Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jozin
Myslím ta barevná kombinace i ty TGX se mi líbily. Ještě hliníkový kola a zaplastovat boky
BES - běs
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Jozin
jjj na bydlení perfekt ... až na tu motorizaci a převody , ale dalo se na to zvyknout .... jedno z nej aut , pokud nechceš "bejt IN" a mlátit se po ramenou že máš 500+ pod prdelí
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jozin
martin-proto pisu na bydleni super.Ze to do kopce nejelo nepodstatne uplne jako celek ok.Famozni intarder,rovna podlaha,vyhled jak z busu...Za me osobne,prijemne auto.
Neřeším...
Re: Jozin
Já nevím chlapi,jestli to nebude tím,že člověk má tendenci na věci dávno minulé vzpomínat už jen v dobrém a to zlý zapomínat
Já takovýho akšrota mám,s menší kabinou,výbava sociál,a 410 e5 motor,ergonomicky je to fajn,jenom nastavení volantu by sneslo větší rozsah,pro mě je moc naplocho,menší kabina ,ani socvýbava mi rozhodně nevadí,ale ten motor je tragédie a to beze srandy...
Nemusím,a ani na to nemám ambice bejt nejrychlejší na silnici,ale zase nemusím být nutně ten nejpomalejší,kterej právě s tímhle autem jsem
Zkrátka to nejede,nejede a ještě jednou nejede,bojí se to kopce,v kopci kde jede volvo 50,iveco 45,scania a man 40,a renault 35,tak tam já mám v dobrém rozmaru tak 30km/h.
Ten rozdíl v rychlosti a tahavosti je fakt velkej,je to o neustálým kvaltování,držet pod krkem,jakmile polevím,o dva kvalty dolů a už jsem v háji,což se samozřejmě dost mizerně odráží i na spotřebě. Zpřevodování mi příjde fajn,řazení taky dobrý,brzdy krásně ostrý,visí to tedy jen na tom motoru. Kolegova 410EEV jede jen o fous lépe,a druhý kolega má 480 e5,s tou se občas svezu,ano,tam už to drží krok dejme tomu s tím renaultem 440,ale i přesto rozhodně patří k těm pomalejším a zdechlejším autům co jde na našich silnicích potkat,kdyby si tam nalepil 440,tak se nad tím nikdo nepozastaví...
Jak řekl Pavel Šebek : Je smutný,že u mercedesa,ty koně znamenaj opravdu jen těch pár písmenek na dveřích,protože FH480 jelo jak šlak,kdežto Actros480 s bídou drží krok s FH 420
Já takovýho akšrota mám,s menší kabinou,výbava sociál,a 410 e5 motor,ergonomicky je to fajn,jenom nastavení volantu by sneslo větší rozsah,pro mě je moc naplocho,menší kabina ,ani socvýbava mi rozhodně nevadí,ale ten motor je tragédie a to beze srandy...
Nemusím,a ani na to nemám ambice bejt nejrychlejší na silnici,ale zase nemusím být nutně ten nejpomalejší,kterej právě s tímhle autem jsem
Zkrátka to nejede,nejede a ještě jednou nejede,bojí se to kopce,v kopci kde jede volvo 50,iveco 45,scania a man 40,a renault 35,tak tam já mám v dobrém rozmaru tak 30km/h.
Ten rozdíl v rychlosti a tahavosti je fakt velkej,je to o neustálým kvaltování,držet pod krkem,jakmile polevím,o dva kvalty dolů a už jsem v háji,což se samozřejmě dost mizerně odráží i na spotřebě. Zpřevodování mi příjde fajn,řazení taky dobrý,brzdy krásně ostrý,visí to tedy jen na tom motoru. Kolegova 410EEV jede jen o fous lépe,a druhý kolega má 480 e5,s tou se občas svezu,ano,tam už to drží krok dejme tomu s tím renaultem 440,ale i přesto rozhodně patří k těm pomalejším a zdechlejším autům co jde na našich silnicích potkat,kdyby si tam nalepil 440,tak se nad tím nikdo nepozastaví...
Jak řekl Pavel Šebek : Je smutný,že u mercedesa,ty koně znamenaj opravdu jen těch pár písmenek na dveřích,protože FH480 jelo jak šlak,kdežto Actros480 s bídou drží krok s FH 420
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Re: Jozin
Pardon za OT,ale ještě se pochlubím s fotkou,jak Akšrot leze do Kbelského kopce v Praze,cca 21tun za zády
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Jozin
JiRaY... a ještě se potí
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Jozin
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Jozin
Tahle teplota je už právě v pořádku,když jsem ho dostal,tak lezl do stovky,pak se vyměnily termostaty,novej antifreeze a beze změny.
Tak nakonec musely oba chladiče ven a venku je vyčistit,byl tam nános prachu a sajrajtu
Teď už chodí jen lehce přes 90st.C v tahu ,ze 4 Akšrotů co máme na firmě,tenhle nejvíc topí.
Auto celkově až tak bezproblémový není,objevují se problémy s únikem vzduchu,odcházejí různé vzduchové ventily,kazí se automat,který často řadí nelogicky,v kabině dost rezonují a vržou plasty,rachotí šuplata pod postelí,vibruje a drnčí sedačka spolujezdce,klepou se stažená okýnka která hlasitě mlátí o rám dveří,hnije kabina nad čelním sklem,a lemy dveří...
Samozřejmě není to nové auto,rok 2009 ,jsem několikátý řidič z mnoha a najeto kolem 550 000km na rozvážce v ČR
Takže za mě Akšrot MP2/MP3 není vyloženě špatný auto,jako řidič mám pohodlí,skvěle brzdí,i celkem hezky vypadá,ale zabíjí to motor,na dnešní dobu tragicky netahavej,a myslím že patřil k brzdám provozu i v době kdy ty auta byly novinka...
Proto jsem chtěl uvést svoje zkušenosti s těmi auty,v kontrastu s tím jak je tu kolegové přede mnou hrozně chválili,já bohužel chválit nemůžu,je to slušné auto ale s mizerným motorem
Tak nakonec musely oba chladiče ven a venku je vyčistit,byl tam nános prachu a sajrajtu
Teď už chodí jen lehce přes 90st.C v tahu ,ze 4 Akšrotů co máme na firmě,tenhle nejvíc topí.
Auto celkově až tak bezproblémový není,objevují se problémy s únikem vzduchu,odcházejí různé vzduchové ventily,kazí se automat,který často řadí nelogicky,v kabině dost rezonují a vržou plasty,rachotí šuplata pod postelí,vibruje a drnčí sedačka spolujezdce,klepou se stažená okýnka která hlasitě mlátí o rám dveří,hnije kabina nad čelním sklem,a lemy dveří...
Samozřejmě není to nové auto,rok 2009 ,jsem několikátý řidič z mnoha a najeto kolem 550 000km na rozvážce v ČR
Takže za mě Akšrot MP2/MP3 není vyloženě špatný auto,jako řidič mám pohodlí,skvěle brzdí,i celkem hezky vypadá,ale zabíjí to motor,na dnešní dobu tragicky netahavej,a myslím že patřil k brzdám provozu i v době kdy ty auta byly novinka...
Proto jsem chtěl uvést svoje zkušenosti s těmi auty,v kontrastu s tím jak je tu kolegové přede mnou hrozně chválili,já bohužel chválit nemůžu,je to slušné auto ale s mizerným motorem
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Re: Jozin
oco mal 7 rokov MP2, 410 ponikov a telignet bez spojky, najhoršia kombinácia aka mohla byť, pomale radenie telignetu v manualnom režime a v kopcoch sa ledva plazil. V MB servise v Prešove mu hovorili že neni problem chipnuť na 480 koní ale s firmy neprichadzala žiadna odozva. Na jazdne vlastnosti sa nemohol šťažovať. Teraz ma 3 roky Sralisa Hi-roada, 460 konikov, automat, prevody v naprave do rychla. Tam sa to obratilo vozenie ako na drevenom voze ale z križovatky nebol problem vyštartovať z hrebajúcicmi gumami.
-
- Příspěvky: 428
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jozin
A co to může být za vadu, že ty motory netahají ? díval jsem se na youtube a i 4 válce i 6 nebo 8 válce jsou do V a né v řadě, že by to bylo tím ? nevím co to má za smysl.
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jozin
To není vada ale vlastnost, stejně tak jako že motory Volvo jedou líp, než ty ostatní. V současný generaci už jsou řadovky a zdá se mi, že to jede docela dobře, ale těžko porovnávat, je to 4x4 a ostatní auta, co tu máme, tak jsou Tatry a těm ujedu. Nicméně V8 Tatra je asi ještě větší tupec než ten Mercedes.
BES - běs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti