Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Bucegi a Carpati
KDYŽ AUTO TAK JEDINĚ 4X4.
Nevím. Tohle jsem vytáhl z registru vozidel ale nerozumím tomu.
BUCEGI;SR;113;44,0;
BUCEGI;SR;114/116;8,0;
BUCEGI;SR;116;8,0;
BUCEGI;SR;211;3,0;
BUCEGI;TV;71;1,0;
Bucegi červený a to Carpati má jeden u Rakovníka, to jsem u něj fotil. Jedno údajně má majitel firmy na železný šrot ve Zdicích. Jinak nevím. Když se dovím, že někde stál vrak tak tam přijedem a např dobrovolný hasiči to sešrotovali. Jinak ten haasičskej do nedávna jezdil a prodali jej někam na západ z republiky.
BUCEGI;SR;113;44,0;
BUCEGI;SR;114/116;8,0;
BUCEGI;SR;116;8,0;
BUCEGI;SR;211;3,0;
BUCEGI;TV;71;1,0;
Bucegi červený a to Carpati má jeden u Rakovníka, to jsem u něj fotil. Jedno údajně má majitel firmy na železný šrot ve Zdicích. Jinak nevím. Když se dovím, že někde stál vrak tak tam přijedem a např dobrovolný hasiči to sešrotovali. Jinak ten haasičskej do nedávna jezdil a prodali jej někam na západ z republiky.
KDYŽ AUTO TAK JEDINĚ 4X4.
Ve zdicích má Csepely a Garanty,ale Bucegi ne,..ta červená s SPZ PB, stála kousek od mýho baráku a pak zmizela..Honza.S píše:Nevím. Tohle jsem vytáhl z registru vozidel ale nerozumím tomu.
BUCEGI;SR;113;44,0;
BUCEGI;SR;114/116;8,0;
BUCEGI;SR;116;8,0;
BUCEGI;SR;211;3,0;
BUCEGI;TV;71;1,0;
Bucegi červený a to Carpati má jeden u Rakovníka, to jsem u něj fotil. Jedno údajně má majitel firmy na železný šrot ve Zdicích. Jinak nevím. Když se dovím, že někde stál vrak tak tam přijedem a např dobrovolný hasiči to sešrotovali. Jinak ten haasičskej do nedávna jezdil a prodali jej někam na západ z republiky.
Tak to fakt zírám že tohle ještě někde existuje, já viděl poslední dva na začátku 80.let akorát jsem si tehdy myslel že je to Zil Prý to bylo extrémně nespolehlivé a ten benzinový motor dnes také není ideální.... Jak se přesně liší Bucegi a Carpati? V dobové literatuře je totiž uveden typ Bucegi SR- Carpati jako jedno auto
Velikostí a nosností, Carpati 3Tuny a Bucegi 5tun. Je to vidět i na tech foto od Rakovníka. To červené venku Bucegi a to menší šedé v hale Carpaty.
Carpati tu téměř nebyly, Bučegi se sem dodávaly běžně. Jinak motor jako základ byl brán jako mustr pro vozidla ARO M461 a později Aro 240, kde je v těch vozidlech jeho polovina. První M461 měly uplně stejnou hlavu , později se u Ata zmenšily dříky výfukových ventilů ale jinak vše zůstalo při starém i na Aru 240, Písty kroužky ,ojnice a pod. Karburátor je také včetně osazení totožný s M461.
Carpati tu téměř nebyly, Bučegi se sem dodávaly běžně. Jinak motor jako základ byl brán jako mustr pro vozidla ARO M461 a později Aro 240, kde je v těch vozidlech jeho polovina. První M461 měly uplně stejnou hlavu , později se u Ata zmenšily dříky výfukových ventilů ale jinak vše zůstalo při starém i na Aru 240, Písty kroužky ,ojnice a pod. Karburátor je také včetně osazení totožný s M461.
KDYŽ AUTO TAK JEDINĚ 4X4.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host