Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: VIDEA
A hyml, zase o mě beze mě jo
Rači to nechám bejt, bo bych ti eště dokázal, že jezdíš rychlejc jak já a naloženej taky víc
Já toho davida chápu, to není jen 90km/h, ale kolik času odskáče(napředjíždí v zákazu na okruhu) to sou hodiny tejdně drivere
A to nemluvim o tom, že tam má beton, kerej tuhne žejo..
Rači to nechám bejt, bo bych ti eště dokázal, že jezdíš rychlejc jak já a naloženej taky víc
Já toho davida chápu, to není jen 90km/h, ale kolik času odskáče(napředjíždí v zákazu na okruhu) to sou hodiny tejdně drivere
A to nemluvim o tom, že tam má beton, kerej tuhne žejo..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: VIDEA
no pokud se točí buben, tak netuhne páč je v pohybu, ale jak dlouho se to smí podle směrnic, nebo čeho točit v tom bubnu nevím, to by nám osvětlil asi pán 29 kterýmu mimochodem děkuji za zastání na krimi plzen na fakeboku, který sem nadobro zrušil (ten fuckbok) sice se v názorech někdy neshodnem, ale prostě se to sluší poděkovat
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: VIDEA
DriverBrno: Kdy by to jelo kilo a nemělo by to TG - pojedu kilo. Nevím čemu se divíš, 90 se jezdí úplně běžně. Když jedu 85, připadám si jak brzda... A každej rád jede, až se budu chtít kochat - pojedu na výlet. Další věc je, co píšou kluci...
Nejde ani tak o tuhnutí - točící buben zas takovej vliv na to nemá, beton houstne i přes to točení a v leté je za hodinu v prdeli na vyhození. Ale když se někam jezdí, jezdíme častejc než autobus a nemůžou bejt mezi náma díry či naopak si nemůžem dejchat na záda (nebo jako jo, ale je to prostě na prd, musí to prostě odsjepat). A to neplatí jen o nás, ale třeba i o čerpadle na který se jezdí...
Oficiálně je doba zpracovatelnosti hodina a půl - pak to klidně může zákazník odmítnout a projel ses s tím zadarmo (pokud to nebyla chyba betonárny či nějaká vyšší moc).
To není za co Martine, ted tam jdu zase...
Nejde ani tak o tuhnutí - točící buben zas takovej vliv na to nemá, beton houstne i přes to točení a v leté je za hodinu v prdeli na vyhození. Ale když se někam jezdí, jezdíme častejc než autobus a nemůžou bejt mezi náma díry či naopak si nemůžem dejchat na záda (nebo jako jo, ale je to prostě na prd, musí to prostě odsjepat). A to neplatí jen o nás, ale třeba i o čerpadle na který se jezdí...
Oficiálně je doba zpracovatelnosti hodina a půl - pak to klidně může zákazník odmítnout a projel ses s tím zadarmo (pokud to nebyla chyba betonárny či nějaká vyšší moc).
To není za co Martine, ted tam jdu zase...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: VIDEA
hoši, ale kdyby ty autostrády jely, tak o tom netocim...ale oni hlavně v těch špičkách stojí, a proto na ty tvé videa reaguji. Jinak bych to nekomentoval. každý den to stojí.. hlavně kvůli předjížděčkam, které ty v tvých videiich demostrujes.
Re: VIDEA
Stojí to proto, protože je velký zájem o sjezd. - brzdí se v pravém pruhu.
Následně se brzdí v levém, ze dvou důvodů - protože kdekdo chce ze stojícího pravýho pryč, a kdekdo se z levého tlačí do pravého, aby mohl sjet
U nájezdů je tam totožný problém - brzdí se v pravém, protože z připojováku se tam tlačí auta. Pak stojí i levej, protože kdekdo se honem cpe do levýho (at už rovnou z připojváku či z pravého pruhu)
Řešení neexistuje - jedině mít dostatečně dlouhé odbočovací/připojovací pruhy a hlavně naučit lidi je využívat no a hlavně aby se do pravého z levého řadili včas.
Následně se brzdí v levém, ze dvou důvodů - protože kdekdo chce ze stojícího pravýho pryč, a kdekdo se z levého tlačí do pravého, aby mohl sjet
U nájezdů je tam totožný problém - brzdí se v pravém, protože z připojováku se tam tlačí auta. Pak stojí i levej, protože kdekdo se honem cpe do levýho (at už rovnou z připojváku či z pravého pruhu)
Řešení neexistuje - jedině mít dostatečně dlouhé odbočovací/připojovací pruhy a hlavně naučit lidi je využívat no a hlavně aby se do pravého z levého řadili včas.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: VIDEA
Včera na dálnici, když mě polský kamion předjížděl cca 5-6 kilometrů, jsem přemýšlel, který řidič je v očích ostatních řidičů ten špatný? Já jsem jel s nastaveným tempomatem na 89 + odstup 3 vteřiny od auta přede mnou. Pomaličku jsem dojel nějakou (asi) 12tunku, jel o chlup pomaleji než já. Mě ani nenapadlo ho předjíždět, tempomat držel odstup 3 sekundy za ním a na pohodu dle mého tachometru jsme jeli 88 km/h. Na nájezdu se za nás připojil polák, jelo mu to o chlup rychleji a tak když nás slimáčím rozdílem rychlostí po pěti minutách dojel, chopil se předjíždění. Nepatrným rozdílem rychlostí mě předjížděl těch 5-6km a za ním se začala tvořit kolona osobáků. Když už se konečně zařadil přede mě, tak akorát začal sjezd, kde jsem sjel z dálnice... Poté jsem polemizoval nad tím, kdo z nás dvou byl v očích těch ostatních řidičů ten špatný? Jsem ten špatný já za to, že jsem neubral nebo polák je ten špatný, že nesmyslně předjížděl? Nakonec jsem došel k závěru, že v očích ostatních jsme debilové oba Což mě trochu mrzí, protože já jsem nic špatného neudělal nebo udělal?
No a pak mě štvou "kolegové", kterým uhnu do volného levého pruhu proto, aby se mohli plynule připojit na dálnici a nemuseli na konci (často krátkého) připojovacího pruhu brzdit a čekat než projedu. No ale protože každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, tak když jsem vlekem vedle jejich kabiny, tak někteří už mají na tachometru také 90 a jedeme vedle sebe jak dva debilové... mezitím se už samozřejmě přiženou osobáky. Takže v levém pruhu přibrzdím a zařadím se za něho a jsem za debila a jemu zřejmě stoupne ego jak mi to natřel, páč určitě ví, že bych ho v kopci brzdil
Naopak já když se dostanu do té samé situace a kolega mi uvolní pravý jízdní pruh abych mohl plynule zrychlovat a zařadit se z připojovacího pruhu do pravého a vidím, že bych dokázal prázdný na 90 zrychlit v momentě kdy by ještě nebyl přede mnou, tak včas dám nohu z plynu kdy ještě jedu třeba těch 70-80, prostě tak aby mohl rychle projet okolo mě, vrátit se do pravého pruhu a pak teprve zrychlím za ním na 90 nebo kolik jede. Já dám tempomat a jedu v klidu za ním
No a pak mě štvou "kolegové", kterým uhnu do volného levého pruhu proto, aby se mohli plynule připojit na dálnici a nemuseli na konci (často krátkého) připojovacího pruhu brzdit a čekat než projedu. No ale protože každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, tak když jsem vlekem vedle jejich kabiny, tak někteří už mají na tachometru také 90 a jedeme vedle sebe jak dva debilové... mezitím se už samozřejmě přiženou osobáky. Takže v levém pruhu přibrzdím a zařadím se za něho a jsem za debila a jemu zřejmě stoupne ego jak mi to natřel, páč určitě ví, že bych ho v kopci brzdil
Naopak já když se dostanu do té samé situace a kolega mi uvolní pravý jízdní pruh abych mohl plynule zrychlovat a zařadit se z připojovacího pruhu do pravého a vidím, že bych dokázal prázdný na 90 zrychlit v momentě kdy by ještě nebyl přede mnou, tak včas dám nohu z plynu kdy ještě jedu třeba těch 70-80, prostě tak aby mohl rychle projet okolo mě, vrátit se do pravého pruhu a pak teprve zrychlím za ním na 90 nebo kolik jede. Já dám tempomat a jedu v klidu za ním
Re: VIDEA
Chipe, s tím připojováním to děláš dobře.. Jen s tym předjížděním si to zahnojil ty, bo si měl ubrat a pustit toho vola Dyť si věděl že na toho před tebou nemáš ale dojedeš ho, stačilo ubrat před horizontem a o nic si nepřišel, ušetřil si, hned na to sjel a šici byly spokojeni
Jenže to nende pokaždý vyhodnotit na jedničku, a tak, co ti vlastně vyčíst no, u mě máš body dolu a jedem dál
Jenže to nende pokaždý vyhodnotit na jedničku, a tak, co ti vlastně vyčíst no, u mě máš body dolu a jedem dál
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: VIDEA
CHiPa co Ti bránilo ubrat na 85 na chvilku ?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: VIDEA
Prouza88: My jeli po rovině a předpokládám, že ten polák hned opodál předjížděl i tu 12 tunku stejným tempem jako mě
martin440: To nevím, čtvrtek stál totálně za *****, tak už jsem prostě neměl náladu Dneska bych mu třeba ubral, dneska byl klidný a pohodový pátek, to nebývá zvykem, většinou v pátek se to vždycky nejvíc ****
martin440: To nevím, čtvrtek stál totálně za *****, tak už jsem prostě neměl náladu Dneska bych mu třeba ubral, dneska byl klidný a pohodový pátek, to nebývá zvykem, většinou v pátek se to vždycky nejvíc ****
Re: VIDEA
to Prouza88: Jsi mimo realitu. Jednomu polevíš, a hned do tebe jde další a další, a najednou zjistíš, že by jsi mohl jet 60km/hod aby jsi byl pěkný.
Ten CHipúv příběh zažívám deno deně. A taky se ptám sam sebe kdo je větší debil. Zda já, nebo on.
Ten CHipúv příběh zažívám deno deně. A taky se ptám sam sebe kdo je větší debil. Zda já, nebo on.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: VIDEA
Přesně, to ubirání je sice pěkný, ale pokud se celou dobu jede v nějakým vláčku - tak ne. Má předjíždět když na to má a nebo se na to vysrat
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: VIDEA
Já nepíšu nic o zákazu. Já píšu, že když ubere jeden - musí ubrat i ti za ním. Nebo se rozjede předjížděcí rošáda, kdy se zase tvoří vláčky v levém pruhu a jsme zase za kretény - a to vše jenom proto, protože negramot bez odhadu musí předjíždět
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů