Nazdar chlapi , chcem sa spytat mam liaz 151 ramenac , jeden okruh mi fuka na 6atm a druhy na 8atm , je to 4cestnym ventilom alebo co este by mohli byt pricinou toho ?
Dik
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon bře 30, 2015 1:55 pm
- Bydliště: Zlín
sdruzeny regulator tlaku LIAZ
Ahojte, mam prosbu ohledne nakladniho auta LIAZ - sdruzeny regulator tlaku 8 atm. Vymenili jsme regulator tlaku, jelikoz s puvodnim regulatorem nesli foukat pneumiatiky, tak jsme vymenili regulator za novy. Z pocatku foukani fungovalo, ale jak si regulator odfoukl, tak uz nejde opet foukat gumy, cim by to mohlo byt? Regulator je novy a jsem tak zklamany, ze to foukani z toho regulatoru do pneu nefunguje.
Dekuji za radu. Jedna se o hasicskou cisternu LIAZ 101
Dekuji za radu. Jedna se o hasicskou cisternu LIAZ 101
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon bře 30, 2015 1:55 pm
- Bydliště: Zlín
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Budíky ukazují i když jsou na jednom okruhu třeba čtyři každý jiný tlak, to by jsi musel koupit cejchované tlakoměry (ale ty jsou cenově kuwa jinde, a vadí jim otřesy) ,tím se netrap . Pokud se napojíš na hubici vleku, budeš mít (opravdický) tlak ve foukací hadici jen 0,8Mpa , takže pneu na 0,8 nafoukneš, ale za strašně dlouhou dobu. Pokud donutíš aby ti sdružený regulátor fungoval , plnicí přípojka uzavře odvod vzduchu ještě před regulátorem a přepustí do dofoukávací hadice veškerý tlak , což u Liazu je dle stavu kompresoru cca 1,2 až 1,6 Mpa, a tím pádem dotlakuješ pneu podstatně rychleji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host