Frenštát cca před pěti lety, kabina Fendt Xylon, motor MAN EURO III, podvozek Terrno1. Takovej pokus o univerzální nosič komunálních nástaveb a nářadí... Pokud vím, jezdí to stále na letišti Mošnov, ale papíry to snad ani nemá... Ono se to ani nijak nejmenuje, je to takový prototyp, který už v době svého vzniku neměl díky použitému motoru šanci na homologaci... Škoda, je to moc zajímavá mašinka...
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: ned zář 23, 2018 7:06 pm
od martin.m
Hynku, na letišti už to nejezdí. Jinak mašina to zajímavá je, ale co mám poslední info, tak nefunguje úplně tak, jak by měla...
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: úte říj 16, 2018 3:16 am
od miky
Nějakou dobu zpátky to stálo v Ipexu na dvoře
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: sob led 12, 2019 6:08 pm
od Martin70
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: čtv bře 05, 2020 6:39 pm
od Mikki
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: ned pro 13, 2020 8:34 pm
od Martin70
Mám tady otázku pro zasvěcené. Jaké odpružení měl na zadních nápravách tento prototyp návěsového tahače T815 6x6 NT.
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: pon pro 14, 2020 9:13 am
od Milan Černý
Překlepnul jsi se, určitě jsi chtěl napsat T 813.
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: pon pro 14, 2020 12:35 pm
od Hynek
Tento prototyp neexistoval, pouze na papíře. A když na ten obrázek tak koukám, tak tam je vidět dozadu torzka a zároveň mezi zadníma kolama listy...
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: pon pro 14, 2020 1:05 pm
od Karel334
Byly ta péra ,Stavělo se to hlavně pro těžbu do lomu!
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: úte pro 15, 2020 1:40 pm
od Hynek
Karel334 píše: ↑pon pro 14, 2020 1:05 pm
Byly ta péra ,Stavělo se to hlavně pro těžbu do lomu!
Znovu píšu, že takové auto nikdy neexistovalo.
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: úte pro 15, 2020 2:06 pm
od Karel334
Jo on myslel ten tahač! Tak omluva, to je pitomost myšleno sklápěč
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: úte pro 15, 2020 5:08 pm
od Hynek
Sklapece byly pouze ctyri prototypy, tri dempry a jedna tristranka, kazde auto uplne jine. Do vyroby se to nedostalo, dle dobovych zaznamu z fabriky to melo kratky rozvor a bylo to prilis vratke.
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: stř pro 16, 2020 11:25 pm
od Martin70
Už vás registruju, ano měl jsem na mysli T813. A ano tyhle mašiny NT existovaly jen na papíře, těch návrhů bylo daleko více a o sklopkách vím. No právě mi zajímalo jak to soudruzi vymysleli, mezi těmi nápravami to vypadá na pera a právě mě ještě napadla varianta měchů, jako jsou u NT 4x4.
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: čtv pro 17, 2020 10:30 am
od Hynek
Já si myslím, že to dál konstrukčně nerozváděli, tohle je fakt ideovej návrh...
Re: Prototypy a jejich osudy
Napsal: čtv pro 17, 2020 10:41 am
od filip 90
Jo budou tam péra. Já jednou viděl nějaký dokument, kde bylo snad 20 takových bokorysů, co by všechno mohlo být. Různé kombinace náprav, kabin, variant. Do fáze alespoň prototypu se z toho dostala snad jen ta sklápěčka 6x6. Co mě zaujalo asi nejvíc byl šíleně dlouhý valník 8x8.