Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Jo musel sem jen přikývnout, když 9 Tr povídal o srovnání spolehlivosti motorů Liaz a dnešních Iveco motorů ve slavných autobusech Irisbus... Když dostanu dvacet let starou kvaltovou B732 s ML 636 N jezdím s ní mnohem radši než s nějakým Citibusem, kterej má v horším případě motor od žabožroutů nebo Iveco...
I když v starý dobrý Karose většinou kolem nic moc už nefunguje, jede bezvadně a motor když neteče, tak odjezdím celý den... Člověk dostane 5 let starej City bus a po kole začné téct olej - dostane nový ze zálohy na výměnu, teče nafta a pak přijede třetí a začne unikat vzduch... Kecy podobného stylu, dy´t tam musíš řadit, prd to jede sou stejně jen argumenty těch, kteří s tím prostě neumí jezdit... karosa má obrovskou výhodu v synchronizované převodovce a i vyčochtaný kusy s meziplynem šlapou dobře, když člověk dobře dávkuje. Kromě toho je to mnohem zábavnější - automaty mě prostě nudí.
A nakonec když člověk srovná narvanou B741 s 240 koňovou Liazkou a kloubovýho Citi Buse s třísetkoňovým Ivecem úplně napěchovaný, kdy má bus skoro 30 tun, co jede líp... Citi Bus to rozpálí, ale má co dělat aby se rozjel. Slavný automaty Voith sou s těma citi busama schopný couvat ve vršku než zaberou když sou naložený, karosa s převodovkou praga nebo ZF mi tohle nikdy neudělala.
Stejně, jako tu někdo zmiňoval, že ježdění s Liazkou je labutí píseň oproti tomuhledat kvalty v starším EuroCargu například... Svatá pravda - jak říkám, ježdění s Liazkou mi nikdy nevadilo, bylo to zábava a užíval sem si to, zrovna proto, že už jich moc není a člověk nikdy neví, kdy v tom sedí naposled... Škoda jen, že není víc takových, kteří by měli zájem se o ty auta starat, aby mohli dnešním novým autům "co všechno vydrží", ale šáhnout ně ně nesmím, ukázat a hlavně tu vydrželi co nejdéle...
I když v starý dobrý Karose většinou kolem nic moc už nefunguje, jede bezvadně a motor když neteče, tak odjezdím celý den... Člověk dostane 5 let starej City bus a po kole začné téct olej - dostane nový ze zálohy na výměnu, teče nafta a pak přijede třetí a začne unikat vzduch... Kecy podobného stylu, dy´t tam musíš řadit, prd to jede sou stejně jen argumenty těch, kteří s tím prostě neumí jezdit... karosa má obrovskou výhodu v synchronizované převodovce a i vyčochtaný kusy s meziplynem šlapou dobře, když člověk dobře dávkuje. Kromě toho je to mnohem zábavnější - automaty mě prostě nudí.
A nakonec když člověk srovná narvanou B741 s 240 koňovou Liazkou a kloubovýho Citi Buse s třísetkoňovým Ivecem úplně napěchovaný, kdy má bus skoro 30 tun, co jede líp... Citi Bus to rozpálí, ale má co dělat aby se rozjel. Slavný automaty Voith sou s těma citi busama schopný couvat ve vršku než zaberou když sou naložený, karosa s převodovkou praga nebo ZF mi tohle nikdy neudělala.
Stejně, jako tu někdo zmiňoval, že ježdění s Liazkou je labutí píseň oproti tomuhledat kvalty v starším EuroCargu například... Svatá pravda - jak říkám, ježdění s Liazkou mi nikdy nevadilo, bylo to zábava a užíval sem si to, zrovna proto, že už jich moc není a člověk nikdy neví, kdy v tom sedí naposled... Škoda jen, že není víc takových, kteří by měli zájem se o ty auta starat, aby mohli dnešním novým autům "co všechno vydrží", ale šáhnout ně ně nesmím, ukázat a hlavně tu vydrželi co nejdéle...
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
pořád něco......jsou to věci kolem...to podstatné zatím šlape....todle jsou věci které,asi zůstali bez vyměny,kdo ví jak dlouho a kolik maj najeto...tak se to pořád sere.....třeba kardan..pořád se povoluje....musim koupit nove šrouby.budik tlaku oleje,taky plovák v nádrži...no pořád......Elektrika....nějake hovada přede mnou jen zapojovali a cvakali draty.....už jsem vytáhl 3km drátů....je to hrozná jebka,ale věřim že to dotáhnu to stavu,kdy to bude 3roky jezdit bez problému :mad:
Snad
Jo a na ten motor mám záruku...takže v poho....to budeme řešit se servismenem...............
Snad
Jo a na ten motor mám záruku...takže v poho....to budeme řešit se servismenem...............
-
- Příspěvky: 578
- Registrován: čtv led 25, 2007 11:18 am
- Bydliště: Poděbrady Kluk
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je asi nejpříbuznější téma mému dotazu.
Kamarád (zelinář) zvažuje zakoupení tahače Liaz pro vnitro i pro jízdy ven když se naskytnou. Zajímal by mě váš názor jestli to není bláznovství? Dále bych se zeptal co koupit za rok výroby/typ a na co si dát při koupi pozor.
Předem děkuji za vaše rady a názory.
Kamarád (zelinář) zvažuje zakoupení tahače Liaz pro vnitro i pro jízdy ven když se naskytnou. Zajímal by mě váš názor jestli to není bláznovství? Dále bych se zeptal co koupit za rok výroby/typ a na co si dát při koupi pozor.
Předem děkuji za vaše rady a názory.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů