Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
tak s těmito kabinami jedině tak, že by MM jezdil sám jako TT, nebo max ve dvou
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Jsem myslel, že do sedmičky se posaděj tři hasiči...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
laik:
Do sedmičky se dokonce posadí 4 hasiči. Jen jsou jako sardinky. A nějaký prosto ubere vnitřní ochranný rám, závodní sedačky také potřebují nějaký prostor a závodníci také potřebují nějaké pohodlí a prostor kolem sebe. Takže prostornost podobná jako u klasické krátké kabiny T -815 jako má Tomeček nebo Aleš na "princezně" - tedy nic moc.
Do sedmičky se dokonce posadí 4 hasiči. Jen jsou jako sardinky. A nějaký prosto ubere vnitřní ochranný rám, závodní sedačky také potřebují nějaký prostor a závodníci také potřebují nějaké pohodlí a prostor kolem sebe. Takže prostornost podobná jako u klasické krátké kabiny T -815 jako má Tomeček nebo Aleš na "princezně" - tedy nic moc.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
V DKR ozvěnách povídal J.Valtr že by chtěl v budoucnu jet DKR v posádce se svýma synama,jestli u BDP nebo jinde se uvidí.
Co se týká novýho vzducháče Tatra,tak na fóru v Tatře se o novým motoru taky psalo.
Jinak co si pamatuju,tak Tatra má funkční motor E6 vzduch,ale noví majitelé to stopli asi ve stadiu zkoušek.
Taky je minimálně na papíře motor se 4 ventilovou hlavou,kluznýma ložiskama na klice a snad ještě něco. Možná je i funkční kus,ale to nevím ( dohad ).
Co se týká novýho vzducháče Tatra,tak na fóru v Tatře se o novým motoru taky psalo.
Jinak co si pamatuju,tak Tatra má funkční motor E6 vzduch,ale noví majitelé to stopli asi ve stadiu zkoušek.
Taky je minimálně na papíře motor se 4 ventilovou hlavou,kluznýma ložiskama na klice a snad ještě něco. Možná je i funkční kus,ale to nevím ( dohad ).
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
On je spíš problém kolik bylo vyrobeno Foxů, nedosálho to v podstatě na sériovou výrobu - u LIAZu cca dvacet a u Tedomu ještě míň, ale to zase není LIAZ. Krom toho je to prostě umělá hmota... A kabina Praga je v podstatě kabina LIAZ SKL, jen má různě velké čumáčky a jinou masku... Navíc Praga je taky už léta mrtvá...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Franta je moc pěknej takhle, jak vypadal letos.
Samozřejmě by mohly vyrobit třeba 20 kabin na zakázku ve stylu LIAZU.
Kubiena zapsal spolek do rejstříku, vyrobil si čtyřkolku a jel....
Údajně ji postavil na poslední chvíli a pak vyrazil,takže nebyla pořádně otestovaná.
https://rejstrik-firem.kurzy.cz/2268367 ... ng-teamos/
Samozřejmě by mohly vyrobit třeba 20 kabin na zakázku ve stylu LIAZU.
Kubiena zapsal spolek do rejstříku, vyrobil si čtyřkolku a jel....
Údajně ji postavil na poslední chvíli a pak vyrazil,takže nebyla pořádně otestovaná.
https://rejstrik-firem.kurzy.cz/2268367 ... ng-teamos/
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak ta kabina byla skládačka, třeba je to ta česká kabina co chtěl Strnad na T810 Že by oprášil na svou dobu nadčasovou kabinu? Moje zbožné přání
tak podobný možná ještě větší problém má Renault Sherpa že jezdí v ohořelé kabině, prý nesehnali už novou, když tak mě taky opravte, ale jak jsem nakoupil tak prodávám
tak podobný možná ještě větší problém má Renault Sherpa že jezdí v ohořelé kabině, prý nesehnali už novou, když tak mě taky opravte, ale jak jsem nakoupil tak prodávám
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Pojďme vrátit Dakar do Afriky (s větší volností) a FUCKKAR nechme jižní Americe:
https://sport.idnes.cz/josef-machacek-p ... rsport_ald
Před FUCKKAREM říkal, že by si dal Afriku na v bugině.
http://motorsportrevue.cz/novinky/clank ... a-machacka
https://sport.idnes.cz/josef-machacek-p ... rsport_ald
Před FUCKKAREM říkal, že by si dal Afriku na v bugině.
http://motorsportrevue.cz/novinky/clank ... a-machacka
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
No nevím, jestli je rozumné po povedeném Dakaru hned stavět nové auto, když Franta je relativně nový a rychlost mu vůbec nechybí. Spolehlivost byla celkem dobrá, až na známé problémy, takže za mě si myslím, že by bylo lepší zaměřit se na problémy, které nastaly a eliminovat je. Proto doufám, že Aleš pojede další Dakar s Královnou, kterou budou celý rok ladit, protože od Dakaru 2010 jede každý rok jiné auto No a jak vidíme, tak to taky nefunguje, kdežto De Rooy vylepšoval jenom Torpédo a celkem mu to fungovalo...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Ta Avie by byla zajímavá. Nedivil bych se, kdyby použili kabinu z nějaké živé značky kvůli dalším sponzorům.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Docela by mě zajímalo, jestli by v případě použití sedmičkové kabiny museli použít ochranný rám...
A taky si říkám, zda by ta budka nebyla těžká - i když je pravda, že tá sériová bouda je už lepená z hliníku (min. plechy co si pamatuju).
A taky si říkám, zda by ta budka nebyla těžká - i když je pravda, že tá sériová bouda je už lepená z hliníku (min. plechy co si pamatuju).
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Honza991: A zrovna třeba Czechoslovak Group byla letos vidět na Tomečkově autě.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Ta Avie by jim byla taky malá.
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak to je jasný přece, bude to budka IVECO když to pohání motor IVECO jinak bych to tu zamkl a šel psát úvahy do hospody.
Byl to opravdu důstojný ročník
Byl to opravdu důstojný ročník
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů