Stránka 1 z 1

MAN F2000 Problém s viskospojkou

Napsal: čtv dub 28, 2016 1:10 pm
od KOULE
Zdravim všecky. Mám na své F2000 takovej problém a to že furt fouká větrák na chlazení motoru. Visko je nová(sachs) nechápu jak funguje ta ovládací elektronika co do ní vede. hodilo by se možná i schéma zapojení toho ovládání. děkuji všem za rady. :cry:

Napsal: čtv dub 28, 2016 9:20 pm
od Kony15
Nevim jak MAN ale magnum tam ma jen čidlo ne ovládání ... respektive ta funkce je zavislá na teplotě co ti proteče skrz chladič...

Napsal: pát dub 29, 2016 9:27 pm
od Ivan Hofman
Na f2000 jsem měl 2 druhy, jeden měl bimetal v sobě, a druhej systém byl ovládanej vzduchem přes čidlo co bylo v trubce spodní přívod ke chladiči. Na tga je to už ovládaný elektricky. Na tga to trvá někdy dost dlouho než vypne kor když se motor točí v nízkejch otáčkách. Toho 2 litra to je novější vůz?

Napsal: pát dub 29, 2016 11:25 pm
od KOULE
Ahoj, je to sklápěčka 8x6 32.410 rv.03

Napsal: pát dub 29, 2016 11:27 pm
od KOULE
poví něco diagnostika? dík

Napsal: sob dub 30, 2016 9:04 am
od Čonkin
Jestli je ta vrtule řízená elektronicky (v kombinaci s viskospojkou), obvykle jede pořád v případě přerušení / poškození nějaké kabeláže, co k ní vede (napájení ventilu viskospojky, snímače otáček, apod.)
Mrknul bych se pro začátek na pojistky, jestli tam je něco v souvislosti s ventilátorem chlazení.

Napsal: ned kvě 01, 2016 6:57 pm
od KOULE
no jednu pojistku to furt vyhazuje. proto by se hodilo schéma. a je u ní symbol větráku. topení běží i když je vyhozená ta jestli není právě na visko.