Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ten motor to vydrží bez problémů, pokud se dodrží určitý zásady. Horší je to se sestupem a diferákama, ty většinou tu forsáž nevydrží a vysypou se. Měly by se dávat hned po přestavbě na turbo i zesílený spodky.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pát čer 18, 2010 5:36 am

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

10ka bez mezichl má cca 230 kw. s mezichl. snad 250.taky jsem se doslechl když je to profi výrobek 300kw no problem.
pát čer 18, 2010 8:27 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Kdyby měl někdo zájem o funglovku E2 motor tak za protikus 10V je za cenu 280tis.
Prodejce by ho nechal ještě jednou odbrzdit a případně i nainstaloval do auta
pon zář 27, 2010 3:06 pm

Uživatelský avatar
rauch
Příspěvky: 9
Registrován: úte říj 06, 2009 9:37 pm

biely dym z vyfuku

Příspěvek

zdravim,mam 8v s turbom bez medzichladica motor mi robili v Koprivnici,najazdene 70 000km.Na volnobeh motor dost dymi na bielo za studena aj za tepla.V jazde je bez dymu.Vzduchovy filter aj trisky su vymenene...
Da sa s tym nieco spravit?
Tatra 815 T2 s HR 8V Turbo
úte říj 19, 2010 10:10 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Rauch

Příspěvek

No, začneme jednoduchými věcmi, takže, nemáš příliš dlouhý výfuk, kde ti vlivem ochlazování výfukových plynů kondenzují zbytky nedokonale spáleného paliva a oleje? Předvstřik je v nastavený správně? Bere ti olej?
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte říj 19, 2010 11:13 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já bych to viděl na předvstřik, zkus ho zvětšit tak cca o jeden dva stupně a mělo by být po problému.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
stř říj 20, 2010 7:36 am

Uživatelský avatar
rauch
Příspěvky: 9
Registrován: úte říj 06, 2009 9:37 pm

Příspěvek

ok,dakujem za tip, ten predvstrik skusim,ale na vyfuk to nevidim, lebo ked dam dole vyfukove potrubie a nastartujem,tak dymi...
nemoze to byt zle nadstavene cerpadlo?
Tatra 815 T2 s HR 8V Turbo
stř říj 20, 2010 8:57 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jaký je rozdíl v 8válci euro1 oproti E2 - mám na mysli jestli je tam stejné složení spojky jako na euro2 a nebo to ještě vychází a je shodné se spojkama T2??
stř lis 17, 2010 7:42 pm

VN59
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2011 8:23 pm
Bydliště: jirkov

Příspěvek

Zdravím rád bych získal informace k tomuto tematu předělal jsem desítku na turbo.Mám 815 agro někdy tahá vlek spotřeba před upravou solo okolo 50l s vlekem okolo 70 upozornuju mám nejpomalejší sestup po upravě spotřeba neuvěřitelně klesla, všechny upavy jsem prováděl podle návodu ale nevím si rady s výfukem asi není dodré atmosférácký tlumič mám ho nějak upravit (vykuchat) koukám že jsou zde specialisté jinak teplota atd. OK ale není tam cítit ten zátah upozornuji že od toho nečekám zázraky ale ten zátah by tam asi měl být jestli to nedělá ten tlumič? dík za rady
pát kvě 20, 2011 7:16 pm

Uživatelský avatar
Pavel FM13
Příspěvky: 213
Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek

po předělání V10 na turbo sem dal tlumič z E2 ,má už od turba až po konec stále stejnej průměr roury. vevnitř tlumiče od vstupu k výstupu není jedna,ale dvě roury.
Pokud sis nenechal na čerpadlo udělat přetlakovej korektor tak zátah neucítíš jako sním.
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
pát kvě 20, 2011 7:36 pm

drobec07
Příspěvky: 3
Registrován: pon kvě 26, 2008 6:22 pm
Bydliště: Levoča

Příspěvek

Zdravím páni
chystáme sa náš 10V prekopať na turbo kedže sme boli nútení urobiť mu generálku tak nech to už stojí za to. Kedže som si prešiel všetky témy o prerábaní motorov na turbo ale stále mám dosť otázok (vopred sorry ak budú náhodou mimo niesom študovaný technik ani mechanik na to mám doma otca javascript:emoticon(':)') )

Exituje nejaký komplet návod aby sme na nič nezabudli pri prerábaní motora? Myslím že VN59 tu písal že to "prováděl podle návodu"

Je potrebné dať tam chladiacu vrtuľu z V12? alebo to uchladí aj klasická
Neviete o nejakom schopnom turbe za priateľnú cenu (tak aby to typovo aj výkonovo pasovalo)
Niekto tu písal o tom že vyradil sondu z výfuku a tým zabezpečil mazanie turba. Ako sa potom spúšťa chladenie motora? dáva sa dodatočné čidlo?
Neviete o nejakom čerpadlárovi na slovensku ktorý by ho upravil podľa požiadaviek na turbo?

Vopred dakujem za odpovede
pon led 02, 2012 2:31 pm

Uživatelský avatar
pavelbuggy
Příspěvky: 705
Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
Bydliště: Králíky

Příspěvek

pon led 02, 2012 3:17 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

-V 12 vrtule není podmínkou ani sonda není potřeba demotovat.Až provozem se ukáže zda se to uchladí a pak to řešit vrtulí a v největší nouzi vyřadit sondu.

-turbo K36 repas v čr 7tis kč bez dph za protikus K35.je lepe dát to nové jinak použité z liazu 300 možná nepůjde protočit (zarezlé šrouby)na motor tatra.
-čerpado v sk nevím kdo prerobí vím že v Berouně to dělá pán .požaduje zálohu.tel mohu dát na ZS
pon led 02, 2012 6:55 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Za sedmičku kupujeme K36 funglovku. Autoslužby Pavlišta, Jablonec nad Nisou...
pon led 02, 2012 7:17 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Tesi K36 funglovka za sedmičku hmmm tak ju rozdělej ale hodně opatrně ať tě nejebne :lol: :lol: :lol:
pon led 02, 2012 8:35 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 15 hostů