Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Značka GYRTECH
K té značce Gyrtech jedna zajimavost ..... trochu jsem googloval a našel jsem tento zapis o ochranne značce Gyrtech
http://oz.kurzy.cz/shce-sro/gyrtech-p166116z257985u.htm
Mrknete na logo na fotce motoru ...... dost napadna podobnost toho loga co rikate???? Priznam se tedy, ze jsem si myslel ze toto oznacení pouziva primo vyrobce CAT ale jak ted chapu je to oznaceni Guggyry, timto nazvem oznacuji i jine jejich sportovni komponenety na Trucky.....docela zajimave.
Jo jeste mne napadlo tohle (to vse vysvetluje): https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypi ... lic=fyeufu
http://oz.kurzy.cz/shce-sro/gyrtech-p166116z257985u.htm
Mrknete na logo na fotce motoru ...... dost napadna podobnost toho loga co rikate???? Priznam se tedy, ze jsem si myslel ze toto oznacení pouziva primo vyrobce CAT ale jak ted chapu je to oznaceni Guggyry, timto nazvem oznacuji i jine jejich sportovni komponenety na Trucky.....docela zajimave.
Jo jeste mne napadlo tohle (to vse vysvetluje): https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypi ... lic=fyeufu
Značka GYRTECH
Tak to je jasný. Já se v tom tak neorientuju ale když Buggyra vznikala tak si většinu auta vyvinuli sami (asi určitě to dělaj furt ). Vlastní motor... Z tehdy CATu C12 zbyl jen blok. Měli tam vlastní vstřikování, válce, písty, hlavy atd. Dokonce jeden čas měli i vlastní turbo (nebo maj nevim). Vlastní nápravy, vlastní kabina.
Takový obrovský množství prostředků a know - how je přeci potřeba nějak ochránit. Tak si zaregistrovali značku GYRTECH.
Takový obrovský množství prostředků a know - how je přeci potřeba nějak ochránit. Tak si zaregistrovali značku GYRTECH.
Filip Nikl
Gyrtech
Jo jo, Buggyra urazila obrovskej kus cesty a je obdivuhodné kam se dostala..... Pokud by se jejich motory na Dakaru osvedcily jako ze se zda ze ano, pak sem zvedav jakou cestou pujdou ILT .... ze by Alesovi dali pohonnou jednotku v Manu je asi nesmysl ne? Myslim po v celku uspesnem absolvovani SWR .... preci jen nyni je uz zase jen ryzi konkurence i pro MAN. Docela bych bral kdyby sahnul taky po Gyrtechu ... CDT odvedli nebo odvedou rekneme testovaci prace na ostrym Dakaru a pochybuju ze by meli CDT nejakou exkluzivitu u Buggyry na dodavku motorů jen a jen pro ne ... to je urcite taky nesmysl, k tomu si myslim ze by se Buggyra neuvazala. No jen spekulace.... CDT bude ovsem zrejme dál v technických detailech zastavby motoru, ale tohle nedokazu posoudit, jak velký je vlastne problem pri zmene pohonne jednotky .... myslim tim ulozeni motoru, doladeni s prevodovkou, co se týka umisteni tak to je asi jasny ... co nejvice vzadu jak dovoluji pravidla, ale asi jsou tady dalsi dulezite veci. Mozna by jste mohli k tomuto tematu .... jak velký je to problem ????
Podle všeho to vypadá, že CDT nebudou jediní, kdo pojede v budoucnu s motory Gyrtech. Měl by to být min. ještě KM-Racing a Ginaf Rally Power - alespoň ohledně "námluv" těchto týmů se zatím psalo.
http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=798
http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=798
Gyrtech
NO ten clanek jsem tenkrat cetl, ale ze tam byl i Ginaf mi uplne vypadlo ..... KM Racing jsem si rikal, ze prozatim mohl resit jejich Deutz ladeny Buggyrou, ale logicky je jasny ze by presli ke Gyrtechu to je jasny. No takže nám zase zacnou jezdit Český auta s "Českýma" motorama no raději jsem to dal do uvozovek, aby třo nekoho nepohorsilo Mimochodem musim ale rict, ze pro mne je to sympatické spojení
protože je kolem motorů kluků z CDT spousta dohadů, pouštím pár technických informací, které tady ještě asi nebyly.
motor vychází ze sériového caterpillaru C13, jeho použití je široké od pohonu kompresorů, přes buldozery, kolové nakladače, bagry, kloubové a pevné dempry až po například grejdry.
vrtání - 130 mm, zdvih - 157 mm
kompresní poměr 17,3:1, řadový 6 válec
zdvihový objem - 12,5, litrů
hmotnost - cca 1150 kg bez náplní
rozměry (d x š x v) - 1203 x 1011 x 1186 mm
motor může být na přání vybaven kompresní motorovou brzdou (CDT ji měl u C18, současná C13 ji nemá)
nejvýkonější seriová verze se dodává s výkonem 600koní/2350ot s jedním turbodmýchadlem CAT, existuji i varianty s 2 turbodmýchadly, seriově i paraelně
palivový systéem CAT MEUI, na každý válec je samostatná vstřikovací jednotka, palivo je stlačováno mechanicky pohonem od vačkové hřídele, počátek, průběh a konec vstřiku je řízen elektronicky řídící jednotkou, v závislosti na zatížení motoru a vnějších podmínkách (atmosférický tlak, okolní teplota...)
jednodílná hlava válců s křížovým průtokem chladící kapaliny,4 ventily na válec - 2 sací, 2 x výfuk, úpravy pro CDT spočívají zejména v úpravě turbodmýchadla, vstřikovacích jednotek, vačkového hřídele, olejové vany, vzduchového kompresoru (2 válec, vodou chlazený) a SW řídící jednotky, tak aby byl dosažen požadovaný maximální výkon kolem 950 koní a plochý průběh křivky kroutícího momentu s maximem kolem 3600Nm. Verze pro okruhový tahač má úprav více, zejména pro dosažení vyššího výkonu a kroutícího momentu, což jde však na úkor životnosti
motor vychází ze sériového caterpillaru C13, jeho použití je široké od pohonu kompresorů, přes buldozery, kolové nakladače, bagry, kloubové a pevné dempry až po například grejdry.
vrtání - 130 mm, zdvih - 157 mm
kompresní poměr 17,3:1, řadový 6 válec
zdvihový objem - 12,5, litrů
hmotnost - cca 1150 kg bez náplní
rozměry (d x š x v) - 1203 x 1011 x 1186 mm
motor může být na přání vybaven kompresní motorovou brzdou (CDT ji měl u C18, současná C13 ji nemá)
nejvýkonější seriová verze se dodává s výkonem 600koní/2350ot s jedním turbodmýchadlem CAT, existuji i varianty s 2 turbodmýchadly, seriově i paraelně
palivový systéem CAT MEUI, na každý válec je samostatná vstřikovací jednotka, palivo je stlačováno mechanicky pohonem od vačkové hřídele, počátek, průběh a konec vstřiku je řízen elektronicky řídící jednotkou, v závislosti na zatížení motoru a vnějších podmínkách (atmosférický tlak, okolní teplota...)
jednodílná hlava válců s křížovým průtokem chladící kapaliny,4 ventily na válec - 2 sací, 2 x výfuk, úpravy pro CDT spočívají zejména v úpravě turbodmýchadla, vstřikovacích jednotek, vačkového hřídele, olejové vany, vzduchového kompresoru (2 válec, vodou chlazený) a SW řídící jednotky, tak aby byl dosažen požadovaný maximální výkon kolem 950 koní a plochý průběh křivky kroutícího momentu s maximem kolem 3600Nm. Verze pro okruhový tahač má úprav více, zejména pro dosažení vyššího výkonu a kroutícího momentu, což jde však na úkor životnosti
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti