Stránka 1 z 2
2015
Napsal: sob led 24, 2015 8:36 pm
od pragovka
zatím nekompletní termíny českého truck trialu na sezónu 2015 -
http://www.trucktrial.cz/
a kompletní termínový kalendář , ale prozatím ještě bez dvou lokalit evropského trialu -
http://www.europatrucktrial.org/
Napsal: sob úno 07, 2015 8:31 pm
od pragovka
evropský truck trial doplnil lokalitu na konci srpna v Rakousku
Napsal: pát úno 13, 2015 5:14 pm
od pragovka
kalendář a lokality evropského truck trialu je kompletní
Napsal: čtv čer 04, 2015 9:56 pm
od filip 90
Ano tak tomuto se na Evropském poháru říká závod do vrchu.
https://www.youtube.com/watch?v=7JjFUb1meLw
Pro srovnání u nás
https://www.youtube.com/watch?v=7f3h1WIFoso Proč mi přijde, že ta evropská úroveň spočívá jen v hnidopišství komisařů a finanční náročnosti?
Napsal: úte čer 09, 2015 1:17 pm
od Mikki
Dovoľte, aby som sa s vami podelil o moje dojmy z S4, 2014 - po teraz. TP - čka štandardne dobré, chlapi sa neboja, autá výborne pripravené, zvlášť Zlobr. Koniec koncov nepamätám si slabého šoféra na TP - čku....okrem Psycha samozrejme. Sklopky 6x6 jednoznačne vedie Radek Malinský, ktorý je obutím a výkonom pred všetkými, len tie poloosy... Poľské posádky majú špičkové autá, ale ešte ich nevedia používať. Gumy majú kvôli svetlej výške nafúkané príliš natvrdo. V Mohelnici to auto pôsobilo ako drevo, čo sa kotúľa zo schodov. Príliš sa predvádzajú, chcú ukázať, že na to majú - nečudujem sa pred toľkými skúsenými borcami z TT ČR. Keď vychytajú muchy, budú dobrí. Ural klasická zábava, najmä keď mu v najväčšom kopci vyletí vrchnák z expanzky, voda sa leje po korbe a diváci skandujú...Mojím favoritom ostáva Kocourek. VVN 6x6, V12 2x turbo na 16 - kach ruských gumách je podľa môjho názoru to naj, čo do tejto kategórie možno použiť. Na mäkko nafúkané gumy s vysokým profilom poskytujú autu trakciu a možnosti pohybu, ktoré ostatné autá nemajú. V Mohelnici chýbal Staněk, neviem akú má formu. S tým predraženým "sériovým" autom sa asi zle ani jazdiť nedá. Ešte na záver dodám, že je škoda, že Rasťo z SK (815 8x8) nechodí na viac závodov...
Napsal: stř čer 10, 2015 8:29 am
od filip 90
Jarda Kocourek je dobrej pilot ale VVNka neni nic moc. Je tam problém ten přední převis kabiny a vůbec težkej předek (motor, střední kabina atd. všechno na předku). Kola fajn. Motor maj sice oturbenej ale zrovna jemu moc nechodí - oproti atmosféře tam neni skoro rozdíl. Momentálně je špička sklápěčka 6x6 - je to lehký, výborný nájezdový úhly, obratný. V10 je sice taková chcíplejší ale s turbem má dostatečný výkon. Problém je, že se to chytá za rouru, ale ty výhody převažují. Jinak mě osobně se líbí TP Míry Frice. Maj tam supr motor a vůbec to maj tak nějak vyladěný. Adam Staněk zatím letos nestartoval, nemám o něm zprávy.
Napsal: stř čer 10, 2015 12:00 pm
od Mikki
Vyššia váha vpredu tomu autu pomáha ku vyššej stabilite. Vo väčšine prípadov mu previs nezavadzia, i keď tak to potlačí. Myslím, že keby to malo kabínu nad nápravou ako Staněk, už by to nemalo tie vlastnosti. Takto to v teréne krásne kráča. A ako som písal...sklopka je tvrdá ako kosť, možno je to aj pneumatikami, ale nepáči sa mi ako to v teréne poskakuje.
Napsal: stř čer 10, 2015 12:17 pm
od filip 90
Jo to je pravda, ale taky se děje to, že těžkej předek má problém zatočit "proti kopci" - ujíždí dolu. Adam právě tou jeho úpravou vyřešil tento problém a problém nájezdového úhlu. Ale VVN je auto se kterým se dá vyhrávat pokud je schopný řidič.
Napsal: pon srp 10, 2015 9:56 am
od Mikki
Kunštát 15. - 16., idete niekto?
Napsal: pon srp 10, 2015 8:43 pm
od Rummcajs
Pokud se do té doby neuvařím,tak v neděli
Napsal: úte srp 18, 2015 5:50 pm
od Alexxxxx
Napsal: úte srp 18, 2015 9:27 pm
od Rummcajs
Kunštát
Napsal: pát srp 21, 2015 5:23 pm
od Hanys
Napsal: pát srp 21, 2015 10:51 pm
od Rummcajs
Hanys:Vím o Tobě,viděl jsem Tě projíždět po dně pískovny
....parádní kousek
Napsal: úte zář 08, 2015 10:27 am
od Mikki
Započul niekto o lokalitách, ktoré by sa ešte mali ísť?