Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ten motor to vydrží bez problémů, pokud se dodrží určitý zásady. Horší je to se sestupem a diferákama, ty většinou tu forsáž nevydrží a vysypou se. Měly by se dávat hned po přestavbě na turbo i zesílený spodky.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
biely dym z vyfuku
zdravim,mam 8v s turbom bez medzichladica motor mi robili v Koprivnici,najazdene 70 000km.Na volnobeh motor dost dymi na bielo za studena aj za tepla.V jazde je bez dymu.Vzduchovy filter aj trisky su vymenene...
Da sa s tym nieco spravit?
Da sa s tym nieco spravit?
Tatra 815 T2 s HR 8V Turbo
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Rauch
No, začneme jednoduchými věcmi, takže, nemáš příliš dlouhý výfuk, kde ti vlivem ochlazování výfukových plynů kondenzují zbytky nedokonale spáleného paliva a oleje? Předvstřik je v nastavený správně? Bere ti olej?
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Já bych to viděl na předvstřik, zkus ho zvětšit tak cca o jeden dva stupně a mělo by být po problému.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Zdravím rád bych získal informace k tomuto tematu předělal jsem desítku na turbo.Mám 815 agro někdy tahá vlek spotřeba před upravou solo okolo 50l s vlekem okolo 70 upozornuju mám nejpomalejší sestup po upravě spotřeba neuvěřitelně klesla, všechny upavy jsem prováděl podle návodu ale nevím si rady s výfukem asi není dodré atmosférácký tlumič mám ho nějak upravit (vykuchat) koukám že jsou zde specialisté jinak teplota atd. OK ale není tam cítit ten zátah upozornuji že od toho nečekám zázraky ale ten zátah by tam asi měl být jestli to nedělá ten tlumič? dík za rady
- Pavel FM13
- Příspěvky: 213
- Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
- Bydliště: Police nad Metují
po předělání V10 na turbo sem dal tlumič z E2 ,má už od turba až po konec stále stejnej průměr roury. vevnitř tlumiče od vstupu k výstupu není jedna,ale dvě roury.
Pokud sis nenechal na čerpadlo udělat přetlakovej korektor tak zátah neucítíš jako sním.
Pokud sis nenechal na čerpadlo udělat přetlakovej korektor tak zátah neucítíš jako sním.
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
bylo-T815NK-10V TURBO
Zdravím páni
chystáme sa náš 10V prekopať na turbo kedže sme boli nútení urobiť mu generálku tak nech to už stojí za to. Kedže som si prešiel všetky témy o prerábaní motorov na turbo ale stále mám dosť otázok (vopred sorry ak budú náhodou mimo niesom študovaný technik ani mechanik na to mám doma otca javascript:emoticon(':)') )
Exituje nejaký komplet návod aby sme na nič nezabudli pri prerábaní motora? Myslím že VN59 tu písal že to "prováděl podle návodu"
Je potrebné dať tam chladiacu vrtuľu z V12? alebo to uchladí aj klasická
Neviete o nejakom schopnom turbe za priateľnú cenu (tak aby to typovo aj výkonovo pasovalo)
Niekto tu písal o tom že vyradil sondu z výfuku a tým zabezpečil mazanie turba. Ako sa potom spúšťa chladenie motora? dáva sa dodatočné čidlo?
Neviete o nejakom čerpadlárovi na slovensku ktorý by ho upravil podľa požiadaviek na turbo?
Vopred dakujem za odpovede
chystáme sa náš 10V prekopať na turbo kedže sme boli nútení urobiť mu generálku tak nech to už stojí za to. Kedže som si prešiel všetky témy o prerábaní motorov na turbo ale stále mám dosť otázok (vopred sorry ak budú náhodou mimo niesom študovaný technik ani mechanik na to mám doma otca javascript:emoticon(':)') )
Exituje nejaký komplet návod aby sme na nič nezabudli pri prerábaní motora? Myslím že VN59 tu písal že to "prováděl podle návodu"
Je potrebné dať tam chladiacu vrtuľu z V12? alebo to uchladí aj klasická
Neviete o nejakom schopnom turbe za priateľnú cenu (tak aby to typovo aj výkonovo pasovalo)
Niekto tu písal o tom že vyradil sondu z výfuku a tým zabezpečil mazanie turba. Ako sa potom spúšťa chladenie motora? dáva sa dodatočné čidlo?
Neviete o nejakom čerpadlárovi na slovensku ktorý by ho upravil podľa požiadaviek na turbo?
Vopred dakujem za odpovede
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
-V 12 vrtule není podmínkou ani sonda není potřeba demotovat.Až provozem se ukáže zda se to uchladí a pak to řešit vrtulí a v největší nouzi vyřadit sondu.
-turbo K36 repas v čr 7tis kč bez dph za protikus K35.je lepe dát to nové jinak použité z liazu 300 možná nepůjde protočit (zarezlé šrouby)na motor tatra.
-čerpado v sk nevím kdo prerobí vím že v Berouně to dělá pán .požaduje zálohu.tel mohu dát na ZS
-turbo K36 repas v čr 7tis kč bez dph za protikus K35.je lepe dát to nové jinak použité z liazu 300 možná nepůjde protočit (zarezlé šrouby)na motor tatra.
-čerpado v sk nevím kdo prerobí vím že v Berouně to dělá pán .požaduje zálohu.tel mohu dát na ZS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů