Stránka 1 z 2
diagnostika
Napsal: pon dub 08, 2013 12:51 am
od Misus
Zdravím všechny,prosím Vás kdo z vás má zkušenosti s tímto výrobkem - Ecu Com CDP Pro Truck
http://www.auto-diag.cz/index.php?route ... uct_id=167
Moc by mě to zajímalo,jestli máte někdo zkušenosti,nebo vlastníte něco podobného dejte vědět prosím
Děkuji všem
Napsal: úte dub 09, 2013 12:45 am
od iconek
K ničemu.Jakýsi neidentifikovatelný výrobce prodává něco, co nemůže fungovat.
Napsal: úte dub 09, 2013 7:16 am
od Drak
Proč by to nemohlo fungovat? Přímo s tímhle výrobkem zkušenost nemám, ale používal jsem něco podobnýho, konkrétně JALTEST od Cojali Group za Španělska, kterej fungoval na všechny u nás jezdící auta. Ta cenovka ale byla trochu jinde. Jak čtu, tak to čínský umí mluvit jen podle OBD standardu, takže bez podpory CAN-BUS to bude mít u novějších aut dost omezenou funkci pro zápis jakýchkoli dat, budeš moct tak maximálně číst a mazat chyby.
Napsal: úte dub 09, 2013 9:39 am
od Misus
Jo Jaltest,Texa jsou fajn věci,ale bohužel nemám vlastní servis který by to uživil,proto se ptám jestli náhodou nemáte ty zkušenosti stímto výrobkem,jen se ptám.Děkuji všem za zájem moc by mě to pomohlo DĚKUJI
Napsal: pát dub 12, 2013 8:37 pm
od fialakojetin
S tímto výrobkem zkušenost nemám. Ale z praxe mohu říct, že na obyčejnou nenáročnou diagnostiku stačí přístroj, který přečte chybový kód. A pokud je závada složitější, dojedu za odborníky.
Já osobně používám JalTest, u osobních MagnetiMareli a Delphi
12v v zásuvce obd
Napsal: ned pro 21, 2014 6:09 pm
od Aladin
Zdravím několikrát jsem se setkal s autem které nemělo zásuvku v kabině, ani ten užší typ, nebo byla poškozená. dala by se využít obd zásuvka k nouzovému nabití telefonu nebo, navigace? Samozřejmě přes vyrobenou redukci.
Napsal: ned pro 21, 2014 7:12 pm
od fialakojetin
Napětí v OBD zásuvce je vždy shodné s palubním napětím vozidla.
Jinak je zásuvka běžně jištěna pojistkou.
OBD zástrčka 12V diagnostiky nejde dát do 24V zásuvky - je trochu jiná
proč by nešlo
Napsal: ned pro 21, 2014 10:07 pm
od Aladin
mám diagnostiku na osobní i nákladní auta, obd je stejné, když to vytahnu z Fiata a strčím do Mana tak to funguje. Jsou diagnostiky na nákladní auta kterými jdou dělat dodávky. Když vezmu samostatnou koncovku a vyvedu z ni jen plus a minus, řeším jen jestli nemůže dojít k nějakému problému
Napsal: pon pro 22, 2014 11:27 pm
od mikac
A jaký soft a kabel na daf lf ?
Napsal: stř pro 24, 2014 1:04 pm
od fialakojetin
Datová komunikace je vždy ve vztahu k palubnímu napětí vozidla.
Samotný diagnostický přístroj je ale napájen přes nějaký vnitřní stabilizátor. U osobních aut je jeho maximální napětí většinou limitováno na 16 Volt, u nákladní se používá dražší stabilizace s max. U.vst. - 30 Volt. Minimální napětí je většinou stejné, tj. 9 Volt.
Už chápeš ten rozdíl?
24 Volt OBD zásuvku do osobáku dáš, ale pokud bys upravil 12 Volt OBD do 24 Volt, zničil bys tím diagn. přístroj.
U LKW je v OBD 24 VOLT!!!
Napsal: stř pro 24, 2014 1:09 pm
od fialakojetin
Adt mikac
záleží na diagnostice a chuti investovat.
Jednoduchá otázka - moc složitá odpověď.
nabíječka v obd
Napsal: čtv pro 25, 2014 3:32 pm
od Aladin
Nabiječka na telefon, nebo navigace by tedy nic ohrozit nemela. Jinak dik za odpovědi.
Napsal: čtv pro 25, 2014 3:35 pm
od Aladin
Na LF starší má kulatou zásuvku vedle sedadla, novější OBD v palubní desce
Napsal: pát pro 26, 2014 1:03 pm
od mikac
už jsem to koupil i s komplet redukcema na každé auto /truck/bus

delphi 150 a super

Napsal: úte led 13, 2015 10:38 pm
od jarin30
Nevite někdo jestli se da smazat servisní info na renaultu premiu rok 07 smazat ručněpřes diplej nebo musím diagnostikou diky za info