Tak se pochlubte...
Klínujete, kolik klínů jste už přejeli?
V práci klínuju, když stojím fakt v blbým kopci, na rovině nebo mírnej kopeček vůbec - pokus o rozjetí přes něj asi vždy, ale pak mi to vždy doteklo.
U hasičů jsem k tomu občas donucen, a jednou, když jsem měl popojet s vozidlem, ho NĚKDO zaklínoval a se slovy "to nějak nejede" vystřelil k přední náprávě a urvala se ta část, která se má zarazit do země
Jinak to považuju za nesmysl a přežitek z dob trambusů, kde ty ruční brzdy byli ruční doslova. Nevěřím, že dnešní auto se svévolně odbrzdí, nebo že dokáže svévolně ruční brzdu překonat
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Klínování a následné přejetí
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Klínování a následné přejetí
.
Naposledy upravil(a) sof dne úte úno 11, 2020 7:31 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Klínování a následné přejetí
Jo, tenkrát v zimě jsem taky zastavil a auto se svévolně klouzalo po sněhu dolu - takže jsem vystoupil, vrazil tam klín a řešil co dál.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Re: Klínování a následné přejetí
Klínuju, jen když je to dané předpisy tam kde skládám, třeba Coca Cola nebo jednou Carrier kam jsem vezl halové výparníky. Tam jsem taky po složení skočil do auta a divil se, že to nejde ani dopředu ani dozadu. Nejdříve jsem myslel, že je to ručkou, neb na Actrosu se odbržďovala téměř neslyšně. Zabralo mi to tak 20 vteřin přemýšlení, než jsem si na klíny vzpomněl . Naštěstí nebyli žádní diváci, tak jsem byl potupen jen sám před sebou
Re: Klínování a následné přejetí
kdo tohle nemá za sebou tak kecá
na spoustě firem je klínování na rampě povinné, kolikrát tam mají vlastní klín na řetězu
spíš mě dovede nasr*t když dojedu na přepřah, návěs není ani zaklínovanej ani vytažená ručka. A protože už mám taky pupek tak si většinou couvnu pod návěs tak napůl, přizvednu a jdu zapřáhnout hadice a kabely. Když se to na člověka rozjede při zapojení hadic ......
na spoustě firem je klínování na rampě povinné, kolikrát tam mají vlastní klín na řetězu
spíš mě dovede nasr*t když dojedu na přepřah, návěs není ani zaklínovanej ani vytažená ručka. A protože už mám taky pupek tak si většinou couvnu pod návěs tak napůl, přizvednu a jdu zapřáhnout hadice a kabely. Když se to na člověka rozjede při zapojení hadic ......
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Klínování a následné přejetí
Vejr..dodržuj "grif " a nestane se Ti to
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Klínování a následné přejetí
Davide,ja si jich takle zkurvil uz mraky,plastovej a pokazde je v prdeli,cemexaci to prej chtej zavezt klinovani i na betonarkach.
Re: Klínování a následné přejetí
Copak Cemex, to je jinej oddíl na předpisy....
Když spím v autě, tak jsem ho nedal snad nikdy. Ale doma na víkend nebo jen přes noc, tak pokaždý...
Když spím v autě, tak jsem ho nedal snad nikdy. Ale doma na víkend nebo jen přes noc, tak pokaždý...
Re: Klínování a následné přejetí
Milošu už to maj. Dodržujou to zatím jen na noc. Ale čekám, kdy nějaká chytrá hlava si toho všimne u budou to vyžadovat i během dne
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Klínování a následné přejetí
Tak já klínuju návěs prakticky denně,ve fabrice to mají dané předpisy,aby se při nakládání nepohnul od rampy... Totiž v tiskárně mají krátký "nos" rampy a nafoukaný návěs až nahoru,během nakládání klesá až na dorazy a tím se odtahuje od rampy,a taky těmi rázy od dorážení palet,o nějaký ten centimetry,dva popojede A to je přesně otázka mezi tím jestli rampa vydrží na autě a nebo spadne a sklopí se.
Ale mám na to fígl,couvnu k rampě v jízdní poloze,zabrzdím a nafoukám návěs co to jde,pak dám před levé přední kolo návěsu klín,tak aby byl viditelný a kousek si ho odsadím od pneu. Pří kontrole hned vidí že mám zaklínováno a mě to umožní i potom ten klín zase normálně vyndat,bez čekání na nafoukání a zvednutí návěsu,protože kdž ho dám nafest,neskutečně se tam pod kolo "zakousne" a nejde ven ani zaboha
Klín jsem si zatím ještě nikdy nepřejel,vždy jsem si ho všiml včas.
Ale mám na to fígl,couvnu k rampě v jízdní poloze,zabrzdím a nafoukám návěs co to jde,pak dám před levé přední kolo návěsu klín,tak aby byl viditelný a kousek si ho odsadím od pneu. Pří kontrole hned vidí že mám zaklínováno a mě to umožní i potom ten klín zase normálně vyndat,bez čekání na nafoukání a zvednutí návěsu,protože kdž ho dám nafest,neskutečně se tam pod kolo "zakousne" a nejde ven ani zaboha
Klín jsem si zatím ještě nikdy nepřejel,vždy jsem si ho všiml včas.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Re: Klínování a následné přejetí
klín dávám pod nohu na vleku na placato abych nemusel tolik točit
L I A Z 18.33 SB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 28 hostů