Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

talaš.m
Problém s naftou jak popisuješ ,většinou bývá mezi nádrží a hrubým filtrem v těch očkách,které jsou ucpané bordelem z nádrže nebo se přisaje k nasávací trubce v nádrži.Řešili jsme to vypláchnutím nádrže a profoukáním trubek.To pěnění nafty ve sklínce je celkem normální.Do dneška ale nevím proč některé sklínky jsou naplněné celé a jiné jen do poloviny.
čtv kvě 27, 2010 4:24 pm

Marecek
Příspěvky: 10
Registrován: stř dub 07, 2010 9:04 pm
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek

Dobry den,mam T815-2,motor 10ti valec.Pri jizde s nalozenym autem mi sepne pri 160 stupnich ventilator a auto zhruba na 5 sekund kouri,ale silene.Vim ze je to tezke,ale cim,nebo kde bych mel hledat zavadu?Vstriky a cerpadlo bylo delano pred rokem.Auto jede porad jak ma jen chvilkove strasne kouri a pri prazdnem sem to nezaregistroval.Provozni teplotu mam zhruba mezi 130-160 at prazdny tak plny bez vleku,jeli velky kopec tak jdu az do 190.Dekuji Marek
Jo Tatra a Varadero,mé nejvetší lásky,samozřejmě + má přítelkyně
pát kvě 28, 2010 1:02 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Marecek-asi bude nějaký problém s klapkou přepínání sání která se zároveň s ventilátorem přepíná při těch 160 stupních ze sání teplého vzduchu od motoru na chladný z kobry,pravděpodobně nějak na chvíli ucpe sání a proto to zahulí,zkus odpojit cívku která tu klapku ovládá,je namontovaná u vzduchového filtru,tím pádem bude motor pořád sát vzduch z kobry a nemělo by to už zahulit,pokud se to nezmění bude problém jinde.Ty dosahované teploty které uvádíš sou u T2 naprosto v pořádku.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát kvě 28, 2010 9:19 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Spíš bych to viděl na ventil přidavače paliva, jakmile sepne ventilátor, tak poklesne tlak na přívodu oleje do vstřikovasího čerpadla a to pak dává startovací dávku nafty. Chce to trochu poštelovat. Je tam takový Tčko, hadica tlakovýho oleje, odbočka do čerpadla a seřizovací šroub. Ideálně povolovat podle budíku, bez budíku povolovat šroub o půl otáčky, než to zmizí.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pát kvě 28, 2010 9:45 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Pravdu má ten kluk,to je taky možný že tlakem oleje :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát kvě 28, 2010 10:18 pm

Marecek
Příspěvky: 10
Registrován: stř dub 07, 2010 9:04 pm
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek

Tak to bylo tryskama,ale ten tlak oleje taky neni od veci,rosi mi tam,takze budu muset cerpadlo ven a tam vymenit ty o krouzky a s tim rovnou udelat cerpadlo.Horsi je,ze zacal rosit olej pod tema prsickama jak sou pod ventilatorem.Vsichni rikaj ze je lepsi vyndat motor a pak to pretesnit,ale me se to zda moc prace.Nedelal ste to uz nekdo?Pad i napad nalejt naky utesnovaci sra.ky do oleje ale nemam s tim zkusenosti a nerad bych ublizil motoru.
Jo Tatra a Varadero,mé nejvetší lásky,samozřejmě + má přítelkyně
pon čer 07, 2010 1:45 pm

Tchmely
Prostřední světla
Příspěvky: 2533
Registrován: stř črc 30, 2008 12:30 pm
Bydliště: Valachian Kingdom

Příspěvek

Prosím jaký má výkon Tatra V10 turbo ?
Život je hořký ... BOHUDÍK
čtv čer 17, 2010 2:36 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No jelikož to neni sériovka tak závisí jak se to provede. Jaký tam dáš turbo, jestli jedno nebo dvě, jestli tam dáš mezichladiče atd. Tuto úpravu (na profi úrovni) provádí třeba Křístek. Má tam jedno turbo + mezichladič (a samozřejmě další nutné úpravy) a výkon uvádí okolo 350 koní.
čtv čer 17, 2010 3:05 pm

Tchmely
Prostřední světla
Příspěvky: 2533
Registrován: stř črc 30, 2008 12:30 pm
Bydliště: Valachian Kingdom

Příspěvek

Aha a když by byl twin turbo ? Mohlo by to překročit 450 ?
Život je hořký ... BOHUDÍK
čtv čer 17, 2010 3:36 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No tak teoreticky asi jo když V12 muže mit 700 koní. Přestavět to na EU 2, dvě turba, mezichladiče a spoustu úprav - nevim je to 150 koní navíc. Ale je otázka jak dlouho by to vydrželo. Takle to nabušit tak s tim mužeš jezdit tak maximálně rally. Ale v normálnim provozu by to asi šlo brzo do kopru.
čtv čer 17, 2010 4:10 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

A takovej V12 se sedmi sty koni existuje, nebo se jedná o závodní motor?
BES - běs
čtv čer 17, 2010 4:29 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No je to samozřejmě závodní motor. Tchmely se ptal jestli se z toho dá dostat přes 450 koní. Tak řikám, že asi jo když V12 má 700 koní ale musej se na tom udělat stejný "závodní" úpravy (teoreticky by moh mit možná i 580 koní) ale tim je ten motor nepoužitelnej pro normální provoz. Já nevim proč se ptal.
čtv čer 17, 2010 6:41 pm

Tchmely
Prostřední světla
Příspěvky: 2533
Registrován: stř črc 30, 2008 12:30 pm
Bydliště: Valachian Kingdom

Příspěvek

JJ myslel sem si že by to nevydržely vačky ,klikovka atd ..... A to je pravda o tom V12 700? Nemáte foto ? :)
Život je hořký ... BOHUDÍK
čtv čer 17, 2010 7:40 pm

josef805
Příspěvky: 71
Registrován: sob kvě 01, 2010 11:42 am
Bydliště: v.č.

Příspěvek

Tchmely: mrkni na stránky LRT Tomáše Tomečka a máš 700 koní na V12 turbo. A možná je Tomáš i trochu zkromný!
čtv čer 17, 2010 7:48 pm

Tchmely
Prostřední světla
Příspěvky: 2533
Registrován: stř črc 30, 2008 12:30 pm
Bydliště: Valachian Kingdom

Příspěvek

Aha ! :P
Život je hořký ... BOHUDÍK
čtv čer 17, 2010 7:52 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů