.. jj, to je onco
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
no jo tak tohle je úplně jiná technologie pokládky. opravovali s tim taky jeden pruh na D1 u Všechrom
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
nechci delat chytráka, ale myslím, že jste se tady bavili o dvou různých strojích. ten první s rozstřikem, tomu se na stavbách říkalo distributor...
ten druhý "rozehřívač", se podle mne nepoužívá až tak na usušení asfaltu, ale na rozehřátí, kdy jede tahle mašina nebo více za sebou, pak jede taková zvláštní fréza, která rozemele stávající povrch do určité hloubky, tuším, že snad i několik desítek cm... ten rozemletý povrch se pak válcuje, a snad tam jedou za ním i další ty rozehřívače. je to prý velice drahá operace, ale rychlost jako kráva. u nás to dělala snad jen jedna firma - BALTOM. a dost o tom, našel jsem odkaz, tak mrknu kolik jsem si toho zapamatoval
http://www.baltom.cz/zahorka.html
[/url]
ten druhý "rozehřívač", se podle mne nepoužívá až tak na usušení asfaltu, ale na rozehřátí, kdy jede tahle mašina nebo více za sebou, pak jede taková zvláštní fréza, která rozemele stávající povrch do určité hloubky, tuším, že snad i několik desítek cm... ten rozemletý povrch se pak válcuje, a snad tam jedou za ním i další ty rozehřívače. je to prý velice drahá operace, ale rychlost jako kráva. u nás to dělala snad jen jedna firma - BALTOM. a dost o tom, našel jsem odkaz, tak mrknu kolik jsem si toho zapamatoval
http://www.baltom.cz/zahorka.html
[/url]
TGX 18.500 EF3
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
o stránku žpět, to co je na autech bejvalo navleku,už jich moc neni. nevařilo se ,ale udržovalo se tekutý, topení většinou plynem. ovšem to co popisuješ je ještě staršího data a to uplně jistě nevím,al ezkusím se poptat. kolega co jezdí se mnou u toho dělal v 70tých letech
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Pavle 815,
přesně tak většinou dělaj zálivky na glajzách, je to vůně většino štrabak už to má na plyn
přesně tak většinou dělaj zálivky na glajzách, je to vůně většino štrabak už to má na plyn
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
oni s es tím nedělají jen zálivky,ale i vozovky, izolace na mostech atd. a všichni už to mají dneska na plyn
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů