Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: BSS
Panav ti určitě schválí zmenu pneu na 385. Chteji za to vyjádření 500. Pak stk a úřad, ale uz si nepamatuju kolik za to chtěli. Loni jsme to řešili na brandejsaku. A za litr ti pošlou i novej naklepanej výrobní štítek.
Re: BSS
Tak mě stačilo povolení od panavu 500kč a rovnou na uřadě za 50kč zápis změny do technickeho prukazu stk není potřeba je to dopsání alternativních .STK jen pokud ti napíšou změnu a ty stare zrušej
Re: BSS
...křivá korba-Taky se ten tandem u Setry natahal něco kalů z ČOVky a nikdo ho nešetřil...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: BSS
Díky moc. No tandem jsme rovnali stylem, že jsme zakolkovali tři kolky a jeden jsme nechali volnej (předtím korba po spuštění prostě nedosedala do všech čtyř kolků) a utrhli jsme pravej přední držák na rámu vleku. Takový ty dvě účka vevařený do sebe, tak jsme to plazmou upálili a navaříme tam silnostěnej jekl. Bylo to shnilý takovým stylem, že byl ten vnitřek ze dvou třetin plnej rzi. Ta korba by chtěla svařit nová, ale nejsem Rotschild. Pak jsme dávali repasovaný mailery, bude novej lak. Jinak díky za tip, do Panavu určitě napíšu, protože gumy jsou tam sice čínský, ale vypadaj moc hezky (na přední nápravě jsou nový) a nerad bych je měnil. Až to bude hotový hodím fotku.
Re: BSS
Hlavně to před stk moc nesklápěj,ty repas majlery,to je záležitost pár dní a teče to zase...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: BSS
Já teda nemůžu říct na repase křivý slovo. Na liazce je přes rok a furt drží hezky sklopenej, nepadá, neteče, ale je fakt, že u nás Liazka najede za rok to, co u vás za tejden.
Jinak tady je foto, co tu korbu drželo.
Z poslední fotky je vidět, že už to prohnilo v Setře, protože ten nosník byl ze spodu podvařenej dalším U profilem, ale jinak to bylo celý jako perník. Levou strany na kterou ten vlek sklápěli (byly tak zavařený kolky korby) už nekdo opravoval, je to daný celý nový, tak se k temu akorát v rámu chytnem s novejma profilama, nakonec tam dáme dvě Učka v sobě, tak jak to bylo.
Jinak tady je foto, co tu korbu drželo.
Z poslední fotky je vidět, že už to prohnilo v Setře, protože ten nosník byl ze spodu podvařenej dalším U profilem, ale jinak to bylo celý jako perník. Levou strany na kterou ten vlek sklápěli (byly tak zavařený kolky korby) už nekdo opravoval, je to daný celý nový, tak se k temu akorát v rámu chytnem s novejma profilama, nakonec tam dáme dvě Učka v sobě, tak jak to bylo.
Re: BSS
Pár fotek netradičních oprav podvozku a jízd sklápěcího Bss
https://kubajs613.rajce.idnes.cz/bss/
https://kubajs613.rajce.idnes.cz/bss/
Re: BSS
Hezky jsi to opravil. My už máme vlek taky po STK, která dopadla nad očekâvání dobře, žádná závada. Teda vlek už máme hotovej dýl, ale na povolení z Panavu jsem si počkal, trvalo to snad měsíc a půl, ale stálo to za to, protože si gumy kontroloval, jako první.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: BSS
Tak předělej hadice tak jak jsou na 2 hadicovým BSS, kostky (brzdiče) co jsou na vzduchojemech jsou stejný, jen jinak zapojený hadice.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: BSS
Zatezak ti jen reguluje tlak co jde do válců, většinou stejně byly prehnily lanka. U jednohodinových ti jde tlak do vleků furt a jakmile šlapeš přestane jít. Brzdis vzduchem z jímky na vleku. U dvou ti jde jednou stálý tlak a druhou tlak jen když brzdis a ten jde z auta. Vzduchem z vleku ti to zabrzdí, když odpojis plnící. A za jednouhadicovym autem (traktorem) můžeš tahat dvou vlek zapojis jen plnící větev. Existoval i dvouhasi Ivy vleky bez zatezaku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host