Stránka 1 z 24

Dakar 2008 - první zprávy

Napsal: úte kvě 01, 2007 10:11 pm
od blekota

Napsal: pát kvě 25, 2007 6:56 am
od msifa
"Hodně nového se chystá v naší kategorii kamionů. Trucková komise FIA se shodla na znění nových pravidel, na jejichž oficiální znění stále čekáme, abychom se mohli dát do práce. Na spadnutí je rozdělení kategorie kamionů na sériové vozy (Production) a speciály kategorie Superproduction. Stalo se tradicí, že značka Tatra bojuje o absolutní čelo závodu, a tak je náš vstup do elitní kategorie velmi pravděpodobný. Nepůjde však o nekontrolovatelná monstra let osmdesátých. Pokud vše vyjde, jak má, rozvolní se homologační předpisy a odpadne povinná výrobní série referenčního typu. Motor bude povoleno přesunout o dalších 40 centimetrů vzad a upravit tak rozložení vah ve vozidle. Komponenty (motor, převodovka, rozvodovka,nápravy, kabina) budou povinně pocházet ze sériové výroby, ale budou moci být libovolné značky. Samozřejmě že se budeme snažit využít toho, v čem byla Tatra vždy silná a v čem vynikala. Změny se tak dotknou všech našich hlavních soupeřů a první zprávy, zejména z Holandska, už přicházejí, leč v této fázi příprav mají jen malou vypovídací hodnotu. Tak například jeden z našich tradičních a velkých soupeřů prý na Dakaru představí nový speciál nejmenované severské značky…ale nechme se překvapit. V první řadě nás čeká nutnost řádně a včas se do soutěže přihlásit a hlavně postavit vůz takový, aby vyhověl předpisům a byl konkurenceschopný"

převzato z www.loprais.cz

Napsal: pát kvě 25, 2007 8:01 am
od david
msifa píše:Tak například jeden z našich tradičních a velkých soupeřů prý na Dakaru představí nový speciál nejmenované severské značky…
Nooooo...teda....to budou stroje! Severská značka...proč mě kromě Volva a Scanie napadá taky SISU (který patří pod Renaulta...a Renault se na Dakaru hodně angažuje).

Napsal: pát kvě 25, 2007 9:27 am
od msifa
Davide, super rozhovor s Ladou Fajtlem na Tvejch strankach :D .

Napsal: pát kvě 25, 2007 10:01 am
od M.S
Skutečně TLESKAČ, parádní rozhovor bez okolků.

Napsal: pát kvě 25, 2007 11:03 am
od david
Dík....jsem rád, že to zaujalo. Bez okolků? No...to jsme s p.Fajtlem něco radši vyškrtali :-)

(Jinak...ale rejpnu si....patří to skutečně sem do sekce Dakar2008? ;-) ).

Ale fakt díky za pochvalu!

Napsal: pát kvě 25, 2007 11:27 am
od M.S
"Bez okolků", nevadí, i tak to mělo ráz hromady názorů a mělo to hlavu a patu. Když bylo nepublikovatelných slov víc, akorát to o to víc ukazuje na děsnou úroveň Dakaru na kterou p. Fajtl naráží...
Samozřejmě to do D2007 nepatří, nechť toto admin klidně přesune, třeba do Liaz a Dakar. I když Dakar2008 je další evoluce tohoto Dakaru na který p. Fajtl naráží, a který možná bude z chyb, na které bylo upozorňováno, vyvarován... zkrátka spojitost částečná je.

Napsal: stř čer 27, 2007 10:53 pm
od nero

Dakar 2008 - Loprais

Napsal: pát črc 20, 2007 6:53 am
od msifa
Včera v odpoledních zprávách na Nově, byla zpráva věnovaná Lopraisovi a jeho účasti na Dakaru 2008.
1) Staví se nové auto – ukázali ho ve 3D modelu, nový motor s vyšším výkonem (dle Aleše Lopraise 820 koní), celkové odlehčení auta
2) Jako jednička pojede opět Aleš Loprais a pokud to dovolí zdraví, tak s druhým autem jako rychlá asistence pojede Karel Loprais.
3) Ambice – opět na bednu a pokud to bude možné tak ještě lepší výsledek než loni.

Re: Dakar 2008 - Loprais

Napsal: pát črc 20, 2007 9:15 am
od M.S
Díky za info. Konkrétněji:
http://galaxie-sport.nova.cz/?191c=%7Em ... rou&play=1

Ale design se mi opět vůlbec nelíbí... :cry:

Napsal: pát črc 20, 2007 9:23 am
od ondro
je to podla man asi take.... :savle: ...dakto to tu z povedal...kym tatra nebude cervena, nebude to ono..ale zas nech vyzera ako chce, ak vyhra, tak to bude super... ved v podstate na takejto sutazi na vzhlade velmi nezalezi..aspon jazdcom nie

Napsal: pát črc 20, 2007 3:57 pm
od Olda
podle toho 3d modelu to vypadá zase strašně vysoký ,proč :?:

Dyk čtyřkolka z 88 je strašně nizoučká , nebo se mi to zdá :roll: :?:

Napsal: pát črc 20, 2007 6:43 pm
od M.S
Nezdá, ´88 je dost podobná Tomečkovce (výškou), kdyby aspoň jeden z nich udělal design podobný klasice ´88 nebo ´92 ... :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Napsal: pát črc 20, 2007 7:37 pm
od ondro
Tomeckova bude asi vyssia....olda ma asi pravdu....tatra z roku 1988 ma ak sa nemylim nizsiu nadstavbu ako kabinu..prinajlepsom rovnaku..tomeckova ma vyssiu.....keby tak chcel pan loprais vyslisat prosby fanusikov.....podla mna kedby spravili daco ako tu M.S pisal z roku 1992, tak by to bolo pekne, a mam pocit ze by to bol aj na tuto dobu stale zaujmavy design....

Napsal: pát črc 20, 2007 10:00 pm
od Olda
no ale okolik měla jízdní vlastnosti 88 horší oproti tý Lopraisovic žlutý
nebo jestli vůbec měla horší vlastnosti
dyk ten písek je tam furt stejnej, šutry taky rychlost je stejnak omezená
tak proč to maj tak strašně vysoko ...kvůli tomu Deutzovi... :?: :?:
vždyť když je něco spíš vyšší než širší tak to musí mít horší stabilitu v zatáčkách :idea:

Babča je taky ještě normální Tatra ..sice už nectí barvy...
ale furt je to klasika a Tomečkovic je taky v pohodě
tam to maj vyšší asi kvůli tlumičům ne :idea: :?: